GjestB Skrevet 30. januar 2014 #1 Skrevet 30. januar 2014 Har lest en del om det, men det jeg har lest har ikke ført til noen klar konklusjon, så hva er deres definisjon på en bad boy?
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2014 #2 Skrevet 30. januar 2014 En som ikke følger samfunnets normer men allikevel lander med alle fire bena på gulvet. F.eks hvis en student er badboy så er det gjerne en fyr som fester hardest av alle, og allikevel har best karakterer på studiet. - Når du hører om massemord i en afrikansk republikk på nyhetene, og FN bestemmer at man skal intervenere, og forsvaret ringer til kjæresten din og spør om han er ledig de neste 3-6 månedene. Anonymous poster hash: baf08...5b3
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2014 #3 Skrevet 30. januar 2014 Hær? En som ikke følger samfunnets normer men allikevel lander med alle fire bena på gulvet. F.eks hvis en student er badboy så er det gjerne en fyr som fester hardest av alle, og allikevel har best karakterer på studiet. - Når du hører om massemord i en afrikansk republikk på nyhetene, og FN bestemmer at man skal intervenere, og forsvaret ringer til kjæresten din og spør om han er ledig de neste 3-6 månedene. Anonymous poster hash: baf08...5b3 Anonymous poster hash: 8f6f0...11c
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2014 #4 Skrevet 30. januar 2014 En som har vært dømt for noe kriminelt en eller flere ganger. Anonymous poster hash: d02ef...271 1
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2014 #5 Skrevet 31. januar 2014 En dust. Type notorisk utro, småkriminell, unnvikende, "mystisk" osv. Anonymous poster hash: 3d367...7eb
robert90 Skrevet 31. januar 2014 #6 Skrevet 31. januar 2014 En dust. Type notorisk utro, småkriminell, unnvikende, "mystisk" osv. Anonymous poster hash: 3d367...7eb der sa du det en DUST. så hvorfor forsetter jenter alltid å falle for disse bad boysene eller den typiske dusten (som du selv sa) det ender jo bare opp med at dere blir såret til slutt, og da går som regel alle gutter under en kam etterpå. det typiske gutter er håpløse, de er idioter osv, men kan det kansje ha noe med at veldig mange jenter alltid faller for disse bad boysa eller det riktige ordet for det DUSTENE
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2014 #7 Skrevet 31. januar 2014 der sa du det en DUST. så hvorfor forsetter jenter alltid å falle for disse bad boysene eller den typiske dusten (som du selv sa) det ender jo bare opp med at dere blir såret til slutt, og da går som regel alle gutter under en kam etterpå. det typiske gutter er håpløse, de er idioter osv, men kan det kansje ha noe med at veldig mange jenter alltid faller for disse bad boysa eller det riktige ordet for det DUSTENE Jenter faller for dustene helt til de blir voksne nok til å skjønne at de ikke er noe annet enn duster. Da vil de ha en good guy. Ingen voksne damer ønsker seg barn med en bad boy. Gjelder ikke de jentene som er helt blåst. Anonymous poster hash: 3d367...7eb
robert90 Skrevet 31. januar 2014 #8 Skrevet 31. januar 2014 liker svaret ditt kansje det finnes håp for oss andre som ikke har intensjoner om å være en sånn idot av en sånn badboy jeg ser ikke vitsen med å gjøre seg til som en idiot, hvis en jente ikke kan la seg sjarmere av meg når jeg er meg selv så er hun heller ikke min jente. desverre er det så alt for mange bra jenter som løper rett i armene på disse idiotene og kommer såret ut igjen i andre enden. Jenter faller for dustene helt til de blir voksne nok til å skjønne at de ikke er noe annet enn duster. Da vil de ha en good guy. Ingen voksne damer ønsker seg barn med en bad boy. Gjelder ikke de jentene som er helt blåst. Anonymous poster hash: 3d367...7eb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå