AnonymBruker Skrevet 31. januar 2014 #1 Skrevet 31. januar 2014 Har tidligere hatt Møteplassen, men syntes det gikk tregt der og laget en profil på Sukker i stedet. Men da ser jeg jo mange av de samme mennene som på Møteplassen med akkurat det samme bildet! Er det sånn at de fleste har profiler flere steder? Blir ikke dette en slags besettelse etterhvert da, slik at det kan være vanskelig å slutte/slette alle profilene når man finner en kjæreste? Anonymous poster hash: db45c...e36
Gjest Hooty McOwlface Skrevet 31. januar 2014 #2 Skrevet 31. januar 2014 Ser ikke at det skal være et problem. Synes det høres naturlig ut å smelle opp profilen sin på flere steder, så møter man flere andre og øker sjansene. 4
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2014 #3 Skrevet 31. januar 2014 Hva skulle være problemet med dette, liksom? Burde man framstille seg selv som to ulike personer om man er på flere datingsider? Anonymous poster hash: e19e3...393 2
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2014 #4 Skrevet 31. januar 2014 Har tidligere hatt Møteplassen, men syntes det gikk tregt der og laget en profil på Sukker i stedet. Men da ser jeg jo mange av de samme mennene som på Møteplassen med akkurat det samme bildet! Er det sånn at de fleste har profiler flere steder? Blir ikke dette en slags besettelse etterhvert da, slik at det kan være vanskelig å slutte/slette alle profilene når man finner en kjæreste? Anonymous poster hash: db45c...e36 Det kan definitivt bli en besettelse! Det trenger ikke være noe problem, for mange gjør det. Men det kan bli et problem,dersom man tror man dater vedkommende eksklusivt og de fortsetter å være aktive på andre nettsteder.Finnes mange slike som elsker oppmerksomheten og det å hele tiden ha tilgang til nye damebekjentskaper. Jeg møtte en slik fyr, som tydeligvis var avhengig av datingsider. Vi møttes på Møteplassen,og etter en tid med dating sa han at han ville slette seg derifra,siden han nå hadde møtt meg. Tok dette som et tegn på at han ville date meg eksklusivt og ble veldig glad. Men så kom nedturen. En venninne av meg som er aktiv på noen andre datingsider hadde sett han der,og sa han hadde vært der i årevis,alltid pålogget daglig og ofte i timesvis. Da jeg konfronterte han med dette glefset han "Ja hva så?Jeg er fortsatt singel"! Dette ble for meg litt sårt og jeg visste ikke om jeg kunne stole på ham igjen. Så ja, flere profiler kan bli et problem. Har også lagt merke til at enkelte fremstiller seg som veldig seriøse på Møteplassen og Sukker ved å si at de leter etter et forhold som kan vare livet ut, mens de på andre datingsider skriver at de ser etter kun sex og ikke mer.Det er ofte vanskelig å vite hvilke intensjoner folk har. Jeg tar det som et dårlig tegn med folk som har profiler på hver eneste datingside. Anonymous poster hash: 92983...929 1
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2014 #5 Skrevet 31. januar 2014 Det kan definitivt bli en besettelse! Det trenger ikke være noe problem, for mange gjør det. Men det kan bli et problem,dersom man tror man dater vedkommende eksklusivt og de fortsetter å være aktive på andre nettsteder.Finnes mange slike som elsker oppmerksomheten og det å hele tiden ha tilgang til nye damebekjentskaper. Jeg møtte en slik fyr, som tydeligvis var avhengig av datingsider. Vi møttes på Møteplassen,og etter en tid med dating sa han at han ville slette seg derifra,siden han nå hadde møtt meg. Tok dette som et tegn på at han ville date meg eksklusivt og ble veldig glad. Men så kom nedturen. En venninne av meg som er aktiv på noen andre datingsider hadde sett han der,og sa han hadde vært der i årevis,alltid pålogget daglig og ofte i timesvis. Da jeg konfronterte han med dette glefset han "Ja hva så?Jeg er fortsatt singel"! Dette ble for meg litt sårt og jeg visste ikke om jeg kunne stole på ham igjen. Så ja, flere profiler kan bli et problem. Har også lagt merke til at enkelte fremstiller seg som veldig seriøse på Møteplassen og Sukker ved å si at de leter etter et forhold som kan vare livet ut, mens de på andre datingsider skriver at de ser etter kun sex og ikke mer.Det er ofte vanskelig å vite hvilke intensjoner folk har. Jeg tar det som et dårlig tegn med folk som har profiler på hver eneste datingside. Anonymous poster hash: 92983...929 Ja, det er dette jeg har opplevd nå og som har fått meg til å stusse litt. Helt greit at de som er single f.eks. har både Sukker og Match. Man at man har mange andre i tillegg... Hvor mange ulike damer skal man ha kontakt og møte samtidig? Blir bare litt kunstig deg for meg altså. TS Anonymous poster hash: db45c...e36
Envy Skrevet 31. januar 2014 #6 Skrevet 31. januar 2014 Jeg ser ikke poenget. Gjorde det samme som TS sist jeg var singel, og fikk den samme overraskelsen. Det er heller ikke spesielt attraktivt med så mange profiler på forskjellige steder, virker av en eller annen grunn useriøst. 1
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2014 #7 Skrevet 31. januar 2014 Jeg har byttet nettside, og kjenner igjen flere fra den forrige. Jeg har samme profilbildet, men holder meg til en side av gangen. Var lenge på en side, men syntes de fleste der etterhvert kun var ute etter sex, og jeg måtte ikke engang møte dem før jeg skjønte det. Men de som har profiler på flere sider, er de som skriver flest ganger uten respons. Noen har jeg også "snakket" med tidligere, men det virker ikke som at de husker det. Jeg skriver bare med de jeg synes virker intr, ikke til alle jeg ser. Så jeg synes de virker noe desperate og vil ha kontakt med hvem som helst. Anonymous poster hash: 54a32...838
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå