AnonymBruker Skrevet 30. januar 2014 #1 Skrevet 30. januar 2014 Jeg er så sint atte!!! Må få ut litt frustrasjon her! Jeg er så sint på alle venninnene mine som, en etter en, har fått seg kjæreste og driter oppi meg. Jeg gråter hver dag og hver kveld jeg legger meg, fordi jeg har mistet venninnene mine. Jeg har aldri følt meg så ensom som nå ... Er flere måneder siden jeg hørte fra noen sist, og tro meg, jeg har sendt meld men ikke fått svar. Jeg er så sint på alle som har kjærester, at jeg skulle ønske jeg var Hitler som sendte alle som hadde kjærester i konsentrasjonsleir. Det skulle vært forbudt å ha kjærester, iallfall i offentligheten, og det skulle vært forbudt å vise følelser offentlig. Folk som har kjærester er så egoistiske og selvsentrerte og er ikke til å stole på! De kan fint bryte avtaler uten at det gjør noe, for de har da kjæreste, må skjønne! De forstår ikke at andre har følelser også, og at vi som er single, f.eks, trenger venner å prate med innimellom. De lever i en boble, og når den sprekker kommer de tilbake for da er du plutselig bra nok!!! Selv er jeg for stygg og ukul til å ha kjæreste, og jeg føler meg litt bitter fordi jeg er født med det utseende jeg har ... urettferdig, er det! Kommer til å bli ensom hele livet, og det er ikke lett! Tro meg! Anonymous poster hash: 4537e...d0a
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2014 #2 Skrevet 30. januar 2014 Vell som Hitler hadde du trengt en SVÆR konsentrasjonsleir. Fordi det er veldig mange kjærestepar her i verden. Anonymous poster hash: 50578...d49 2
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2014 #3 Skrevet 30. januar 2014 Jeg er så sint atte!!! Må få ut litt frustrasjon her! Jeg er så sint på alle venninnene mine som, en etter en, har fått seg kjæreste og driter oppi meg. Jeg gråter hver dag og hver kveld jeg legger meg, fordi jeg har mistet venninnene mine. Jeg har aldri følt meg så ensom som nå ... Er flere måneder siden jeg hørte fra noen sist, og tro meg, jeg har sendt meld men ikke fått svar. Jeg er så sint på alle som har kjærester, at jeg skulle ønske jeg var Hitler som sendte alle som hadde kjærester i konsentrasjonsleir. Det skulle vært forbudt å ha kjærester, iallfall i offentligheten, og det skulle vært forbudt å vise følelser offentlig. Folk som har kjærester er så egoistiske og selvsentrerte og er ikke til å stole på! De kan fint bryte avtaler uten at det gjør noe, for de har da kjæreste, må skjønne! De forstår ikke at andre har følelser også, og at vi som er single, f.eks, trenger venner å prate med innimellom. De lever i en boble, og når den sprekker kommer de tilbake for da er du plutselig bra nok!!! Selv er jeg for stygg og ukul til å ha kjæreste, og jeg føler meg litt bitter fordi jeg er født med det utseende jeg har ... urettferdig, er det! Kommer til å bli ensom hele livet, og det er ikke lett! Tro meg! Anonymous poster hash: 4537e...d0a Jeg tror også at du kommer til å forbli ensom resten av livet med de holdningene der. Ja, det er kjipt når venner glemmer venner og blir oppslukt av kjæresten, men det som er mye verre er det du skriver i tittelen. Jeg skjønner at det er en overdrivelse, men du fremstår jo som mindre begavet og temmelig lett antennelig. Anonymous poster hash: ba7cf...793 5
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2014 #4 Skrevet 30. januar 2014 Nei, skjønner dere ikke at jeg er lei meg fordi jeg ikke kan tiltrekke meg noen? Og at jeg må være ensom mens alle koser seg med kjærestene sine? Anonymous poster hash: 4537e...d0a
Gamerfrue Skrevet 30. januar 2014 #5 Skrevet 30. januar 2014 Nei, skjønner dere ikke at jeg er lei meg fordi jeg ikke kan tiltrekke meg noen? Og at jeg må være ensom mens alle koser seg med kjærestene sine? Anonymous poster hash: 4537e...d0a Når du først skal trolle så synes jeg det er usmakelig av deg å skulle blande inn så kvalmende uttalelser om konsentrasjonsleirer for å få oppmerksomhet. 5
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2014 #6 Skrevet 30. januar 2014 Jeg er så sint atte!!! Må få ut litt frustrasjon her! Jeg er så sint på alle venninnene mine som, en etter en, har fått seg kjæreste og driter oppi meg. Jeg gråter hver dag og hver kveld jeg legger meg, fordi jeg har mistet venninnene mine. Jeg har aldri følt meg så ensom som nå ... Er flere måneder siden jeg hørte fra noen sist, og tro meg, jeg har sendt meld men ikke fått svar. Jeg er så sint på alle som har kjærester, at jeg skulle ønske jeg var Hitler som sendte alle som hadde kjærester i konsentrasjonsleir. Det skulle vært forbudt å ha kjærester, iallfall i offentligheten, og det skulle vært forbudt å vise følelser offentlig. Folk som har kjærester er så egoistiske og selvsentrerte og er ikke til å stole på! De kan fint bryte avtaler uten at det gjør noe, for de har da kjæreste, må skjønne! De forstår ikke at andre har følelser også, og at vi som er single, f.eks, trenger venner å prate med innimellom. De lever i en boble, og når den sprekker kommer de tilbake for da er du plutselig bra nok!!! Selv er jeg for stygg og ukul til å ha kjæreste, og jeg føler meg litt bitter fordi jeg er født med det utseende jeg har ... urettferdig, er det! Kommer til å bli ensom hele livet, og det er ikke lett! Tro meg! Anonymous poster hash: 4537e...d0a Så gjør noe med livet ditt fremfor å sutre her. Du kan da umulig være så ille? Anonymous poster hash: 6cbe4...319
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2014 #7 Skrevet 30. januar 2014 Når du først skal trolle så synes jeg det er usmakelig av deg å skulle blande inn så kvalmende uttalelser om konsentrasjonsleirer for å få oppmerksomhet. Vel, hvis ikke jeg kan ha kjæreste, så trenger ingen å ha kjæreste! Og jeg troller da ikke! Jeg forklarer hvor sint og lei meg jeg er, også tenker jeg sånne tanker! Anonymous poster hash: 4537e...d0a
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2014 #8 Skrevet 30. januar 2014 Så gjør noe med livet ditt fremfor å sutre her. Du kan da umulig være så ille? Anonymous poster hash: 6cbe4...319 Jeg er såpass ille at jeg enda ikke har hatt kjæreste enda jeg er 28! Anonymous poster hash: 4537e...d0a
Rararara Skrevet 30. januar 2014 #9 Skrevet 30. januar 2014 Fy faan! Skjerp deg! Når du kommer med slike ønsker klarer jeg virkelig ikke å kjenne sympati for deg!
GjestB Skrevet 30. januar 2014 #10 Skrevet 30. januar 2014 Hvis du hadde væt Hitler og kunne sende folk til kosentrasjonsleir så hadde du ihvertfall blitt ensom for da hadde det nesten ikke vært fler folk igjen på planeten.
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2014 #11 Skrevet 30. januar 2014 Fy faan! Skjerp deg! Når du kommer med slike ønsker klarer jeg virkelig ikke å kjenne sympati for deg! Vel, hvordan hadde du følt det om du år etter år var singel og venneløs? Ikke moro å føle hva ensomhet er i en alder av 28! Jeg trodde 20-årene skulle vært fine år med venninner og opplevelser og kjæreste! Anonymous poster hash: 4537e...d0a
Gjest Peanut Skrevet 30. januar 2014 #12 Skrevet 30. januar 2014 O_O Du vet hva som skjedde med en del av de folkene som Hitler sendte i konsentrasjonsleirer, sant?
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2014 #13 Skrevet 30. januar 2014 Hvis du hadde væt Hitler og kunne sende folk til kosentrasjonsleir så hadde du ihvertfall blitt ensom for da hadde det nesten ikke vært fler folk igjen på planeten. Er da en del single, så da kunne vi ha funnet sammen. Anonymous poster hash: 4537e...d0a
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2014 #14 Skrevet 30. januar 2014 O_O Du vet hva som skjedde med en del av de folkene som Hitler sendte i konsentrasjonsleirer, sant? Ja, de ble utryddet? Anonymous poster hash: 4537e...d0a
Gjest Peanut Skrevet 30. januar 2014 #15 Skrevet 30. januar 2014 Ja, de ble utryddet? Anonymous poster hash: 4537e...d0a Ja, og det ønsker du skal skje med mennesker som har kjæreste fordi du er sur og sint fordi du ikke finner noen? Du vet at det ikke akkurat gjør deg attraktiv, sant?
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2014 #16 Skrevet 30. januar 2014 O_ODu vet hva som skjedde med en del av de folkene som Hitler sendte i konsentrasjonsleirer, sant?Ja, de ble slanke. Jeg skulle ønske jeg klarte å bli så slank... Anonymous poster hash: 18926...29e 2
Gjest Peanut Skrevet 30. januar 2014 #17 Skrevet 30. januar 2014 Ja, de ble slanke. Jeg skulle ønske jeg klarte å bli så slank...Anonymous poster hash: 18926...29e O_O
Rararara Skrevet 30. januar 2014 #18 Skrevet 30. januar 2014 Vel, hvordan hadde du følt det om du år etter år var singel og venneløs? Ikke moro å føle hva ensomhet er i en alder av 28! Jeg trodde 20-årene skulle vært fine år med venninner og opplevelser og kjæreste! Anonymous poster hash: 4537e...d0a Vet du, jeg vet ikke hvordan jeg skal svare på det om du ikke selv skjønner hvor stygt det der ønsket er! Det å ønske så mange rundt seg en vond død..? Det er jo ikke de som har ansvar for din lykke og ensomhet!
cheezewizz Skrevet 30. januar 2014 #19 Skrevet 30. januar 2014 (endret) Hvordan ser du ut TS? Kanskje vi kan date, mens vi ser verden brenne omkring oss. Endret 30. januar 2014 av cheezewizz
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2014 #20 Skrevet 30. januar 2014 Ja, de ble utryddet? Nei. Klart noen mistet livet i leirene pga arbeidsulykker og slik, men å kalle å si at de ble utryddet er vell litt i overkant. Anonymous poster hash: 50578...d49
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå