AnonymBruker Skrevet 30. januar 2014 #1 Skrevet 30. januar 2014 Er det noen som har erfaringer med å være god venn/ bestevenn med exen? Vi ble enige om å gjøre det slutt for 5 dager siden pga avstand, men han flytter hjem igjen til samme by om 1,5 år. Når vi var sammen gjorde vi masse forskjellig sammen som f. eks å surfe, gå på kino, stå på ski osv.. Vi snakker sammen ennå, og det er ikke kleint mellom oss og vi har ikke kranglet eller noe. Men lurer på hvordan dette blir med tiden, om han får seg ny kjæreste, om dette kan bli litt kleint? Vi er snart 17 og 18 om dette har noe å si. Anonymous poster hash: 77be7...6d3
Kicki_90 Skrevet 30. januar 2014 #3 Skrevet 30. januar 2014 Kan nok være litt vanskelig i starten, men det er faktisk mulig. Min ex er en av mine, og forloveden min sine, beste kamerater. Det tok oss en liten periode å komme dit, siden vi var av og på i et par år, men nå er vi gode venner. Tror en av grunnene til at vi har klart det er fordi vi var venner før vi ble sammen, og har kjent hverandre fra barneskolealder. Det har ikke vært rart etter at noen av oss traff de vi er forlovet med i dag, 6 år siden jeg traff min. Men det kan være litt rart for dem innimellom siden vi har hatt en felles fortid, med personer ingen av de kjenner til, og minner vi har sammen. Prøver å ikke la det ta opp noe særlig tid, men innimellom blir det litt mimring.
frøkna Skrevet 30. januar 2014 #4 Skrevet 30. januar 2014 Jeg var god venn med eksen, og det funket faktisk helt fint! Men skal sies at forholdet vi hadde egentlig var mer ett vennskap enn et forhold også. Kunne aldri gjort det samme med andre ekser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå