AnonymBruker Skrevet 30. januar 2014 #1 Skrevet 30. januar 2014 Jeg og kjæresten hadde en krangel igår og det klikket helt for ham. Han sa blant annet at han ikke hadde lyst til å ta intiativ eller bry seg om meg (dette har vært et problem for meg i mange år og han har lovet meg å bli bedre på det nå som vi har blitt sammen igjen på nytt). Han truet med å slå opp hvis jeg gjorde ditt og datt. Jeg har altså ikke lov til å ta opp problemene med han eller bli sint på han (men det er greit hvis han er sint på meg). Jeg har ikke lov til å spørre om vi kan finne på noe, og jeg må akseptere at han ikke har lyst til å ta intiativ fordi det er bare sånn "han er" (samtidig får ikke jeg lov til å ta intiativ heller?). Jeg må akseptere alt og være en nikkedukke for ellers så slår han opp. Syntes dette er veldig sårende, og føler meg ganske sint samtidig. Han snakket til meg som om jeg er en slave og han er en konge. PS: Vi gjorde det slutt pga. at han holdt på å være utro med en venninne av meg. Og dette fant jeg altså ut på egen hånd. Anonymous poster hash: 8a477...829
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2014 #2 Skrevet 30. januar 2014 Har du lyst til å ende opp med en sånn mann?Anonymous poster hash: 90ead...ed9 7
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2014 #3 Skrevet 30. januar 2014 og du er sammen med han fordi?? Anonymous poster hash: ef3f7...287 2
Dina86 Skrevet 30. januar 2014 #4 Skrevet 30. januar 2014 Han hadde jeg dumpa så fort som mulig. Høres ut som en drittsekk! 1
Barcelone Skrevet 30. januar 2014 #5 Skrevet 30. januar 2014 Jeg skjønner heller ikke hvorfor du er sammen med denne typen her gitt... 1
Gjest TheRighteous Skrevet 30. januar 2014 #6 Skrevet 30. januar 2014 Hvordan kan du være sammen med en som hadde tenkt å være utro med venninnen din? Hvis du ikke hadde funnet ut av det hadde de sikkert vært det enda. 1
Gjest Snuppi Skrevet 30. januar 2014 #8 Skrevet 30. januar 2014 (endret) Han høres ikke akkurat hyggelig ut Ts. Hvorfor er du sammen med denne forferdelige guttungen ? Endret 30. januar 2014 av Snuppi
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2014 #9 Skrevet 30. januar 2014 Hva med å finne seg noe bedre enn en slik dritsekk? Dette kan bare ikke gå bra...Anonymous poster hash: 4aa4a...879
Gjest Passing by Skrevet 30. januar 2014 #10 Skrevet 30. januar 2014 Hvorfor ønsker du å beholde dette sjarmtrollet? Kan du virkelig tenke deg å leve på denne måten resten av livet, for du har sikkert sett for deg en fremtid med han? 1
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2014 #11 Skrevet 30. januar 2014 Har en misdtanke om at det er en annen dide av denne saken enn den vi har fått servert her.Anonymous poster hash: 41b66...d2f
heartache Skrevet 30. januar 2014 #13 Skrevet 30. januar 2014 ikke bra! høres ikke ut som han har respekt for deg. og bryr seg om hva du føler. jeg vet at det er vanskelig å gå :/ har og er på en måte gjennom det samme. er ikke bare å gå liksom. men om han skal slå opp med deg uansett, og truer med det så¨vet du at det kommer til å skje før eller siden. så hvorfor ikke bare gå gjennom kjærlighetssorgen nå, istedenfor å leve i ett forhold med kjærlighetssorg? :/ 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå