AnonymBruker Skrevet 30. januar 2014 #1 Skrevet 30. januar 2014 Er ikke sjalu eller noe slikt, for jeg hadde aldri følelser for henne. Det var kun sex. Hun begynte å date en annen for 1-2 år siden og de er nå gift. Jeg er glad på hennes vegne, men samtidig ler jeg (og et par av mine andre venner) av hele greia. Vi hadde masse "skitten" sex. Anal, trekanter med kompiser av meg og henne osv. Og nå er hun gift og veldig ordentlig. Er det rart av meg å le litt av hele greia? Hvordan hun nå later som at hun er så dydig og "sjenert". Anonymous poster hash: a265a...ccf 2
Gjest New_Girl Skrevet 30. januar 2014 #2 Skrevet 30. januar 2014 Hva er det å le av? Og hva vet du om hva hun og mannen hennes gjør på soverommet? 11
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2014 #3 Skrevet 30. januar 2014 Er derfor man skal finne seg ei som faktisk blør... Anonymous poster hash: 784c2...027 2
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2014 #4 Skrevet 30. januar 2014 Veldig mange jenter har jo en fortid med litt sex, anal er ikke akkurat noe spesielt heller. Du får jo kose deg med minnene, nå er det mannen hennes som får besøk av venninne hennes Anonymous poster hash: 48b9b...3bf 5
Cathrine88 Skrevet 30. januar 2014 #5 Skrevet 30. januar 2014 Hva er det å le av? Og hva vet du om hva hun og mannen hennes gjør på soverommet? Det tenkte jeg også. TS, fortsetter du å ha sex med kompisene dine når du er i et forhold? 5
Marie90 Skrevet 30. januar 2014 #6 Skrevet 30. januar 2014 Er hennes ektemann en god venn av deg? Hvis ikke, hvordan vet du at de ikke har samme type sex selv? Man gifter seg jo stort sett med noen som har samme smak og lyster som en selv... 1
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2014 #7 Skrevet 30. januar 2014 Ja. Det syns jeg er litt rart. Skjønner at du kanskje tenker at du vet om hennes "hemmelige side", men du vet jo ingenting om hva hun og mannen gjør, det er nok neppe hemmelig for ham. Anonymous poster hash: 855d6...0f1 2
Gjest Kjærleik Skrevet 30. januar 2014 #8 Skrevet 30. januar 2014 For meg virker både du og dine kompiser som noe umodne. Å le av noen fordi ..ja, hvorfor ler dere egentlig? Hva er det å le av? Hva slags type sexliv de har, vet du vel ikke helt sikkert? Man gifter seg jo gjerne med noen som har de samme interessene og lystene som en selv Hvorfor skal du henge deg så oppi hennes liv? Er det så fryktelig spennende i forhold til ditt eget at du har et behov for å latterliggjøre et eller annet? 3
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2014 #9 Skrevet 30. januar 2014 Du savner henne vel, da. Anonymous poster hash: e5b93...1df 3
Gjest Raindrops Skrevet 30. januar 2014 #10 Skrevet 30. januar 2014 Skjønner heller ikke hva det er å le av. Later som om hun er dydig og sjenert? Fordi hun gifter seg eller?
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2014 #11 Skrevet 30. januar 2014 Det er vel du som er til å le av, når du tror at folk slutter å ha dirty sex med en gang de gifter seg. Anonymous poster hash: 78974...66e 3
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2014 #12 Skrevet 30. januar 2014 Er ikke sjalu eller noe slikt, for jeg hadde aldri følelser for henne. Det var kun sex. Hun begynte å date en annen for 1-2 år siden og de er nå gift. Jeg er glad på hennes vegne, men samtidig ler jeg (og et par av mine andre venner) av hele greia. Vi hadde masse "skitten" sex. Anal, trekanter med kompiser av meg og henne osv. Og nå er hun gift og veldig ordentlig. Er det rart av meg å le litt av hele greia? Hvordan hun nå later som at hun er så dydig og "sjenert". Anonymous poster hash: a265a...ccf Skjønner at du kan le av at hun later som hun er "sjenert" nå. Men en ting jeg synes hadde vært mer kleint enn det er å ha trekant med vennene mine, som du gjør. Anonymous poster hash: 6cac8...059
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå