Gå til innhold

Jeg satt på toget ikveld, og foran meg satt et kjærstepar ...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikveld satt jeg på toget, og foran meg satt et kjærestepar. De drev hele tiden og kysset og klinte litt, og jeg satt midt i synsvinkel ... de satt jo rett foran meg og det er en stort mellomrom mellom setene...

Jeg prøvde hele tiden å høre på musikk og å ta bladet og boken jeg hadde med foran ansiktet. Ble litt slitsomt å sitte med hendene så høyt hele tiden.

Og innimellom snudde jenta seg mot meg og smilte - jeg kan ikke forstå hva slags smil det var, men kanskje det var "ædda-bædda?" eller et triumferende smil, eller "jeg er penere og bedre enn deg"-smil?

Jeg kjente jeg ble litt irritert over denne jenta, for hun liksom viste seg hele tiden.
Og jeg er jo singel, og det er sånn som folk skjønner bare de ser meg - stygge jenta ...

Jeg følte meg så mindreverdt og stygg og dum da jeg gikk av toget, mens paret gikk og holdt rundt hverandre, og jaggu meg snudde ikke jenta og smilte til meg når hun klinte til meg kjærsten.

Hadde bare SÅÅÅ lyst til å springe forbi de så jeg slapp å se på de!

Anonymous poster hash: e8d1c...85b
  • Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjerp deg.

Anonymous poster hash: c31e7...b09
  • Liker 5
Skrevet

Jeg hadde bare smilt tilbake, og vist at jeg ikke brydde meg. :)

Anonymous poster hash: 85b38...55b
  • Liker 3
Skrevet (endret)

åh, jeg hater mennesker som oppfører seg sånn. Det er litt som om de nyter at man ser på dem og gjør seg til som om de er verdens beste underholdning, mens man sitter der og har mer lyst til å være hos tannlegen og skrape tannstein.

Edit: glemte forresten å si at jeg pleier å takle slike mennesker (eller mennesker som stirrer på meg) slik: :overrasket: .

Endret av Gamerfrue
  • Liker 20
Skrevet

qowrci.jpg

Anonymous poster hash: 25113...fe2

Anonymous poster hash: 25113...fe2
  • Liker 12
Skrevet

Let it go...

Det var så ekkelt når alt pågikk, følte at alle så på meg som en idiot ... hadde jeg oppført meg sånn hadde jeg vært flau over meg selv.

Skrevet

Kan det ikke bare være at hun var veldig forelsket og følte for å smile til hele verden?

• Liker 17
Skrevet

Skjerp deg.

Anonymous poster hash: c31e7...b09

Skal jeg skjerpe meg? Det var da ikke jeg som holdt på. Jeg prøvde å slappe av med en bok og musikk...

• Liker 3
Skrevet

Jeg hadde bare smilt tilbake, og vist at jeg ikke brydde meg. :)

Anonymous poster hash: 85b38...55b

Ja, jeg lurte på det, men klarte liksom ikke helt det da .. det ville blitt et falskt smil!

Skrevet

Ædda bædda ;)

:P

Skrevet

Kan det ikke bare være at hun var veldig forelsket og følte for å smile til hele verden?

Jo, det kan jo hende, men blikket hennes var liksom mer nedlatende mot meg, akkurat som om hun likte å plage meg.

Gjest Inferno
Skrevet

Det der pleier jeg alltid å gjøre når jeg sitter på bussen. En gang ble en gammel dame så fornærmet at hun gikk av! Og så er det dritmorsomt med sånne som TS som tror det er en personlig vendetta.

Slapp av, du; har man en fin fyr å kline med bryr man seg ikke så veldig om hvem som sitter bak en.

• Liker 4
Skrevet

Det der pleier jeg alltid å gjøre når jeg sitter på bussen. En gang ble en gammel dame så fornærmet at hun gikk av! Og så er det dritmorsomt med sånne som TS som tror det er en personlig vendetta.

Slapp av, du; har man en fin fyr å kline med bryr man seg ikke så veldig om hvem som sitter bak en.

Men pleier du å sende folk blikk og tenke "Jeg har noen å kline med fordi jeg er så deilig, det har ikke du fordi du er så stygg - ædda bædda!" :P

Skrevet

Har du vurdert om hun kanskje smilte for å være hyggelig, siden dere fikk blikkontakt?

Det er dumt at du tror folk mener det verste når de smiler til deg. Det er jo bare et smil.

Hvorfor overtolke det og tro det verste?

Anonymous poster hash: b1601...0a9
  • Liker 18
Skrevet

Men pleier du å sende folk blikk og tenke "Jeg har noen å kline med fordi jeg er så deilig, det har ikke du fordi du er så stygg - ædda bædda!" :P

det er ikke bare noe du innbiller deg da? fordi du selv føler du er stygg altså. Jeg vil tippe du ikke er så stygg som du selv skal ha det til :)

Det kan jo være mulig hun bare prøvde å være hyggelig eller no.

Anonymous poster hash: d0d39...ade

• Liker 4
Skrevet

Du har virkelig seriøse problemer hvis du blir så til de grader påvirket av blikk og smil fra en ukjent person på toget, og attpåtil greier å tilskrive henne slike tanker, meninger og holdninger.

Vurdert psykolog?

Anonymous poster hash: e477a...ae0
  • Liker 11
Skrevet

Har du vurdert om hun kanskje smilte for å være hyggelig, siden dere fikk blikkontakt?

Det er dumt at du tror folk mener det verste når de smiler til deg. Det er jo bare et smil.

Hvorfor overtolke det og tro det verste?

Anonymous poster hash: b1601...0a9

det er ikke bare noe du innbiller deg da? fordi du selv føler du er stygg altså. Jeg vil tippe du ikke er så stygg som du selv skal ha det til :)

Det kan jo være mulig hun bare prøvde å være hyggelig eller no.

Anonymous poster hash: d0d39...ade

Pene folk smile til meg? Det oppfatter jeg som mobbing. Jeg har alltid vært den stygge på skolen, så jeg ble redd når hun smilte til meg og lurte på hva hun egentlig holdt på med? Jeg følte jeg ville synke langt ned i stolen og forsvinne?

Skrevet

Hmm, tror du det kan hende at du innbilte deg at hun prøvde å være ekkel?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...