Lillablogger Skrevet 30. januar 2014 #1 Skrevet 30. januar 2014 Som tittellen sier, kjæresten min er bortreist på guttetur i helgen. De dro i dag og er ikke tilbake før søndagskveld Heldigvis så er jeg ikke en typisk sjalu jente som finner på ting oppe i mitt eget hode, og jeg stoler på han 100% Har ingen grunn til å ikke gjøre det. Men når vi er borte fra hverandre så går det ikke lang tid før jeg begynner å kjenne på savnet. Forholdet er ganske ferskt og vi er enda i den "superforelska" fasen så vi har ikke kommet dit at det er deilig å få litt pause fra hverandre hehe Trenger tips tip hva jeg kan gjøre for å få timene og dagene til å gå, uten at jeg blir sittende å tenke på hva han gjør nå... osv. Og trenger tips til hvordan jag kan la være å mase på han på melding/face/snap ol. Vil jo la han være i fred og liksom hehe Har planer lørdagskveld, så den er i boks, men hva med i kveld, i morgen og søndag? aner ikke hva jeg skal finne på for å få tiden til å gå
Gjest snoopy_93 Skrevet 30. januar 2014 #2 Skrevet 30. januar 2014 Spill et pc/xbox/Playstation spill Selv spiller jeg the sims3 for å få tiden til p gå, verre er det når han har tatt med seg den stasjonære..
absinthia Skrevet 30. januar 2014 #3 Skrevet 30. januar 2014 Da jeg trykket meg inn på tråden trodde jeg at dere bodde sammen og skulle til å foreslå det som jeg gjør iblant når mannen er borte: Jeg gjør endringer i huset som jeg vet at han kanskje ikke ville vært enig i om han var hjemme, men som jeg synes trenger å bli ordnet opp i. - Denne gangen skal yttergangen pusses opp og siden han er skeptisk til de fleste andre farger enn hvitt, maler jeg den lys turkis mens han er borte! Han er mye bortreist, så jeg gjør ikke dette hver gang. Som oftest setter jeg i gang med andre prosjekter eller drar på besøk, handletur til nabobyen, noe moro med barna og en hel rekke andre ting.
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2014 #4 Skrevet 30. januar 2014 Du kan bake, se på serier, trene, shoppe, rydde i klesskapet ditt, vaske huset/rommet ditt, være med venner(jentekveld), reise på fest... Anonymous poster hash: 2b405...dda
Lillablogger Skrevet 30. januar 2014 Forfatter #5 Skrevet 30. januar 2014 Du kan bake, se på serier, trene, shoppe, rydde i klesskapet ditt, vaske huset/rommet ditt, være med venner(jentekveld), reise på fest... Anonymous poster hash: 2b405...dda Takk for gode forslag :D I kveld blir det resturantbesøk med ei vennine, i morgen blir det bakedag, lørdag blir det vaskedag + bytur med jentene og søndag er forløbig åpen får sette av søndag til fyllesyke mat og film tenker jeg værste blir nok egentlig den halvtimen/timen før jeg sovner etter å ha lagt meg i senga alene :/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå