AnonymBruker Skrevet 30. januar 2014 #1 Skrevet 30. januar 2014 Jeg har hatt problemer med mat hele livet. Foreldrene mine brydde seg ikke så veide 150kg når jeg flyttet for meg selv og begynte å lære meg hva som var sunt, hva som var normal mengde mat og sånne ting. Når jeg kom ned til 84kg sto det stille uansett hva jeg prøvde, men var ikke noe stort problem siden vekta ikke stoppet meg i å ha ett normalt liv. Problemet er nå at jeg er gravid. Er 19 uker på vei og vekta stor nå på 90... sliter litt med mat igjen, mister litt kontroll føler jeg. Til nå er ikke vektøkningen for ille, men er ikke før nå jeg føler jeg har mista kontroll. Har hatt psykiske problemer før. Depresjon og traumer. Går ikke lenger i terapi så lurer på om noen har noen gode råd eller erfaringer? Vurderer å søke hjelp siden jeg begyner å slite psykisk igjen, men vil se om jeg greier å ta meg inn igjen selv førstAnonymous poster hash: 703ba...75c
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2014 #2 Skrevet 30. januar 2014 Rådgivning om spiseforstyrrelser kan sikkert hjelpe deg - http://www.nettros.no/Anonymous poster hash: 7df99...41d
Gjest Ketchupjenta Skrevet 30. januar 2014 #3 Skrevet 30. januar 2014 Sliter også, så jeg vet hvor hardt det kan være. Varme klemmer sendes til deg
iilers Skrevet 30. januar 2014 #4 Skrevet 30. januar 2014 Jeg ville anbefalt deg å søke hjelp med en gang, og i mellomtiden prøve å deale med alt så godt du kan. Det tar som regel litt tid med søknader så det er greit å hoppe i det så det ikke blir like ille som det var, eller værre. Veien til å bli bedre virker fryktelig lang, men det er viktig å ikke la seg falle helt tilbake.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå