Gå til innhold

virre virre vapp barnetv på 90 tallet

Anbefalte innlegg

Skrevet

ja jeg lager ENDA en tråd om dette barneprogrammet som gikk på tv 2 på midten av 90 tallet. jeg har laget noen tråder om dette før for å høre litt hva folk husker fra programmet. jeg vil bare høre igjen om det er noen som har noen klipp eller hele episoder liggende. hadde vært artig å få noe ut på youtube. jeg var stor fan av dette programmet, og håper noen kan være behjelpelig med noen klipp. ellers er det bare å bruke denne tråden til å mimre å fortelle hva dere husker :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Husker noe grønt slim, eller var det et annet program?

Anonymous poster hash: b5053...19d
Skrevet

Husker noe grønt slim, eller var det et annet program?

Anonymous poster hash: b5053...19d

neida det stemmer det. det var et konkurranseprogram som foregikk ute i en jungel mellom et guttelag og et jentelag. lagene satt på noen sånne huskebenker som gjennom hele konkurransen hang over et stort hull i bakken som var fylt med masse ekkelt grønt gørr, og så hang det et karr over lagene som var fylt med slim og masse ekkle insekter. det laget som tapte konkurransen fikk sin benk senket ned i gørra og deretter veltet karret over seg :P haha

Skrevet

Det var så sykt gøy! Jeg husker at en av konkurransene var at de hadde en masse bokstavbrikke som de skulle lage ord med, og laget som fant flest ord vant. Også husker jeg at noen av episodene eller sesongene var i jungelen, mens noen var på et slags romskip eller noe? Jeg digga den "straffen" der taperlaget fikk slim på seg :D

• Liker 1
Skrevet

Det var så sykt gøy! Jeg husker at en av konkurransene var at de hadde en masse bokstavbrikke som de skulle lage ord med, og laget som fant flest ord vant. Også husker jeg at noen av episodene eller sesongene var i jungelen, mens noen var på et slags romskip eller noe? Jeg digga den "straffen" der taperlaget fikk slim på seg :D

haha jeg også hvilket lag pleide du å heie på :P hehe

Skrevet

Ååh, dette husker jeg!! Elsket den konkurransen med slimet. Husker ikke noe særlig mer enn det, dessverre... :(

• Liker 1
Skrevet

Ååh, dette husker jeg!! Elsket den konkurransen med slimet. Husker ikke noe særlig mer enn det, dessverre... :(

ja dette var favoritt programmet mitt og jeg har virkelig lyst til å se alt sammen på nytt igjen den dag i dag og nå er jeg snart 24 år. det masse gode minner fra dette programmet. i begynnelsen når de annkom jungelen så måtte de løse en sånn oppgave på en sånn stein tavle for å komme inn hovedporten til jungelen og hvis de ikke klarte det, måtte de krype igjennom en sånn hule fult av edderkopper og spindelvev :D

Skrevet

På tv2 sin facebookside skriver de at man kan kjøpe en kopi om man sender en forespørsel på mail :P Så det finnes visst fortsatt, bare ikke på nett.

Anonymous poster hash: 20999...ddb
Skrevet

På tv2 sin facebookside skriver de at man kan kjøpe en kopi om man sender en forespørsel på mail :P Så det finnes visst fortsatt, bare ikke på nett.

Anonymous poster hash: 20999...ddb

ja og det har jeg gjort :) jeg har kjøpt 2 episoder. jeg fikk ikke den sesongen jeg ville ha altså jungel sesongen, men jeg har 2 episoder, men får ikke lakt det ut på youtube på grunn av rettigheter, men hvis det er noen som har litt mer peiling enn meg sender jeg mer enn gjerne en kopi av dette til noen i posten hvis de mener de kan få det ut på nett fordi det har virkelig lyst til nemmelig å få det ut på nett :) jeg kommer til å kjøpe mer etterhvert, men håper noen har noen opptak hjemme ettersom tv 2 tar seg virkelig godt betalt for disse episodene :)

Skrevet

men hvilket lag pleide folk å heie på egentlig ? :P jeg husker at vi pleide å se på dette sammen både søsken og venner på overnattningsbesøk, hvor noen heiet på jentene og noen på guttene, der den ultimate ydmykelsen var å heie på det tapende laget som ble dynket i gørr :P da fikk du som regel høre det hahaha :D

Skrevet

dette er vel det eneste klippet som ligger ute på nett håper det kommer fler :)

• 6 måneder senere...
Skrevet
file://localhost/Users/robertsteen/Desktop/B000135.wmv

Anonymous poster hash: 82e34...6e1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...