Gå til innhold

Sende mld til han?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg er en jente på 15år, blir snart 16. Snakker ofte på facebook med en gutt jeg liker veldig godt. Vi gikk i samme klasse på barneskolen, men da vi begynte på ungdommskolen kom vi i forskjellige klasser og mistet dermed kontaken. Tidligere i år har vi begynt å skrive til hverandre på face igjen, men det er alltid han som starter samtalene. Jeg synes det er veldig greit når han starter samtalene, fordi jeg er ikke noe god til det. Nå i det siste har det gått 2-3 dager mellom hver gang vi skriver til hverandre. Burde jeg skrive noe sånn som at "selv om jeg ikke sender melding først, så betyr ikke det at jeg ikke har noe lyst til å snakke med deg, jeg er bare ikke så god til å starte samtaler:) " til han? Er redd for at han føler seg litt klengete i og med at det alltid er han som starter.

Takk på forhånd!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det burde du skrive. Eller enda bedre, du burde starte samtaler selv også. Eller ENDA bedre, du burde si du er interessert i ham.

• Liker 1
Skrevet

Takk for svar! Det jeg egentlig burde gjøre er vel å snakke med han hvis jeg treffer han på skolen :rolleyes::rodmer:

Skrevet

Takk for svar! Det jeg egentlig burde gjøre er vel å snakke med han hvis jeg treffer han på skolen :rolleyes::rodmer:

Ja det burde du. og på face er det jo bare og skrive Hei hva gjør du på i dag/kveld, eller bare Hei og se hva som skjer, trenger ikke og være en lang melding for og starte en samtale.

Anonymous poster hash: bee92...889

• Liker 1
Skrevet

Ja det burde du. og på face er det jo bare og skrive Hei hva gjør du på i dag/kveld, eller bare Hei og se hva som skjer, trenger ikke og være en lang melding for og starte en samtale.

Anonymous poster hash: bee92...889

Hver gang jeg logger på facebook føler jeg at han logger av. Kan jo hende at det bare er tilfeldig da selvfølgelig. Tror jeg venter med å sende melding til han i morgen ettermiddag/kveld heller, :rodmer:

Skrevet (endret)

:rodmer:

Endret av Panzer_king

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...