Gå til innhold

Tror vår kastrerte hannkatt prøver å parre seg med vår kastrerte hunkatt...?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Begge kattene er 1 år gamle og kastrerte. Vi fikk hannkatten først og kastrerte han. Noen mnd senere fikk vi hunkatten, og hun fikk sin første løpetid akkurat da vi fikk henne. Hannkatten ble veldig forvirret, men det så ut til at han prøvde å parre. La seg oppå henne og bet seg fast i nakken hennes.

Vi fikk henne kastrert med det samme og dette er nå rundt to måneder siden. Problemet er at hankatten går kostant og bryter henne ned i gulvet, setter seg på henne og biter og gnager på henne.

Er dette forsøk på å parre seg, eller hva pokker driver han med?

Jeg ser at hun misliker dette og mistrives på grunn av det. Jager han alltid vekk fra henne når jeg hører hun klynker og mjauer sårt. Han vet så godt at han ikke får lov at jeg trenger bare reise meg fra sofaen så løper han og gjemmer seg, men han er helt manisk på dette og straks jeg er ute av stua eller sitter med mobilen oppi ansiktet så gnir han henne ned i gulvet igjen..

Blir så oppgitt over hele kattekreket. Hun prøver å legge seg hos han for å sove sammen eller stelle han, eller leke med han, men han bare biter seg fast med det samme hun nærmer seg.

Hva jeg gjøre?

Anonymous poster hash: cf12a...518

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...