AnonymBruker Skrevet 30. januar 2014 #1 Skrevet 30. januar 2014 Jeg er helt knust nå.. Har datet en gutt i 1,5 mnd, og vi er så og si kjærester. Alt har hele tiden vært perfekt, aldri møtt noen så bra som han. Ikke truffet han i dag, men var med han en liten time i går og da var alt veldig bra. Søte nattameldinger etterpå, og sendt helt vanlige meldinger som vi alltid gjør i dag + snaps. Han skrev hjerter, kalte meg søta osv bare for noen timer siden.. Så sendte jeg han en melding for en time siden omtrent, og han svarte veldig kaldt. Svarte som jeg alltid gjør, og fikk også kalde svar tilbake. Ingen smiley og korte setninger. Noe som absolutt ikke er likt han. Så skrev han noe ala: Tror vi bør prate sammen. Spurte om det var noe galt, og det sa han at jeg måtte finne ut av selv. Spurte om vi skulle treffes, så sa han får se. Så har jeg ikke hørt noe mer fra han. Aner ikke hva som har skjedd, han oppførte seg jo helt normalt for en stund siden, og har ikke truffet/pratet med han i mellomtiden fra han sendte hjerter til han ble kort og sa dette her.. Lurer på om det er noen som har sagt noe om meg, eller hva det er som skjer.. Han er en ganske mistenksom person, har opplevd litt sånne ting med han før, men ikke så alvorlig. Lurer på om det er noen som har sagt noe fra fortiden som jeg ikke har fortalt han eller noe? Har ikke hatt sex med flere enn han og eksen, men har jo rota med noen andre også.. Men han kan jo ikke bli sur for det?? Vet ikke om det er det som er tilfellet en gang. Greier bare å gråte nå, er så sinnsykt forelska i han. Han har jo ikke gitt lyd fra seg på en time nå, og vil ikke mase heller.. får bare vente til han sier noe.. skjønner ingenting Vet ikke helt hvor jeg vil med dette, men er det noen som kan forstå hva som foregår oppe i hodet på han? Anonymous poster hash: abd68...6d7
spegel Skrevet 30. januar 2014 #2 Skrevet 30. januar 2014 Vanskelig å si... du får nesten bare prate med han. Ringe han og spørre hva han vil prate om? 1
Limah Skrevet 30. januar 2014 #3 Skrevet 30. januar 2014 Syns også det høres ut som han har "oppdaget noe" han ikke likte.
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2014 #4 Skrevet 30. januar 2014 Trenger ikke være noe mer enn at du har klint med en fyr han syntes er en idiot og får brekninger av det. Hvis jeg hadde funnet ut at daten min hadde klint med archenemyen min så hadde ikke det vært så kult. Anonymous poster hash: f9eb2...8f0
bobleplast123 Skrevet 30. januar 2014 #5 Skrevet 30. januar 2014 Så skrev han noe ala: Tror vi bør prate sammen. Spurte om det var noe galt, og det sa han at jeg måtte finne ut av selv. Spurte om vi skulle treffes, så sa han får se. Så har jeg ikke hørt noe mer fra han. Anonymous poster hash: abd68...6d7 Dette synes jeg er ganske patetisk av han. Om det er noe som plager han så bør han fortelle hva det er, ikke la deg sitte der og ikke forstå noe som helst... 3
melly666 Skrevet 30. januar 2014 #6 Skrevet 30. januar 2014 Først skal dere prate sammen, og så må du plutselig finne ut av det selv? Vile ringt han og bedt han om å spytte ut.
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2014 #8 Skrevet 30. januar 2014 Så skrev han noe ala: Tror vi bør prate sammen. Spurte om det var noe galt, og det sa han at jeg måtte finne ut av selv. Spurte om vi skulle treffes, så sa han får se. Anonymous poster hash: abd68...6d7 Er han tilfeldigvis 26 år? Høres akkurat ut som en jeg kjenner. Mistenksom og typisk sånn "det må du finne ut av selv", "tror vi bør prate", "får se". Han er ikke riktig nagla. Har tatt psykisk knekken på flere jenter. Anonymous poster hash: b63f6...2f3
Gjest Tamsi Skrevet 30. januar 2014 #9 Skrevet 30. januar 2014 Dersom han til vanlig er mistenksom er det godt mulig det dreier seg om en misforståelse eller bagatell.
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2014 #10 Skrevet 30. januar 2014 Jeg hadde ringt. Anonymous poster hash: 04a75...712
Magnifique Skrevet 30. januar 2014 #11 Skrevet 30. januar 2014 Spør han rett ut hva som er problemet, og krev at han svarer deg! Da får du forhåpentligvis et ærlig svar. Og hvis ikke, kan du si: "Hvis vi ikke kan snakke sammen og være ærlig med hverandre, så synes jeg vi skal avslutte dette". 1
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2014 #12 Skrevet 31. januar 2014 Hvordan gikk det TS?? Anonymous poster hash: 2734c...dcb
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2014 #13 Skrevet 31. januar 2014 Så skrev han noe ala: Tror vi bør prate sammen. Spurte om det var noe galt, og det sa han at jeg måtte finne ut av selv. Spurte om vi skulle treffes, så sa han får se. Så har jeg ikke hørt noe mer fra han. Anonymous poster hash: abd68...6d7 Dette høres ut som det er noe som er "galt" med han, ikke deg. Anonymous poster hash: e5db3...2c6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå