Gå til innhold

Pepsi Max og økende apetitt? Hjelp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hvilke stoffer i pepsi max og andre typer brus som skal øke apetitten og sulten? Har lest det mange steder, men aldri akkurat HVA som gjør det. Finnes dette i andre ting og? Som tyggis, drops osv?

Anonymous poster hash: bb09b...103
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men ja, det stemmer. Ihvertfall for min del. Og mange jeg kjenner.

Skrevet

Søtstoffene, og ja. De finnes overalt.

Anonymous poster hash: 62c97...e8d
Skrevet

Aspartam?

Vet du om det er mer av det i sukkerfri brus enn tyggis og drops? Noen som vet?

Skrevet

Fra hva jeg ahrhørt er det ikke stoffene som gjør at sultfølelsen øker.

Men assosiasjoner.

Man er vant til å drikke brus sammen med noe digg mat/godis,og da har man "trent" hjernen til å ha lyst på noe å spise når man drikker brus.

Personlig blir jeg mindre sulten av pepsi max da..

• Liker 1
Skrevet

Min apetitt blir vertfall ikke økt etter en flaske pepsi max. For å si det sånn så spiser jeg faktisk mindre enn det jeg pleier den dagen.

Anonymous poster hash: 1e307...4b9
Skrevet

Men assosiasjoner.

Man er vant til å drikke brus sammen med noe digg mat/godis,og da har man "trent" hjernen til å ha lyst på noe å spise når man drikker brus.

Dette er bare tull iallefall. Jeg har aldri drukket noe særlig brus i det hele tatt, men blir sulten av pepsi max.

Skrevet

Jeg har aldri skjønt det med at det skal øke appetitten.. Skjer det med mange?

Jeg opplever det motsatte.. Når jeg drikker peps max mister jeg egentlig litt matlysten..

Anonymous poster hash: f957b...568
Skrevet

Vet du om det er mer av det i sukkerfri brus enn tyggis og drops? Noen som vet?

Det er vel mer i brus på grunn av mye større mengder.

Skrevet

Jeg har aldri skjønt det med at det skal øke appetitten.. Skjer det med mange?

Jeg opplever det motsatte.. Når jeg drikker peps max mister jeg egentlig litt matlysten..

Anonymous poster hash: f957b...568

Det skjer med meg, men det er vel individuelt som så mye annet.

Skrevet

Men assosiasjoner.

Jeg hadde en vane med å drikke MASSE pepsi max de dagene jeg ikke hadde noe å gjøre, og mindre de dagene jeg var i aktivitet. Men drakk fortsatt fra 1-2.5 liter pr dag. Jeg merket at jeg fikk mer lyst på mat etter å ha drukket det, selv om jeg ble mindre sulten. Har nå kuttet ned til 0.5 liter pr dag.

Skrevet

jeg drikker ganske mye pepsi max, og har gjort det helt siden jeg var lita. Jeg føler ikke akkurat at sultfølelsen min øker når drikker det. Jeg er nå like sulten de ukene jeg drikker det som jeg er de ukene ikke drikker det.

Anonymous poster hash: 37330...175
Skrevet

Jeg blir kun sulten av cola. Drikker jeg sprite zero, 7 up free eller sukkerfri julebrus for eksempel så blir jeg ikke sulten. Men pepsi max / coca-cola zero / coca-cola light / tab x-tra / whatever så blir jeg hol. Så det kan ikke være søtningen. Da skulle det jo skjedd med de andre sukkerfrie brusene også.

Anonymous poster hash: 411e9...c48

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...