Gå til innhold

Omplassere stor hund

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har erfaring med dette? Gjelder en hund på 1 år.

Den er blandingsrase (grand danois mix), utrolig aktiv/urolig, men veldig snill.

Hvordan går man frem for å finne stabile eiere? Hunden har allerede flyttet mye, så det er viktig at den ender hos ålreite folk som vil beholde den livet ut.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Sjekk ut denne siden: http://omplassering.no

Virker som det er en bedre løsning for å finne riktig hjem via nett enn finn.no er ihvertfall.

Edit: sjekket siden nå og lurer på om jeg har blandet den med en annen side, da jeg tydelig synes å huske at potensielle interesserte kunne stille spørsmål på hundens profil, men jeg har tydeligvis tullet litt. Uansett, det er ihvertfall et sted der folk ønsker eller forsøker å omplassere hunder.

Endret av absinthia
Skrevet

Har lagt ut hunden på Finn.no og fått svar allerede. Men jeg er så redd. Har jo hørt historier om sånne folk som samler opp hunder til forskning, kamper osv.

Gjest Badebuksa
Skrevet

Be dem skrive om seg selv i en mail til deg, og sørg for oppfølging i etterkant.

Skrevet

Sjekk ut denne siden: http://omplassering.no

Virker som det er en bedre løsning for å finne riktig hjem via nett enn finn.no er ihvertfall.

Edit: sjekket siden nå og lurer på om jeg har blandet den med en annen side, da jeg tydelig synes å huske at potensielle interesserte kunne stille spørsmål på hundens profil, men jeg har tydeligvis tullet litt. Uansett, det er ihvertfall et sted der folk ønsker eller forsøker å omplassere hunder.

Oi der inne var det mye svindelannonser :-/

Skrevet

Ordnet seg meg bikkja, Dyrebeskyttelsen fant noen. Takk for svar.

Gjest Belle Gunnes
Skrevet

Bra det ordnet seg. Ellers i slike saker (og egentlig i alle saker, der dyr bytter eiere) så bør man få referanser å ringe til.

Jeg har selv blitt sjekket opp før valpekjøp. Syntes det var veldig betryggende.

Skrevet

Bra det ordnet seg. Ellers i slike saker (og egentlig i alle saker, der dyr bytter eiere) så bør man få referanser å ringe til.

Jeg har selv blitt sjekket opp før valpekjøp. Syntes det var veldig betryggende.

Ja, det synes jeg også. Fikk noen henvendelser, men ble helt kvalm av tanken på å velge. Et par stykker som virket veldig ok. Klarte derimot ikke helt å riste av meg følelsen av at det kunne være noe muffens med dem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...