Meline37 Skrevet 31. januar 2014 #1 Skrevet 31. januar 2014 Jeg skriver med flere på kontaktkanaler.. og i kveld satt jeg å skrev med en hel haug om gangen... Mange attraktive mannfolk... Problemet er at der avtalte jeg treff med en mann i morgen, og så sier en annen at han vil treffe meg etterpå... Og han som inviterte meg sist er en fyr jeg har skrevet mer med... så jeg vet mer om han.... Bør jeg møte begge? Eller ville dere ha avlyst den ene daten , og gått på date med han jeg har skrevet mest med for å sjekke det ut først. Begge er to flotte pene menn. Begge virker hyggelige ut... men han ene føles mest riktig ut for meg på forhånd fordi han har jeg skrevet så mye med.... Nei nå er jeg forvirret...
Gjest Pheel Skrevet 31. januar 2014 #2 Skrevet 31. januar 2014 Å date fler enn èn om gangen er ikke greit. Hadde du synes det var det om noen du selv gikk ut med planla flere på en gang? Ikke jeg hvertfall, men så tar jeg heller ikke så lett på en date som du tydeligvis gjør heller.
Meline37 Skrevet 31. januar 2014 Forfatter #3 Skrevet 31. januar 2014 (endret) Jeg tar ikke lett på date i det hele tatt... . men når jeg sitter på nettet så har jeg jo ikke møtt disse mannfolkene... . Og blir oversvømmet av meldinger fra minst 15 attraktive karer ... . Og hva gjør en da? jo jeg sitter å skriver litt og litt med alle sammen, mens jeg konsenterer meg mest om 2-3 personer som jeg ligger opp som favoritt..... Problemet nå er at jeg ikke vet hvem jeg skal gå ut å møte..... . og jeg klarte å avtale fredag date med en, søndag med en, og så kom det en og snakket om i morgen som jeg hadde skrevet mye mer med.... nei fosj... Jeg tenkte at hvis det ikke klaffer med den første, så går jeg på neste date, osv... For dette er jo som jobbinterjuer.. .. eller er det meg som handler feil? Uff dette var stress! Endret 31. januar 2014 av Meline37
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2014 #4 Skrevet 31. januar 2014 Jeg begriper ikke hvorfor du fortsatt bombarderer forumet med sånne spørsmål når du aldri tar til deg svarene du får. Anonymous poster hash: 68af3...63a 3
Meline37 Skrevet 31. januar 2014 Forfatter #5 Skrevet 31. januar 2014 Jeg bør vel ta tiden til hjelp å prøve å konsentrere meg om en om gangen, selv om jeg ikke har møtt de... Ikke møte bare for å møte ,men møte av interesse av det han skriver....
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2014 #6 Skrevet 31. januar 2014 Jeg tar ikke lett på date i det hele tatt... . men når jeg sitter på nettet så har jeg jo ikke møtt disse mannfolkene... . Og blir oversvømmet av meldinger fra minst 15 attraktive karer ... . På hvilken kontaktside er det du finner alle disse attraktive mennene? Er de på din egen alder (for du er 37, er du ikke)? Anonymous poster hash: b76df...25a
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2014 #7 Skrevet 31. januar 2014 Jeg bør vel ta tiden til hjelp å prøve å konsentrere meg om en om gangen, selv om jeg ikke har møtt de... Ikke møte bare for å møte ,men møte av interesse av det han skriver.... Hvilke datingsider bruker du? Jeg selv har forsøkt Møteplassen, men likte ikke så mange av de aktuelle mennene der. Har etterpå forsøkt Sukker, og det var bedre men har ikke masse kontakt. Men du har kanskje lagt ut fint bilde? Anonymous poster hash: 78b1f...2de
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå