missdior Skrevet 30. januar 2014 #1 Skrevet 30. januar 2014 Ja, dere! Det finnes sikkert en Friendstråd her en plass, men jeg gadd ikke lete, og åpner herved den nye!! Her kan vi diskutere friends, og alt som har med det å gjøre, jeei! Først, hvilken episode er din favorittepisode, og hvorfor? Jeg klarer seriøst ikke å bestemme meg for hvilken!!! 1
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2014 #2 Skrevet 30. januar 2014 Oooh, jeg elsker friends! Er bare noen måneder siden jeg sist så alle sesongene Jeg klarer ikke plukke ut kun en episode, men jeg liker tiden da Monica og Chandler begynner et forhold og rundt forlovelsen deres! En av mine favorittscener er når Ross tar spraytan! Haha, ler av å tenke på det! Anonymous poster hash: a6bd5...e84 3
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2014 #3 Skrevet 30. januar 2014 Liker denne: Men liker også den med Ross og spraytan, Ross med skinnbuksa og den episoden hvor Ross kjøper seg sofa: Pivot! Anonymous poster hash: a4b38...213 5
Galactica Skrevet 30. januar 2014 #5 Skrevet 30. januar 2014 Min favorittscene er når Phoebe tror hun slår TV'n av og på ved å blunke. 2
Gjest New_Girl Skrevet 30. januar 2014 #6 Skrevet 30. januar 2014 Jeg ler like godt hver gang av den episoden hvor Ross og Mike skal tilbringe en kveld sammen og så har de ingenting å prate om. Spesielt morsomt når Mike tar telefonen! 3
QueenAwesome Skrevet 30. januar 2014 #7 Skrevet 30. januar 2014 Dette er nok min all-time favorite Hahahah, det er min favoritt også, helt fantastisk! 1
Tabris Skrevet 30. januar 2014 #8 Skrevet 30. januar 2014 Vi så også hele serien igjen nå nettopp, og jeg synes fortsatt dette er den beste sitcomen som er laget. For en utrolig kjemi og timing den gjengen hadde! Min favorittepisode tror jeg må være da Rachel leser boka om de som "steal your wind." "How can you let me grow, if you won't let me blow?" 7
missdior Skrevet 31. januar 2014 Forfatter #9 Skrevet 31. januar 2014 Oooh, jeg elsker friends! Er bare noen måneder siden jeg sist så alle sesongene Jeg klarer ikke plukke ut kun en episode, men jeg liker tiden da Monica og Chandler begynner et forhold og rundt forlovelsen deres! En av mine favorittscener er når Ross tar spraytan! Haha, ler av å tenke på det!Anonymous poster hash: a6bd5...e84 Jeg syns faktisk at de morsomste episodene er FØR monica og chandler begynner å rote rundt Og spraytan-episoden er rååå 1
missdior Skrevet 31. januar 2014 Forfatter #10 Skrevet 31. januar 2014 Jeg tror min favorittepsiode er "The One Where Ross is Fine". Hahaha! ELSKER ROSS! Han er min soleklare favorittkarakter i serien Elsker også denne scenen, når de fake-laugher for Chandler. Ross ler AKKURAT som meg når jeg får latterkrampe (Snakker om ca 1.50) 2
MarianneE Skrevet 31. januar 2014 #11 Skrevet 31. januar 2014 Kan virkelig ikke velge ut scener, alt er jo hysterisk morsomt! 1
missdior Skrevet 31. januar 2014 Forfatter #12 Skrevet 31. januar 2014 Kan virkelig ikke velge ut scener, alt er jo hysterisk morsomt! Vis oss de du syns er litt EKSTRA morsomme da
Gjest Corto Maltese Skrevet 1. februar 2014 #13 Skrevet 1. februar 2014 Friends var veldig bra i de 4 første sesongene. Men jeg synes kvaliteten gikk nedover etter sesong 4.
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2014 #14 Skrevet 1. februar 2014 Den jeg liker aller best er den episoden der både Rachel og Joey har funnet ut at Monica og Chandler har et forhold. "They know that we know" osv. Anonymous poster hash: 7e1b8...ccc 2
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2014 #15 Skrevet 1. februar 2014 Den jeg liker aller best er den episoden der både Rachel og Joey har funnet ut at Monica og Chandler har et forhold. "They know that we know" osv.Anonymous poster hash: 7e1b8...ccc Ahh, yes, the messers become the messies! Anonymous poster hash: a7ad3...a4d 8
Yesterday Skrevet 1. februar 2014 #16 Skrevet 1. februar 2014 Den jeg liker aller best er den episoden der både Rachel og Joey har funnet ut at Monica og Chandler har et forhold. "They know that we know" osv. Anonymous poster hash: 7e1b8...ccc Veldig artig!! Og hvem hylgrein ikke når Rachel dukket opp hos Ross i aller siste episode når han trudde at hun satt på flyet til Paris?? Likte også bryllupet til Phoebe 1
Gjest New_Girl Skrevet 1. februar 2014 #17 Skrevet 1. februar 2014 Veldig artig!! Og hvem hylgrein ikke når Rachel dukket opp hos Ross i aller siste episode når han trudde at hun satt på flyet til Paris?? Likte også bryllupet til Phoebe Phoebe var en nydelig brud!
Yesterday Skrevet 1. februar 2014 #18 Skrevet 1. februar 2014 Phoebe var en nydelig brud! Ja og mye finere enn det Monica var som brud. 1
missdior Skrevet 1. februar 2014 Forfatter #19 Skrevet 1. februar 2014 Ja og mye finere enn det Monica var som brud. Monica taper seg utover sesongene synes jeg! Hun var morsommere pre-Chandler 4
Gjest New_Girl Skrevet 1. februar 2014 #20 Skrevet 1. februar 2014 Jeg syns det var et nydelig øyeblikk når adopsjonen holder på å gå galt, og Chandler prøver å overbevise Erica om å gi de babyen. Når han sier at Monica er en mor uten en baby. Tårer i øynene hver gang!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå