Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir så og si aldri lagt merke til. Det er så kjedelig og frusterende!

Det er alltid noen andre enn meg som blir oppdaget, så jeg lurer på hva alle andre har som ikke jeg har?

Det er som om ingen ser meg i det hele tatt og at jeg er helt usynlig. Skjer ofte at folk går på meg og skvetter når de ser meg ... :(

Anonymous poster hash: 1cfa0...616
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jaja, bare overse meg , dere ...

Anonymous poster hash: 734d8...6ef
  • Liker 1
Gjest BettyBoop
Skrevet

Det er alltid noen andre enn meg som blir oppdaget, så jeg lurer på hva alle andre har som ikke jeg har?

Det er som om ingen ser meg i det hele tatt og at jeg er helt usynlig. Skjer ofte at folk går på meg og skvetter når de ser meg ... :(

er du veldig stille og forsiktig?
Skrevet

Kanskje du bare ikke gjør så mye ut av deg selv, og føler deg usynlig slik at for andre, så blir du faktisk det?

Skrevet

er du veldig stille og forsiktig?

Ja?

Skrevet

Kanskje du bare ikke gjør så mye ut av deg selv, og føler deg usynlig slik at for andre, så blir du faktisk det?

Ja, jeg vet ikke helt ...

Gjest BettyBoop
Skrevet

Ja?

det kan være grunnen
  • Liker 1
Skrevet

det kan være grunnen

Er det ikke bra å være stille og forsiktig?

Skrevet

I så fall er det veldig viktig å huske å ta på seg refleksvest når du er ute og går på kvelden! :opplyser:

• Liker 9
Skrevet

Jaja, bare overse meg , dere ...

Kanskje du er litt sutrete?

Gjest BettyBoop
Skrevet

er ikke noe med bra og dårlig å gjøre. Er bare at stille folk har lett for å forsvinne i mengden fordi de gjør lite av seg
  • Liker 1
Skrevet

Har du lyst til å utdype litt?

Skrevet

prøv å kanskje kle deg med klær som tar litt oppmerksomhet, f.eks. sterke farger eller paljetter når du skal ut på byen. vær frampå og smil og ta intiativ til å prate med folk :) ikke gå med dårlig kroppsholdning, vær stolt over deg selv!

Skrevet

Joda, men du må tørre å bite fra deg også :) Vis at du er her.

Skrevet

Kanskje du er litt sutrete?

Nei, hvorfor tror du det?

Skrevet

Har du lyst til å utdype litt?

Hva da?

Skrevet

Kanskje noen eksempler, eller si noe om hvordan du bruker å være rundt folk? Bruker du å ta initiativ til å snakke med folk?

Skrevet

Kanskje noen eksempler, eller si noe om hvordan du bruker å være rundt folk? Bruker du å ta initiativ til å snakke med folk?

Aldri! Jeg syns det er bedre at folk tar kontakt med meg.

De gangene jeg har tatt kontakt med folk, blir jeg avvist, sett rart på eller ledd av ...

Skrevet

Hvis du ikke tar kontakt med folk blir du fort usynlig.. Høres ut som at du har vært ganske uheldig i møte med folk hvis du blir avvist og ledd av. Ikke gi opp. Alle er ikke sånn. Det er ikke så lett når man er stille og forsiktig. Man blir fort oversett. Jeg tror ikke alle andre har noe som ikke du har. Nå vet ikke jeg så mye om hvordan du er. Men smil til folk, og når du møter folk i sosial setting - vis at du er interessert i å snakke med dem.

Anonymous poster hash: f7c92...d8d
Gjest Daenerys
Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger.

Daeneys, mod.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...