AnonymBruker Skrevet 31. januar 2014 #21 Del Skrevet 31. januar 2014 Bah, jeg er så lei av dere som går helt av skaftet hver gang en blogger ikke "innrømmer" ting som helt åpenbart er veldig privat! Hva vil dere hun skal skrive? "I dag har jeg mensen", "i går fikk jeg et angstanfall på trikken", "jeg pleide å ta kjæresten min i rumpa med en dildo"...??? Hvor går grensen? Hvor mye mener dere at hun "bør" være ærlig om? Latterlig! Anonymous poster hash: 83cde...873 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2014 #22 Del Skrevet 31. januar 2014 Hun har innrømmet at hun har tatt silikon, men har noen noen gang vært åpen og ærlig om neseoperasjonen sin? Anonymous poster hash: 1f99d...993 Ja for gudskyld, dra henne med til rettssalen, kjære jante-menneske! For du har rett til å vite. Anonymous poster hash: c9b41...8d3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2014 #23 Del Skrevet 31. januar 2014 Bah, jeg er så lei av dere som går helt av skaftet hver gang en blogger ikke "innrømmer" ting som helt åpenbart er veldig privat! Hva vil dere hun skal skrive? "I dag har jeg mensen", "i går fikk jeg et angstanfall på trikken", "jeg pleide å ta kjæresten min i rumpa med en dildo"...??? Hvor går grensen? Hvor mye mener dere at hun "bør" være ærlig om? Latterlig! Anonymous poster hash: 83cde...873 Så enig med deg Det er ikke leserene som skal sette grensen for hva bloggeren skal være ærlig om, det er bloggeren selv som bestemmer det. For guess what, det er hennes blogg! Anonymous poster hash: c9b41...8d3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 31. januar 2014 #24 Del Skrevet 31. januar 2014 Ja for gudskyld, dra henne med til rettssalen, kjære jante-menneske! For du har rett til å vite. Anonymous poster hash: c9b41...8d3 De har jo ikke noe annet å finne på, tydeligvis. Har man en hjerne som setter så mye fokus på så ubetydelige ting, er det noe galt et eller annet sted. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2014 #25 Del Skrevet 31. januar 2014 Skulle bare mangle om ikke en moteblogger informerer om nesa si! (ironi) Anonymous poster hash: a7189...3e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pearl2.0 Skrevet 31. januar 2014 #26 Del Skrevet 31. januar 2014 Man kan lese HI på denne måten også: Ulrikke har innrømmet å ha tatt silikon. Konstaterer faktum fra bloggen. Og deretter spør: Men har hun innrømmet neseoperasjonen eller har det gått meg hus forbi? Det er ikke sikkert TS ønsker å "ta" Ulrikke, men at hun faktisk bare lurer på om hun har sagt noe om en neseoperasjon? Just sayin, mange som leser innlegg med det tonefallet de selv synes passer. For øvrig synes jeg ikke noen av oss har noe med om hun har operert eller ikke, men leserne må få lov til å spørre. De spør jo tydeligvis om alt mellom himmel og jord. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2014 #27 Del Skrevet 31. januar 2014 De har jo ikke noe annet å finne på, tydeligvis. Har man en hjerne som setter så mye fokus på så ubetydelige ting, er det noe galt et eller annet sted. Om du er mann (bildet) så kan man lure på hva som gjør at du må inn og lese om disse ubetydelige tingene. Jeg forsvarer hets og smålighet, jante holdninger og dritt kasting. Alle vet, du også forhåpentligvis, at Ulrikke Lund har mer å fare med enn kosmetiske justeringer. Forøvrig har jeg ikke kommentert noe hos deg, så hva er det du er ute etter: bråk? Anonymous poster hash: c9b41...8d3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2014 #28 Del Skrevet 31. januar 2014 Man kan lese HI på denne måten også: Ulrikke har innrømmet å ha tatt silikon. Konstaterer faktum fra bloggen. Og deretter spør: Men har hun innrømmet neseoperasjonen eller har det gått meg hus forbi? Det er ikke sikkert TS ønsker å "ta" Ulrikke, men at hun faktisk bare lurer på om hun har sagt noe om en neseoperasjon? Just sayin, mange som leser innlegg med det tonefallet de selv synes passer. For øvrig synes jeg ikke noen av oss har noe med om hun har operert eller ikke, men leserne må få lov til å spørre. De spør jo tydeligvis om alt mellom himmel og jord. Hvorfor er det SÅ VIKTIG å vite? Kan du gi meg et godt svar på det? Blir livet ditt bedre da? Anonymous poster hash: c9b41...8d3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pearl2.0 Skrevet 31. januar 2014 #29 Del Skrevet 31. januar 2014 Hvorfor er det SÅ VIKTIG å vite? Kan du gi meg et godt svar på det? Blir livet ditt bedre da? Anonymous poster hash: c9b41...8d3 Det var ikke jeg som spurte? Sa ikke at leserne måtte få vite det heller, men at de gjerne må spørre. Ulrikke bestemmer fint selv om hun vil svare. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 31. januar 2014 #30 Del Skrevet 31. januar 2014 Om du er mann (bildet) så kan man lure på hva som gjør at du må inn og lese om disse ubetydelige tingene. Jeg forsvarer hets og smålighet, jante holdninger og dritt kasting. Alle vet, du også forhåpentligvis, at Ulrikke Lund har mer å fare med enn kosmetiske justeringer. Forøvrig har jeg ikke kommentert noe hos deg, så hva er det du er ute etter: bråk? Anonymous poster hash: c9b41...8d3 Det finnes mange grunner til å gå inn å sånne tråder som dette her. Underholdning er en av dem, og det er man omtrent garantert når man ser sånne overskrifter som det der, fordi trådene ofte fylles med mennesker som har veldig merkelige syn på ting. Skjønner ikke helt hva penisene mine har med det å gjøre. Hvorfor i all verden forsvarer du hets og smålighet? Det er jo karaktertrekk som bare drar med seg negativitet og destruksjon. Jeg aner ikke hvem Ulrikke Lund er, så jeg kan ikke gjøre meg opp noen mening om hennes personlighet. Kanskje hu er en overfladisk fjott, som bare tenker på nesa si? Kanskje hu er verdens hyggeligste mennesker? Kanskje hu liker å fiske? Ikke veit jeg. Hvis du ikke tåler at folk siterer innleggene dine, hvorfor skriver du på et forum da? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2014 #31 Del Skrevet 31. januar 2014 Det finnes mange grunner til å gå inn å sånne tråder som dette her. Underholdning er en av dem, og det er man omtrent garantert når man ser sånne overskrifter som det der, fordi trådene ofte fylles med mennesker som har veldig merkelige syn på ting. Skjønner ikke helt hva penisene mine har med det å gjøre. Hvorfor i all verden forsvarer du hets og smålighet? Det er jo karaktertrekk som bare drar med seg negativitet og destruksjon. Jeg aner ikke hvem Ulrikke Lund er, så jeg kan ikke gjøre meg opp noen mening om hennes personlighet. Kanskje hu er en overfladisk fjott, som bare tenker på nesa si? Kanskje hu er verdens hyggeligste mennesker? Kanskje hu liker å fiske? Ikke veit jeg. Hvis du ikke tåler at folk siterer innleggene dine, hvorfor skriver du på et forum da? Du har fullstendig misset hva jeg har forsvart her. Jeg forsvarer IKKE hets og smålighet, janteholdninger og dritt kasting. Ser det kan misforstås motsatt, men det skal ikke så mye til for å forstå at jeg forsvarer de som blir utsatt for det. Anonymous poster hash: c9b41...8d3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2014 #32 Del Skrevet 31. januar 2014 Om du er mann (bildet) så kan man lure på hva som gjør at du må inn og lese om disse ubetydelige tingene. Jeg forsvarer IKKE hets og smålighet, jante holdninger og dritt kasting. Alle vet, du også forhåpentligvis, at Ulrikke Lund har mer å fare med enn kosmetiske justeringer. Forøvrig har jeg ikke kommentert noe hos deg, så hva er det du er ute etter: bråk? Anonymous poster hash: c9b41...8d3 Anonymous poster hash: c9b41...8d3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 31. januar 2014 #33 Del Skrevet 31. januar 2014 Du har fullstendig misset hva jeg har forsvart her. Jeg forsvarer IKKE hets og smålighet, janteholdninger og dritt kasting. Ser det kan misforstås motsatt, men det skal ikke så mye til for å forstå at jeg forsvarer de som blir utsatt for det. Anonymous poster hash: c9b41...8d3 Okei, men da forstår jeg ikke hvorfor du reagerer sånn der på innlegget mitt, som faktisk var enig i det du skreiv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2014 #34 Del Skrevet 31. januar 2014 Okei, men da forstår jeg ikke hvorfor du reagerer sånn der på innlegget mitt, som faktisk var enig i det du skreiv. Misforståelser, så la oss ikke bruke mer tid på det Anonymous poster hash: c9b41...8d3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 31. januar 2014 #35 Del Skrevet 31. januar 2014 Misforståelser, så la oss ikke bruke mer tid på det Anonymous poster hash: c9b41...8d3 Nettopp... Se litt på måten du svarte på, så kan du tenke over det der. Den "Er du ute etter bråk"-holdningen pleier man aldri å komme noe som helst sted med. Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2014 #36 Del Skrevet 31. januar 2014 Man kan lese HI på denne måten også: Ulrikke har innrømmet å ha tatt silikon. Konstaterer faktum fra bloggen. Og deretter spør: Men har hun innrømmet neseoperasjonen eller har det gått meg hus forbi? Det er ikke sikkert TS ønsker å "ta" Ulrikke, men at hun faktisk bare lurer på om hun har sagt noe om en neseoperasjon? Just sayin, mange som leser innlegg med det tonefallet de selv synes passer. For øvrig synes jeg ikke noen av oss har noe med om hun har operert eller ikke, men leserne må få lov til å spørre. De spør jo tydeligvis om alt mellom himmel og jord. Var aldri mening å "ta" Ulrikke for noe som helst. Det var kun et spørsmål om hun har skrevet noe sted på bloggen at hun har tatt en neseoperasjon.. Men folk skal jo så absolutt hakke, uansett. Anonymous poster hash: 1f99d...993 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
super-s Skrevet 31. januar 2014 #37 Del Skrevet 31. januar 2014 Jeg hørte en gang om en annen jente som også hadde tatt silikon. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pearl2.0 Skrevet 31. januar 2014 #38 Del Skrevet 31. januar 2014 Var aldri mening å "ta" Ulrikke for noe som helst. Det var kun et spørsmål om hun har skrevet noe sted på bloggen at hun har tatt en neseoperasjon.. Men folk skal jo så absolutt hakke, uansett. Anonymous poster hash: 1f99d...993 Nei, det var derfor jeg kom med innlegget mitt også. Nettopp fordi jeg leste innlegget annerledes enn mange andre gjorde, ut fra svarene de kom med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2014 #39 Del Skrevet 31. januar 2014 Nei, det var derfor jeg kom med innlegget mitt også. Nettopp fordi jeg leste innlegget annerledes enn mange andre gjorde, ut fra svarene de kom med. Bra noen tolket innlegget riktig Anonymous poster hash: 1f99d...993 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2014 #40 Del Skrevet 31. januar 2014 Denne kommentaren på bloggen hennes syntes jeg var på sin plass: "At jeg har fikset det meste på utseendet er heller ikke sant." Give me a break!! Silikon, neseoperasjon, tannfassetter, restylane, vippeextensions, hårekstensions. Du har jo fiksa på hver eneste detalj i ansiktet ditt! For all del, folk må få gjøre som de vil med sin egen kropp. Men kom ikke her å si at du ikke har fikset på det meste, for det har du." Anonymous poster hash: 1f99d...993 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå