Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg bare lurer på er det normal å bli sjalu på folk som er i forhold?

Jeg er aktiv her på forumet, og ser folk som har fått seg kjæreste og snakker om problemene sine osv.

Men none ganger så føler jeg meg dårlig når jeg leser disse innleggene, fordi jeg enda ikke har funnet meg noen.

Noen som har det samme som meg? Hva burde jeg gjøre? :vetikke:

Anonymous poster hash: c28b5...ad8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må lære deg å akseptere at du ikke har noe som vi andre har. Så enkelt er det.

Anonymous poster hash: be68e...b4d
Skrevet

Vedkommende kan ha en kjæreste som er en

idiot, pluss at det er faktisk en del ulemper med

et forhold (uenigheter osv.) det kan være greit å

ha dette i bakhodet...

Anonymous poster hash: 92ba5...667
  • Liker 3
Skrevet

Haha, taper! Klart du skal være misunnelig på oss? ;) /ironi.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Kanskje senere er det du som er i et fantastisk forhold, og AnonymBruker som må lære seg å akseptere at hun (eller han) ikke har noe som vi andre (eller du) har :-)

Men klart det er normalt å være sjalu. Selv om det ikke er spesielt hyggelig.

Endret av Sommerfugl90
Skrevet

Ts: det er slett ikke sikkert at de har det så morsomt som du tror. Kanskje slipper du unna mye som ikke er trivelig.

Kanskje er det du som er den heldige. Har du tenkt på det noen gang? ;)

Gjest TheRighteous
Skrevet

Når man er i et forhold ser en bare lykkelige single, og når en er singel ser man bare lykkelige par!

• Liker 1
Skrevet

Ts: det er slett ikke sikkert at de har det så morsomt som du tror. Kanskje slipper du unna mye som ikke er trivelig.

Kanskje er det du som er den heldige. Har du tenkt på det noen gang? ;)

jo men hvordan kan jeg vite at jeg er den heldige om jeg aldri har vært i et forhold før?

Haha, taper! Klart du skal være misunnelig på oss? ;) /ironi.

Jeg bare lo sikkerlig godt! :fnise:

Vedkommende kan ha en kjæreste som er en

idiot, pluss at det er faktisk en del ulemper med

et forhold (uenigheter osv.) det kan være greit å

ha dette i bakhodet...

Anonymous poster hash: 92ba5...667

Ja men jeg vil ha den erfaringen, trenger ikke nødvendig vis å ende opp men en dust :D

Skrevet

Sjalu er et sterkt uttrykk. Skulle du ønske at andre ikke var i forhold? Sikker på at du ikke bare føler litt ekstra på savnet? Det er helt normalt

Anonymous poster hash: 4e98b...127

Skrevet

Du skal iallefall vite at du ikke er alene. Jeg er 26 år gammel, og har aldri hatt kjæreste. Jeg har vært i nærheten (eller egentlig ikke) et par ganger, men de trakk seg begge to, for de hadde null følelser for meg. I begge disse tilfellene ble jeg "dumpet" omtrent samtidig som to gode venninner av meg var lykkelig nyforelsket. så JAAAA jeg vet nøyaktig hvordan du har det.

Jeg har nesten konkludert med at jeg er uelskbar. Føler meg som et mislykket null på dette punktet. Kommer nok alltid til å være alene, meg og kattene. Har det egentlig fint på alle andre områder i livet. Skulle bare så sinnsykt gjerne funnet en jeg kunne elske, og som kunne elske meg :) men det går visst ikke. :( :(

Anonymous poster hash: 737a6...4fc
Skrevet

Sjalu er et sterkt uttrykk. Skulle du ønske at andre ikke var i forhold? Sikker på at du ikke bare føler litt ekstra på savnet? Det er helt normalt

Anonymous poster hash: 4e98b...127

Nei herregud jeg tenker jo ikke sånn! jeg er glad for at andre folk er sammen med noen de liker/elsker :laugh:

Du skal iallefall vite at du ikke er alene. Jeg er 26 år gammel, og har aldri hatt kjæreste. Jeg har vært i nærheten (eller egentlig ikke) et par ganger, men de trakk seg begge to, for de hadde null følelser for meg. I begge disse tilfellene ble jeg "dumpet" omtrent samtidig som to gode venninner av meg var lykkelig nyforelsket. så JAAAA jeg vet nøyaktig hvordan du har det.

Jeg har nesten konkludert med at jeg er uelskbar. Føler meg som et mislykket null på dette punktet. Kommer nok alltid til å være alene, meg og kattene. Har det egentlig fint på alle andre områder i livet. Skulle bare så sinnsykt gjerne funnet en jeg kunne elske, og som kunne elske meg :) men det går visst ikke. :( :(

Ja det føles ikke godt det skal jeg si, selv er jeg bare 20 og kan tenke meg hvordan du har hatt det :(

Men man må ikke bli elsket, altså andre må ikke forelske seg i deg for å komme i et forhold :laugh:

Skrevet

Nei herregud jeg tenker jo ikke sånn! jeg er glad for at andre folk er sammen med noen de liker/elsker :laugh:

Ja det føles ikke godt det skal jeg si, selv er jeg bare 20 og kan tenke meg hvordan du har hatt det :(

Men man må ikke bli elsket, altså andre må ikke forelske seg i deg for å komme i et forhold :laugh:

Uaktuelt for meg og være i et forhold uten gjensidig forelskelse... Hva er vitsen med det?

Skrevet

Ikke alle blir forelska første gang de møter noen, andre blir forelska noen uker eller måned etter at de har blitt sammen? Etter som hva jeg har oppfattet =)

Uaktuelt for meg og være i et forhold uten gjensidig forelskelse... Hva er vitsen med det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...