AnonymBruker Skrevet 30. januar 2014 #1 Del Skrevet 30. januar 2014 Hun har innrømmet at hun har tatt silikon, men har noen noen gang vært åpen og ærlig om neseoperasjonen sin? Anonymous poster hash: 1f99d...993 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2014 #2 Del Skrevet 30. januar 2014 HVEM BRYR SEG Anonymous poster hash: 39f9c...4ba 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2014 #3 Del Skrevet 30. januar 2014 HVEM BRYR SEG Anonymous poster hash: 39f9c...4ba Du tar deg tid til å svare, så jeg antar at blant annet DU er én av dem.. Anonymous poster hash: 1f99d...993 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2014 #4 Del Skrevet 30. januar 2014 Hun har innrømmet at hun har tatt silikon, men har noen noen gang vært åpen og ærlig om neseoperasjonen sin? Anonymous poster hash: 1f99d...993 link? Anonymous poster hash: 5d9fb...f9c Anonymous poster hash: 5d9fb...f9c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2014 #5 Del Skrevet 30. januar 2014 Tanten til kompisen min har også innrømmet å ha tatt silikon. Anonymous poster hash: 703e5...640 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2014 #6 Del Skrevet 30. januar 2014 link?Anonymous poster hash: 5d9fb...f9c Anonymous poster hash: 5d9fb...f9c Siste innlegget på bloggen hennes. Anonymous poster hash: 1f99d...993 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ViljaH Skrevet 30. januar 2014 #7 Del Skrevet 30. januar 2014 Jeg har sett en dame idag som nokså sikkert har tatt silikon. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2014 #8 Del Skrevet 30. januar 2014 tror ikke det har stått på bloggen at hun har operert nesa, men det er jo lett å se at hun har Anonymous poster hash: 1f99d...993 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2014 #9 Del Skrevet 30. januar 2014 Hva er det som gjør at hun MÅ diskutere neseoperasjonen sin(eller puppene for den saks skyld) ? Er hun pålagt å skrive om det fordi hun er blogger? MÅ hun skrive om alle inngrep hun tar? Hva hvis hun må ta en abort, operere ut en cyste e.l.? Hun eier selv kroppen sin. Anonymous poster hash: e40e0...434 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2014 #10 Del Skrevet 31. januar 2014 ingen som sier at hun MÅ diskutere noe som helst, men hun velger å ha en blogg, som alle kan klikke seg inn på, derfor bør hun være ærlig om ting. Spesielt siden hun er et så stort forbilde for mange. Anonymous poster hash: 1f99d...993 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2014 #11 Del Skrevet 31. januar 2014 Det med neseoperasjonen har hun gjentatt mange ganger tidligere. Hvor mange ganger mener du at hun skal si: Ja, jeg har en hemmeighet, jeg tok en neseoperasjon også, nikke og smile? Når det aldri har vært noen hemmelighet mener jeg? Hun har ikke lagt skjul på ting, og nei selv om hun har en offentlig blogg er hun ikke pliktet til å opplyse alt til sine lesere. Der tar du helt feil. Visse ting er privat. Anonymous poster hash: 82b4e...b42 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2014 #12 Del Skrevet 31. januar 2014 Det med neseoperasjonen har hun gjentatt mange ganger tidligere. Hvor mange ganger mener du at hun skal si: Ja, jeg har en hemmeighet, jeg tok en neseoperasjon også, nikke og smile? Når det aldri har vært noen hemmelighet mener jeg? Hun har ikke lagt skjul på ting, og nei selv om hun har en offentlig blogg er hun ikke pliktet til å opplyse alt til sine lesere. Der tar du helt feil. Visse ting er privat. Anonymous poster hash: 82b4e...b42 Når folk spør henne om hun har gjort ditt eller datt, og lyver om det, så er vel ikke det akkurat noe sjakktrekk når man har en blogg med såpass mange lesere. Anonymous poster hash: 1f99d...993 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2014 #13 Del Skrevet 31. januar 2014 ingen som sier at hun MÅ diskutere noe som helst, men hun velger å ha en blogg, som alle kan klikke seg inn på, derfor bør hun være ærlig om ting. Spesielt siden hun er et så stort forbilde for mange. Anonymous poster hash: 1f99d...993 Det er ikke lovfestet at du må være ærlig og fortelle alle hva du gjør eller ikke gjør. Hvor har du et slikt krav fra??? Som leser har du ingen krav. Det eneste du kan gjøre er å slutte å lese blogger som ikke gir deg svar på alt du mener du har rett til å vite. Anonymous poster hash: c9b41...8d3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2014 #14 Del Skrevet 31. januar 2014 Når folk spør henne om hun har gjort ditt eller datt, og lyver om det, så er vel ikke det akkurat noe sjakktrekk når man har en blogg med såpass mange lesere. Anonymous poster hash: 1f99d...993 Det er ikke et sjakktrekk at folk spør. Om noen mener andre har fikset på noe, er det ganske frekt å spørre. Og hva er det som gjør at noen mener de har krav på å vite. Om du møter en tidligere bekjendt på gaten og ser vedkommende har gjort noe, er det slik du opptrer: "Har du opperert brystene dine???" "For jeg har krav på å vite!!!" Anonymous poster hash: c9b41...8d3 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Version 2.0 Skrevet 31. januar 2014 #15 Del Skrevet 31. januar 2014 Anbefaler dere "hatere" å lese dette: http://www.policymic.com/articles/80447/this-young-artist-turns-online-bullying-towards-women-into-empowering-art Dere vil sikkert ikke forstå det helt siden dere har et så utrolig stort behov for å kalle andre jenter for stygge og trashy, eventuelt også påstå at de er løgnere og dårlige mennesker, men det kan være lurt å gå inn i dere selv og finne ut hvorfor dere har et så sterkt behov for at andre jenter skal føle seg mindreverdig. Hva er det dere vil oppnå? Hadde dere frydet dere om toppbloggerne og de populære kjendisjentene havna i en ulykke eller opplever noe vondt? Jeg tror faktisk dere hadde likt det, og det det er forferdelig å være kvinne i et samfunn hvor kvinner hater kvinner. Skjerp dere! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2014 #16 Del Skrevet 31. januar 2014 tror ikke det har stått på bloggen at hun har operert nesa, men det er jo lett å se at hun har Anonymous poster hash: 1f99d...993 og så? Har du VIRKELIG noe med det? Hva gjør at du bruker livet ditt på å stalke folk på en slik måte? Få deg et liv med innhold... Anonymous poster hash: c9b41...8d3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marie90 Skrevet 31. januar 2014 #17 Del Skrevet 31. januar 2014 Hun har tydeligvis ikke tatt mye, bare litt. Fint for henne. Er forovrig irrelevant for meg hva bloggere innrommer, de plikter ikke aa opplyse om noe som helst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2014 #18 Del Skrevet 31. januar 2014 Anbefaler dere "hatere" å lese dette: http://www.policymic.com/articles/80447/this-young-artist-turns-online-bullying-towards-women-into-empowering-art Dere vil sikkert ikke forstå det helt siden dere har et så utrolig stort behov for å kalle andre jenter for stygge og trashy, eventuelt også påstå at de er løgnere og dårlige mennesker, men det kan være lurt å gå inn i dere selv og finne ut hvorfor dere har et så sterkt behov for at andre jenter skal føle seg mindreverdig. Hva er det dere vil oppnå? Hadde dere frydet dere om toppbloggerne og de populære kjendisjentene havna i en ulykke eller opplever noe vondt? Jeg tror faktisk dere hadde likt det, og det det er forferdelig å være kvinne i et samfunn hvor kvinner hater kvinner. Skjerp dere! Godt sagt! Det bor mye ondt i enkelte mennesker, og det overrasker meg BIG TIME hver dag. Jeg er ikke i tvil, har du behov for å rakke ned på andre, da har du det f**n meg ikke mye godt. Anonymous poster hash: c9b41...8d3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 31. januar 2014 #19 Del Skrevet 31. januar 2014 Jeg har også opplevd av damer med silikonpupper, innrømmer at de har det. Faktisk er de fleste av dem helt åpne om det... Så da veit dere det, og det er skikkelig interessant! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2014 #20 Del Skrevet 31. januar 2014 Hun har tydeligvis ikke tatt mye, bare litt. Fint for henne. Er forovrig irrelevant for meg hva bloggere innrommer, de plikter ikke aa opplyse om noe som helst. Når folk spør henne om hun har gjort ditt eller datt, og lyver om det, så er vel ikke det akkurat noe sjakktrekk når man har en blogg med såpass mange lesere. Anonymous poster hash: 1f99d...993 Hun gjør ingen feil ved å ikke være ærlig, hun gjør en "feil" ved å svare folk som stikker nesa si i noe de IKKE HAR NOE MED! Anonymous poster hash: c9b41...8d3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå