Gjest snoopy_93 Skrevet 30. januar 2014 #1 Skrevet 30. januar 2014 http://mobil.rb.no/lokale_nyheter/article7136118.ece Forøvrig synes jeg denne videoen av redningsmannen (som nå er død) egentlig er litt fin siden kollegaer og sånt har laget den for å minnes han.
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2014 #2 Skrevet 30. januar 2014 Leona Lewis - Run Anonymous poster hash: aea32...73c
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2014 #3 Skrevet 30. januar 2014 Mobilen min sier det er Leona Lewis med Run. Anonymous poster hash: 9e164...62e
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2014 #5 Skrevet 30. januar 2014 Men du burde vel ikke høre sånne triste sanger? Du må høre happysanger! Men tips for å finne musikk: Last ned Soundhound eller Shazam på mobilen (eller begge deler). Du spiller en del av musikken inn på mobilen og så får du svar tilbake. Soundhound har også widget slik at du bare trenger å trykke en gang for at den skal begynne å gjenkjenne musikken dersom du har dårlig tid. Lytt til teksten og skriv det rett inn i google, gjerne med lyrics bak. I dette tilfellet var det første hun sang "I'll sing it one last time for you". Så skrev jeg det rett in i google med lyrics bak, og den kom opp som nr 3 på søketreffet: https://www.google.no/search?q=ill+sing+it+one+last+time+for+you+lyrics&ie=utf-8&oe=utf-8&rls=org.mozilla:nb-NO:official&client=firefox-a&gws_rd=cr&ei=eWPqUsvFK8Ou4AS2tIC4AQ Noen ganger må man lete og knote litt, men man kan finne mange sanger slik. Du trenger heller ikke alltid å ha teksten helt rett. Jeg har funnet mange sanger uten alle ordene. Anonymous poster hash: 9e164...62e
Erazor Skrevet 30. januar 2014 #6 Skrevet 30. januar 2014 Originalversjonen med Snow Patrol er for øvrig flott (i alle fall for dem som ikke er så glad i stemmeonani). 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå