AnonymBruker Skrevet 30. januar 2014 #1 Skrevet 30. januar 2014 Kjæresten min gjennom 9 år gjorde det slutt med meg for to uker siden. Jeg ble selvfølgelig trist, men fant samtidig ut at han har vært utro i over fire mnd mens vi har vært sammen. Har hatt mistanke, men han overbeviste meg flere ganger at jeg var den eneste. Hver eneste celle i kroppen lengter etter han og jeg elsker han inderlig. Jg har det så vondt og det veksler mellom hjertebank, tristhet og sinne. Har nå bestemt meg for å komme over dette, men trenger motivasjon... Noen som har vært i samme situasjon?Anonymous poster hash: 4cbf3...6cb
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2014 #2 Skrevet 30. januar 2014 Først en klem til deg Jeg vet så godt hvordan du har det! De første månedene etter et brudd er grusomme. Du har hatt et langt forhold, dere har delt mye også pisser han på det forholdet ved å være utro. For en jævla idiot. Jeg går også gjennom en kjærlighetssorg nå, vi var bare sammen knapt et år og det er snart et år siden det tok slutt. Han var utro og flytta rett sammen med den jævla hora. Det sies at tiden leger alle sår, det er det eneste jeg kan si hjelper dessverre. Og trene, faktisk, dersom du orker. Jeg var helt apatisk de første ukene etter mitt brudd, kunne ikke trene for jeg gråt konstant i 2 uker. Så gråt jeg noen ganger i uka og nå har jeg ikke grått på over 1 mnd! Har du gode venner ts? Noen som kan ta vare på deg? For meg hjalp det å reise vekk. London er min heartache-by nr 1. Drar alltid dit når jeg blir dumpa,det vil si ganske ofte.. Hjelper å shoppe, sitte på pub og se på folk og bare gå rundt og være anonym. Skulle ønske det fantes en pille mot kjærlighetssorg. Mannfolk er noen svin! Håper det går greit med deg og at du gjør alt for å glemme han exen din. Folk som er utro (som alle menn er før eller senere) er noen patetiske svin som må stikke tissen i alt som rører seg. det er dessverre ingen som snakker sammen lenger, folk stikker bare når de er lei. Trist er det. Ta vare på deg selv. Her er sangen jeg satt og gråt til konstant i flere uker da jeg blie dumpa forresten. Musikk er fin trøst: Anonymous poster hash: 7e46d...d28
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2014 #3 Skrevet 30. januar 2014 Tusen takk for et fint svar. Vi har hatt mange felles parvenner, og ingen av de har tatt kontakt med meg. Jeg har heldigvis mange venninner fra høgskolen som har ringt meg og tilbydd seg st jeg kan komme til dem. Har også flotte kollegaer som tar vare på meg. Orker ikke annet enn å ligge å grine og savne han.. Jeg har til nå gått ned 6kg på en uke og føler meg bare tom. Har kommet meg på jobb, men sjekker mobilen konstant kun for å se om han har sendt meg en meld eller om han har likt/snappet hun andre. Jeg blir gal i hodet. Dro du til London alene? Vurderer faktisk å dra vekk noen dager og bare være anonym og slappe av med meg selv...Anonymous poster hash: 4cbf3...6cb
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2014 #4 Skrevet 30. januar 2014 Tusen takk for et fint svar. Vi har hatt mange felles parvenner, og ingen av de har tatt kontakt med meg. Jeg har heldigvis mange venninner fra høgskolen som har ringt meg og tilbydd seg st jeg kan komme til dem. Har også flotte kollegaer som tar vare på meg. Orker ikke annet enn å ligge å grine og savne han.. Jeg har til nå gått ned 6kg på en uke og føler meg bare tom. Har kommet meg på jobb, men sjekker mobilen konstant kun for å se om han har sendt meg en meld eller om han har likt/snappet hun andre. Jeg blir gal i hodet. Dro du til London alene? Vurderer faktisk å dra vekk noen dager og bare være anonym og slappe av med meg selv...Anonymous poster hash: 4cbf3...6cb Du reagerer akkurat som jeg gjorde, og det er helt normalt Føles helt forferdelig, jeg vet. Man har 0 matlyst, og ikke lyst å gå på jobb/skole fordi man griner konstant. Og alle fæle tanker man har. Snakk med venner og familie, få det ut. Du behøver ikke reise så langt heller, hvis du ikke vil/har mulighet å dra til utlandet. Hva med en hyttetur eller bare skjemme deg bort på et spa-hotell? Jeg fikk faktisk turen til London av min mor fordi hun syntes så synd på meg, så vi to dro dit. Fikk shoppe så mye jeg ville og. Det hjalp faktisk! Bare det å komme vekk fra de vante omgivelsene tror jeg kan hjelpe veldig. Og en annen ting som har funket litt har vært å ommøblere hjemme, kjøpe nytt sengetøy, bytte noen gardiner etc. Bodde du sammen med exen? Av en eller annen grunn så ble jeg mye mer avslappet og rolig av massasje. Kanskje du kunne prøve noe sånt? Har du kontakt med exen nå eller? Er helt grusomt når folk oppfører seg sånt Vet det er mange damer som er utro bitcher og men når man har opplevd en manns svik så mister man troen på menn. Hva skjedde med å snakke sammen, kommunisere at man ikke er fornøyd med forholdet osv. Anonymous poster hash: 7e46d...d28
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2014 #5 Skrevet 30. januar 2014 Vi har bodd sammen lenge og alt minner meg om han. Har levert vekk alle tingene hans nå, så de er vekk. Jeg har hatt kontakt med han nesten hver dag der vi har først vært venner, men så kommer alle spørsmålene i hodet mitt opp og jeg føler st jeg må ha svar. Han blir da sur og sier jeg må skjerpe meg, komme meg ut og forstå at det er over for alltid mellom oss. Han har ikke sagt unnskyld en gang og jeg vet st de kommer nok til å innlede et forhold så fort alle "ryktene" har lagt seg. Dette gjør ekstra vondt, st hun betyr mer akkurat nå for han enn hva jeg gjør.Anonymous poster hash: 4cbf3...6cb
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2014 #6 Skrevet 30. januar 2014 Vi har bodd sammen lenge og alt minner meg om han. Har levert vekk alle tingene hans nå, så de er vekk. Jeg har hatt kontakt med han nesten hver dag der vi har først vært venner, men så kommer alle spørsmålene i hodet mitt opp og jeg føler st jeg må ha svar. Han blir da sur og sier jeg må skjerpe meg, komme meg ut og forstå at det er over for alltid mellom oss. Han har ikke sagt unnskyld en gang og jeg vet st de kommer nok til å innlede et forhold så fort alle "ryktene" har lagt seg. Dette gjør ekstra vondt, st hun betyr mer akkurat nå for han enn hva jeg gjør.Anonymous poster hash: 4cbf3...6cb Det er et klassisk svik, og siden han har vært utro må han jo ikke vise noe anger eller at han tviler på avgjørelsen sin. Typisk at den som går ut av forholdet virker kald og hard for å overbevise den andre om at han/hun virkelig mener det. Men for den som blir forlatt er dette grusomt vondt. Ikke bare er man plutselig alene i livet og alt endres, men man føler seg hatet av den som bare noen dager før var den nærmeste personen i livet ditt. Brutalt! Men du må gå videre, livet gir harde slag og eneste måten å overleve er å heve hodet og ta tak i eget liv. Gråt ut, snakk med venner, vær snill mot deg selv, gå turer, tren, se filmer - og la tiden gå! Alt blir bedre etterhvert, og med en gang kan det være vanskelig å bearbede bruddet, det trenger å komme litt på avstand. Om ett år tenker jeg at du føler deg mye bedre, selv om du sikkert da fremdeles har dårlige dager. Ta dag for dag og steg for steg. Lykke til! Anonymous poster hash: 61da0...02e 1
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2014 #7 Skrevet 30. januar 2014 Jeg har hatt kjærlighetssorg flere ganger, og det er hjerteskjærende. I en periode. Det beste tipset jeg kan gi deg er å ta deg tid til å sørge, men samtidig få tankene over på andre ting ved å være med familie og venner. Kutt for all del ut alle kontakt med eksen din, ellers kan jeg love deg at sorgen vil drøye enda mer ut. Anonymous poster hash: d0ce6...253
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2014 #8 Skrevet 31. januar 2014 Takk for alle svar. Gi meg styrke til å ikke sende han en mld! Har så lyst, slik at han vet at jeg er her ennå.. Anonymous poster hash: 4cbf3...6cb
Gjest Skrevet 31. januar 2014 #9 Skrevet 31. januar 2014 Siden du har overlevert alle tingen hans, så trenger du ikke ha daglig kontakt! Slett han som "venn" på sosiale medier, og blokker han i samme slengen slik at du slipper oppdateringer om han. Det kommer ikke noe godt ut av det å skulle være "venner" slik situasjonen er hos dere. Det er som å pirke konstant i et sår som trenger å gro. Ta deg tid til deg selv! Reis vekk i helgen. Gjør noe nytt, noe som ikke minner deg om han.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå