Gå til innhold

Klær som blir ødelagt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Kjøpte meg en bukse på gina tricot for et par uker siden, etter bare 3-4 gangers bruk har den revna i den kanten som er helt øverst.

Jeg pleier ikke ta vare på kvittering på plagg som ikke er veldig dyre (buksa kosta 399) så har selvfølgelig kastet den...

Noen som har peiling på om jeg får en ny bukse selv om jeg ikke har kvitteringen?

Skal jo ikke bli ødelagt så fort, og man kan jo se den er lite brukt og aldri vaska.

Anonymous poster hash: c7ba5...efd
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er mye mulig du får det om du snakker med noen som ikke er ungjente og jobber der deltid.

Anonymous poster hash: 3bd6d...36e
Skrevet

Betalte du med kort? I såfall kan du bare ta med deg utskrift fra nettbanken.

Anonymous poster hash: c521b...838
Gjest Badabing
Skrevet

Prøv. Du har vel to års reklamasjon på klær.

Skrevet

Ta med konto utskrift i alle fall, men du har ikke krav på å bytte uten kvittering, men de fleste er greie på bytting da, uten at jeg har personlig erfaring med Gina tricot. Verste som skjer er at du får et nei.

Anonymous poster hash: 935ea...5f0
Skrevet

Jeg fikk byttet i et sånt tilfelle på BikBok, så regner med det skal gå greit. Møt den ansatte med et smil, så er sjansene mye større!

Skrevet

Ta med konto utskrift i alle fall, men du har ikke krav på å bytte uten kvittering, men de fleste er greie på bytting da, uten at jeg har personlig erfaring med Gina tricot. Verste som skjer er at du får et nei.

Dette er ikke snakk om bytting, men reklamasjon. To forskjellige ting.

Skrevet

Opplevde det samme med en genser på Gina. Gikk tilbake med den uten kvittering, og fikk en ny med en gang. De beklaget til og med at det hadde skjedd, så det var ikke noe problem der jeg var værtfall :-)

Skrevet

Dette er ikke snakk om bytting, men reklamasjon. To forskjellige ting.

Æsj, jeg mente jo selvsagt reklamasjon:P Jeg må slutte å multitaske!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...