Gå til innhold

Moren til samboeren baksnakker meg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva ville du gjort om du fikk høre av flere utenforstående kilder at moren til samboeren din hadde sagt ting til andre som ble formidlet til dine bekjente? Det er usanne og uhyggelige rykter basert på hennes oppfatning av meg. Hun har aldri likt meg. Da jeg tok det opp for ett år siden, påstod hun at JEG løy og laget et voldsomt drama som involverte både meg, samboeren min, moren hans og det stakkars mennesket som hørte ryktet.

Anonymous poster hash: 41f71...f00

Videoannonse
Annonse
Gjest snoopy_93
Skrevet

Ville nok prøvd å ignorere det så langt det lar seg gjøre. Evt kan du snakke med kjæresten din og få han til å ta en prat med mora si. Eller du kan bare prøve å la være å dra på besøk til henne.

Skrevet

Kan du ikke få samboeren din til å snakke med henne da? Hvis det ikke hjelper så er vel det eneste du kan gjøre å minimere kontakten og ignorere sånne ting og bare være overfladisk hyggelig mot henne.

Hjelpes, glad jeg slipper sånt drama og har en hyggelig svigermor.

Anonymous poster hash: 1da3b...277

Skrevet

Gi henne en sopelime til bursdagen hennes :kosteskaft:

• Liker 6
Skrevet

Gi henne en sopelime til bursdagen hennes :kosteskaft:

. Haha, dritbra. Hilsen TS

• Liker 1
Skrevet

Triste greier må jeg si. Jeg har voksne sønner og havner nok etterhvert i svigermorrollen, Jeg har tenkt mye på hva slags svigermor jeg ønsker å være, og det er det nok flere kvinner som burde ha et bevisst forhold til. Det er mye konfliktstoff som kan oppstå i svigerdatter/svigermor relasjonen. Jeg tar i mot den svigerdattera som måtte komme med åpne armer. Om det er noe jeg skulle mislike så ville jeg nok ikk kringkastet det nei. Då få med fyren snakke med moren sin og si at så lenge han er fornøyd som er hennes meninger relativt uinteressante. Og hun kan holde froskene sine inni seg.

Skrevet

Du får ta en samtale med samboer.

Desverre er det slik at mange voksne ennå ikke har tilegnet seg grunnleggende kjøreregler for hvordan en oppfører seg. Her han først hennes foreldre og deretter hennes mann (en får ikke barn med en person som ikke kan å oppføre seg) feilet stort. Vekten faller dermed på den neste generajon: din samboer. Dersom han ikke evner eller ønsker å enten oppdra eller i det minste begrense henne kraftig så får dere kutte kontakten.

Dessuten vil jeg si det slik: du har en mann som ikke evner beskytte sin familie (deg) mot sin mor. Vil du ha en slik mann?

Anonymous poster hash: ae35b...f62
Skrevet

Takk for svar. Samboeren min har snakket med henne, og han har gitt beskjed om at det hun driver med ikke er akseptabelt. Likevel fortsetter det. Hun lager så mye drama og skrik og skrål at vi blir sliten bare av tanken på å ta det opp, men det må vel gjøres. Samboeren min har et utrolig dårlig forhold til henne i dag. Fra å snakkes daglig snakker de sammen maks annenhver uke. Skulle tro hun endret seg, men nei. Hun har fått xx antall sjanser, men klarer ikke å oppføre seg. Likevel er samboeren klar på at hun alltid vil være i livet hans i en grad siden hun er moren hans. Selv er jeg så sliten og lei at jeg vurderer å droppe hele greia. Har holdt ut i 4 år nå, og det ser ikke ut til å stoppe. TS

Skrevet

Takk for svar. Samboeren min har snakket med henne, og han har gitt beskjed om at det hun driver med ikke er akseptabelt. Likevel fortsetter det. Hun lager så mye drama og skrik og skrål at vi blir sliten bare av tanken på å ta det opp, men det må vel gjøres. Samboeren min har et utrolig dårlig forhold til henne i dag. Fra å snakkes daglig snakker de sammen maks annenhver uke. Skulle tro hun endret seg, men nei. Hun har fått xx antall sjanser, men klarer ikke å oppføre seg. Likevel er samboeren klar på at hun alltid vil være i livet hans i en grad siden hun er moren hans. Selv er jeg så sliten og lei at jeg vurderer å droppe hele greia. Har holdt ut i 4 år nå, og det ser ikke ut til å stoppe. TS

Du får vel snakke med han en gang til, da.

Si at nå har du kommet til veis ende.

At du ikke orker mer dritt.

At du har stor forståelse for at han vil ha moren sin i livet sitt, men at siden du ikke orker henne så vil det føre til at du må kutte han ut av livet ditt.

At du synes det er leit, for du er utrolig glad i han, men det er grenser for hva du kan utsette deg selv for.

Og at du ønsker han alt godt videre, og håper han finner noen som slipper gjennom nåløyet hos moren, slik at den neste damen hans slipper å havne i denne situasjonen.

Et av to kommer til å hende.

Enten så tar han et oppgjør med moren, og sørger for at du skjermes fra tungen hennes eller bryter med henne, ellerså må du belage deg på singellivet.

Det finnes mange flotte menn der ute! Og mange har helt fine mødre. Vi hører gjerne bare om de andre.

Skrevet

Themisis; Takk for godt svar. Jeg opplever at noen mener jeg bør bite det i meg, men sånn jeg ser det velger man selv sin egen lykke. Det er synd hvis hun får ødelegge, ja, men det er også samboeren min sin skyld som ikke setter foten ordentlig ned. Jeg tenker også på fremtiden; jeg ønsker ikke å sette et barn til verden som må omgås henne. Brylluosdagen vår, den blir nok ødelagt. Enten ved at hun sier noe til noen eller krangler med gjestene. Det er dessverre ikke bare hun som er merkelig i den familien. De baksnakker hverandre og krangler så høylytt at jeg blir pinlig berørt. Kun min samboer, broren hans og en tante og en onkel som har bakkekontakt. Så, det er jo imponerende at han har klart å bli så oppegående. Han påstår at jeg ikke er glad i ham hvis jeg går og at han ikke kan velge moren sin. Synes det er en rar måte å se det på. NEI, han velger ikke moren sin, men hver gang han tilgir henne uten å virkelig sette hardt mot hardt lar han henne fortsette denne evige karusellen. Det er synd, han er så fantastisk på mange måter, men

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...