Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

... Som ikke sliter på håret eller gjør det statisk?:)

Anonymous poster hash: 63625...3c0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tangle teezer :)

Anonymous poster hash: 8089d...056
  • Liker 3
Skrevet

Naturbørste.

Anonymous poster hash: 52c39...a3b

Skrevet

tangle teezer :)Anonymous poster hash: 8089d...056

Har sett på dem. Er de virkelig så gode som ryktet sier?:)

Naturbørste.Anonymous poster hash: 52c39...a3b

Hva er er skikkelig naturbørste? Trodde det var det jeg har, men den gjør håret meget statisk.

Skrevet

Tangle teezer! Ja, den er virkelig god! Kjøp den på Enklere liv-butikken, den er verdt prisen og holder virkelig lenge! Ja, jeg har den enda, jeg har hatt den i en evighet. Skulle ønske jeg klarte å huske hvor lenge jeg har hatt den, men nei, det husker jeg ikke. Noen år er det!

Skrevet

OK, dere har overbevist meg; det blir en tangle teezer:)

Skrevet

Håper du blir fornøyd med den!

Skrevet

Skulle også til å anbefale Tangle Teezer. Skulle kjøpt den for lenge siden, fremfor de meget oppskrytte Mason Pearson børstene jeg har.

Skrevet

Jeg bruker en fra ghd som jeg kjøpte på think hairwear:-) Syns den er mye bedre enn tangle teezer :)

Skrevet

Tangle teezer funker ikke for meg heller. Alt for korte pigger på den, er jo ikke snakk om at den får gredd annet enn det ytterste laget med hår. Tror den er laget for folk med glatt og tynt hår. Den funker derimot fint på ettåringen min, som fortsatt har babyhår. Og den har funket en stund på fireåringen, men nå begynner håret hennes å bli for tykt også. Rett og slett en unødvendig dyr babybørste.

• Liker 1
Skrevet

Tangle teezer funker ikke for meg heller. Alt for korte pigger på den, er jo ikke snakk om at den får gredd annet enn det ytterste laget med hår. Tror den er laget for folk med glatt og tynt hår. Den funker derimot fint på ettåringen min, som fortsatt har babyhår. Og den har funket en stund på fireåringen, men nå begynner håret hennes å bli for tykt også. Rett og slett en unødvendig dyr babybørste.

jeg har ikke i nærheten av tynt og glatt hår, jeg har ganske så tjukt hår, men klarer helt fint å børste alt håret.

Anonymous poster hash: 8089d...056

Skrevet

Skulle også til å anbefale Tangle Teezer. Skulle kjøpt den for lenge siden, fremfor de meget oppskrytte Mason Pearson børstene jeg har.

Jeg ELSKER Mason Pearson børsten min. Håret mitt har aldri vært så fint som nå. Tangle Teezer var ubrukelig.

• Liker 1
Skrevet

Jeg kan bruke TT når håret er vått, synes det blir litt statisk om jeg bruker den når det er tørt!

Skrevet

Jeg følte meg igrunn bare som en Golden Retriever når jeg brukte Tangle Teezer, så jeg ville heller gått for en Mason Paerson...

Men det er meg :fnise:

Skrevet

Jeg er også veldig fornøyd med Tangle Teezer! :) Definitivt et godt kjøp.

Skrevet

Har ikke brukt annen børste enn TT siden jeg kjøpte den, helt fantastisk god på floker! Håret mitt er forsåvidt ganske glatt og mykt, men det er tykt og med krøller.

Skrevet

Jeg har også tykt hår, og litt fall i håret. Tangle teezer fungerer utmerket

Skrevet

Tangle teezer! Har både den vanlige, reiseutgaven og den som er spesielt laget for å brukes i dusjen. Er kjempefornøyd! :) Har tjukt hår som floker seg lett og jeg har prøvd mange hårbørster opp igjennom årene. Var først når jeg fikk min første tangle teezer i gave jeg fant en som nå er uunværlig for meg.

Gjest Makemeloveit
Skrevet

Tangle teezer. Du mister også mindre hår og den greer ut floker på null komma niks :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...