AnonymBruker Skrevet 30. januar 2014 #1 Skrevet 30. januar 2014 Ja, hvorfor ønsker folk egentlig kjæreste. Er en mann på 21 år og ser enda ikke hensikten. Noen som vil fortelle? Anonymous poster hash: cec9c...3af
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2014 #2 Skrevet 30. januar 2014 En person man kan dele fine og mindre fine ting i livet med, og som er der for deg uansett. En person du kan reise sammen med og en person du elsker. Kanskje du ser hensikten når du blir forelsket Anonymous poster hash: 65c55...79d 5
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2014 #3 Skrevet 30. januar 2014 En person man kan dele fine og mindre fine ting i livet med, og som er der for deg uansett. En person du kan reise sammen med og en person du elsker. Kanskje du ser hensikten når du blir forelsket Anonymous poster hash: 65c55...79d Hva med kompiser og familie? De kan jo erstatte det ganske fint. Jente venner kan jeg jo kose med... Anonymous poster hash: cec9c...3af
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2014 #4 Skrevet 30. januar 2014 Hva med kompiser og familie? De kan jo erstatte det ganske fint. Jente venner kan jeg jo kose med... Anonymous poster hash: cec9c...3af Hva om de jentevennene blir forelsket i deg da? Det er jo det som oftest skjer når man koser seg mye med en av motsatt kjønn. Anonymous poster hash: c81f6...895 2
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2014 #5 Skrevet 30. januar 2014 Hva med kompiser og familie? De kan jo erstatte det ganske fint. Jente venner kan jeg jo kose med... Anonymous poster hash: cec9c...3af Kan ikke akkurat si at venner og familie erstatter det jeg har med kjæresten. Du vil se det når du forelsker deg i noen Anonymous poster hash: 65c55...79d 2
Måndagsbarn Skrevet 30. januar 2014 #6 Skrevet 30. januar 2014 Jeg var ikke på jakt etter kjæreste når jeg traff min. Det som ofte skjer for mange er at man treffer noen, forelsker seg, innser at man ønsker å gi noe helt spesielt til dette mennesket, leve sammen og for hverandre, og da blir man gjerne kjærester. Er du ikke der at du føler at du ikke vil være uten ei jente, så er det da bare å la være å være kjærester. Det er helt topp å være singel også, og du er ung så du kan jo suse rundt så lenge det måtte være. Ikke at man må finne seg noen fordi man begynner å bli gammel, men behovet melder seg ofte med alderen Jeg er vel enig med deg at man ikke skal være kjærester bare fordi man vil ha noen til å fylle en rolle i livet sitt, da kan man helt fint ha venner og familie istedet. Enkelte mennesker har vel bare litt vanskelig for å være alene, men det får stå for deres regning
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2014 #7 Skrevet 30. januar 2014 Kanskje du er aseksuell og/eller aromantisk? Jeg forstår heller ikke de som ønsker seg kjæreste uten å være forelsket. Anonymous poster hash: cd429...940 1
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2014 #8 Skrevet 30. januar 2014 Kanskje du er aseksuell og/eller aromantisk? Jeg forstår heller ikke de som ønsker seg kjæreste uten å være forelsket. Anonymous poster hash: cd429...940 Kanskje, vet ikke Anonymous poster hash: cec9c...3af
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2014 #9 Skrevet 30. januar 2014 For å ha noen å dele livet med. Dele sorger å gleder, reise på storbyweekend med, oppdagelsesferie med, gå tur i fjellet med, sitte i armkroken til, ha nærhet, omsorg og sex med. Trygghet i å ikke være alene med alt, alle avgjørelser, alle gjøremål, men noen å støtte seg til, og være støtte for. 21 år er rimelig ungt, så kanskje du ikke ser de tinga jeg har nevnt enda, men se det gjennom din mors eller fars øyne, så ser du det nok. Anonymous poster hash: ad34b...8da 1
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2014 #10 Skrevet 30. januar 2014 Er ikke vits å bli sammen med noen da det bare blir slutt uansett. Så sånn er det. Anonymous poster hash: 5d1f2...297 1
Steinar40 Skrevet 30. januar 2014 #11 Skrevet 30. januar 2014 Ja, hvorfor ønsker folk egentlig kjæreste. Er en mann på 21 år og ser enda ikke hensikten. Noen som vil fortelle? Anonymous poster hash: cec9c...3af Fordi det gjør livet mindre kjedelig.
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2014 #12 Skrevet 30. januar 2014 Fordi det gjør livet mindre kjedelig. .. enda mer drama når man blir dumpa og står på et tak og vurderer om man skal hoppe eller ikke.. Anonymous poster hash: 5d1f2...297 1
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2014 #13 Skrevet 30. januar 2014 Hva med kompiser og familie? De kan jo erstatte det ganske fint. Jente venner kan jeg jo kose med... Anonymous poster hash: cec9c...3af Når du blir litt eldre kan det hende du vil oppleve at kompiser og jevnaldrende familie stifter egne familier, og da kan det jo hende du får lyst til det selv også. Så kanskje du får lyst på kjæreste da. Men jeg er enig i at man klarer seg brillefint uten kjæreste når man er 21. Anonymous poster hash: 1f86e...82e
Steinar40 Skrevet 30. januar 2014 #14 Skrevet 30. januar 2014 .. enda mer drama når man blir dumpa og står på et tak og vurderer om man skal hoppe eller ikke.. Anonymous poster hash: 5d1f2...297 Ja, det er ikke akkurat bare fordeler.
Anglofil Skrevet 30. januar 2014 #15 Skrevet 30. januar 2014 Fordi det er fint å ha noen å dele livet sitt med, gleder og sorger. Det fineste jeg vet er å krype inn i armkroken til den jeg er glad. Føle den nærheten jeg ikke føler med venner. Man får sin egen "sfære" jeg setter veldig pris på. Mvh Yvonne 1
Tabris Skrevet 30. januar 2014 #16 Skrevet 30. januar 2014 Hvis du ikke ser det av deg selv, så gjør du ikke det. Tror ikke du vil forstå det noe bedre om du får det forklart teoretisk.
Gjest Tamsi Skrevet 30. januar 2014 #17 Skrevet 30. januar 2014 Fordi jeg elsker å ha noen som holder rundt meg når jeg sovner, som er varm å ligge inntil og som kysser meg når jeg våkner, eller bare det å vite at det alltid fins noen som tar telefonen om jeg vil prate når jeg står opp alene. Fordi det er godt å ha noen jeg kan gråte i armene hos og som bryr seg mer enn noen andre jeg kjenner, eller som får meg til å le til jeg griner bare ved å se litt rart på meg. Fordi det er godt å vite at jeg betyr så mye for en annen, og at vi kan dele så mye som vi gjør og fortelle hverandre alt, på et annet nivå enn med en "vanlig" venn - man kan sitte nakne sammen i senga og prate hele natta, og hele livet kjennes to hakk bedre når alt er som det skal.
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2014 #18 Skrevet 30. januar 2014 .. enda mer drama når man blir dumpa og står på et tak og vurderer om man skal hoppe eller ikke.. Anonymous poster hash: 5d1f2...297 .. enda mer drama når man blir dumpa og står på et tak og vurderer om man skal hoppe eller ikke.. Anonymous poster hash: 5d1f2...297 Har ikke merka noe til at jeg har villet tatt selvmord etter det har vært slutt altså. Da bør man kanskje snakke med psykolog om man er så ustabil? Anonymous poster hash: 65c55...79d
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2014 #20 Skrevet 30. januar 2014 Har ikke merka noe til at jeg har villet tatt selvmord etter det har vært slutt altså. Da bør man kanskje snakke med psykolog om man er så ustabil? Anonymous poster hash: 65c55...79d Jeg blir alltid så ustabil, derfor jeg holder meg unna menn. Dere som takler brudd er heldige. Anonymous poster hash: 5d1f2...297
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå