Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Med gutter som ikke kan stå på ski? Jeg syns det er så flaut å ikke kunne stå på slalom/snowboard, føler at det skiller meg sånn ut fra andre gutter :(

Anonymous poster hash: da70f...f65
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke turnoff for min del. Du kan jo begynne å øve, hvis dette er noe du har lyst å kunne?:)

Skrevet

Jeg hadde syntes det var kjipt hvis kjæresten min ikke kunne være med i bakken, siden jeg synes det er så gøy selv. Hva med å gå på kurs for å lære det? Det er tydeligvis et problem for deg siden du lager en tråd og sier at det er flaut? Ting man kan gjøre noe med er egentlig ikke et problem :5:

Anonymous poster hash: 53927...b90
Skrevet

ikke turnoff for meg heller :P Jeg er ikke så flink til å gå på ski selv, siden det begynner å bli en del år siden sist, og kjæresten min er heller ikke så flink, så derfor har vi det veldig morsomt de få gangene vi går på ski :D Blir mye mer morsomt når vi begge tryner en del :fnise:

Anonymous poster hash: 4294d...41e
  • Liker 1
Skrevet

ikke turnoff for meg heller :P Jeg er ikke så flink til å gå på ski selv, siden det begynner å bli en del år siden sist, og kjæresten min er heller ikke så flink, så derfor har vi det veldig morsomt de få gangene vi går på ski :D Blir mye mer morsomt når vi begge tryner en del :fnise:

mente selvfølgelig de få gangene vi gikk på ski for mange år siden :P savner det litt igrunn.

Skrevet

Ja, sorry. Hvis du er norsk i hvert fall.

Anonymous poster hash: 6b814...4c6
Skrevet

Men det er ganske vanskelig med skikurs her jeg bor, og jeg er 14 år så kan liksom ikke reise sålangt heller :/ foreldrene mine bryr seg ikke.

Anonymous poster hash: da70f...f65
Skrevet

Ikke turnoff med litt kjedelig dersom han ikke gadd og være med i bakken for å prøve en gang. Nå er jeg så heldig at både jeg og kjæresten er middels på ski og brett. Veldig hyggelig sport å holde på med i sammen.

Skrevet

Nei.

Anonymous poster hash: d7780...3f2
Skrevet

Nei, så kunne vi heller gått på trynet sammen ;)

Synd han var et naturtalent..

Skrevet

Nei så fantastisk :tommelsmil::hoppendeglad:

Jeg hadde hatet å vært sammen med en ski fyr. Å gå på et stykke klyvd ved for å komme seg bortover, bakover og halvveis fremover, pøøøø, noe mer dysfunksjonell og uharmonisk tidsbruk skal en jaggu leite lenge etter.

Og det beste med det hele, det finnes flust av jenter som mener nett det samme. Det har vist seg at over en tredjedel av befolkningen aldri går på ski, aldri er i bakken, aldri trer på seg et stykke kløyvd ved eller snøbrett og føler på den nasjonal romantiske kule følelsen av puddersnø og kuldegrader..

Mens noen kvinner aldri kunne tenkt seg en snowboard dude så finnes det mange som også kunne tenkt seg det og som liker å stå i bakken fra oktober til april, for de er det sikkert turn off med tanke på felles interesser og bla bla. Så finnes det og mange som ikke bryr seg, i denne kategorien vil jeg tippe veldig mange faller inn under.

Skrevet

En fjortenåring som snakker om turnoff :fnise: Burde ikke du bekymre deg for Justin Bieber istedenfor??

Anonymous poster hash: dd4b8...e7f
Skrevet

En fjortenåring som snakker om turnoff :fnise: Burde ikke du bekymre deg for Justin Bieber istedenfor??

Anonymous poster hash: dd4b8...e7f

du har fått med deg at ts er en gutt ja? Det er svært få gutter som bryr seg om justin bieber :)

Gjest Heartbeat
Skrevet

Nei overhodet ikke, man kan lære seg det, falle og le sammen. Jeg kunne heller ikke stå slalom før, men prøvde det og falt flere ganger. Men lærte det av en dag i bakken og en tålmodig kjæreste som hjalp meg :) :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...