AnonymBruker Skrevet 30. januar 2014 #1 Skrevet 30. januar 2014 Er det slik at alle kjendiser i det ringe land kjenner hverandre, eller er det slik at man som kjendis føler seg så spesiell at man har vetorett på å dra i alle andre kjendisers begravelse? Jeg bare lurer. Selv om jeg er lærer ser jeg liksom ikke for meg at alle lærere til lands dukker opp i kirken for å vise meg den siste ære. Anonymous poster hash: 96f5d...b21 2
hjärterdam Skrevet 30. januar 2014 #2 Skrevet 30. januar 2014 (endret) dobbeltpost Endret 30. januar 2014 av hjärterdam
hjärterdam Skrevet 30. januar 2014 #3 Skrevet 30. januar 2014 Jeg vil tro de til en viss grad kjenner hverandre, kanskje har jobbet sammen og slikt. Vi har ikke SÅ mange kjendiser her til lands tross alt... 4
Fuglen Skrevet 30. januar 2014 #4 Skrevet 30. januar 2014 De møter vel hverandre på hagefester og andre arrangement der det er mange kjendiser, så mange av de kjenner nok hverandre litt ihvertfall
Erazor Skrevet 30. januar 2014 #5 Skrevet 30. januar 2014 Mange «kjendiser» tilhører miljøer der mange får mye eksponering, for eksempel tv, musikk, teater og lignende. Da er det naturlig at de vil kjenne en del andre som også regnes som kjendiser. 1
Gjest Kim Skrevet 30. januar 2014 #6 Skrevet 30. januar 2014 Husk at Norge er lite og "kjendis" miljøet deretter.
Bergensjenten Skrevet 30. januar 2014 #7 Skrevet 30. januar 2014 Er det slik at alle kjendiser i det ringe land kjenner hverandre, eller er det slik at man som kjendis føler seg så spesiell at man har vetorett på å dra i alle andre kjendisers begravelse? Jeg bare lurer. Selv om jeg er lærer ser jeg liksom ikke for meg at alle lærere til lands dukker opp i kirken for å vise meg den siste ære.Anonymous poster hash: 96f5d...b21 Jeg tipper du, i likhet med meg, reagerte på at alle i kjendis-Norge kom til Anbjørg Sætre Håtun sin begravelse idag. Jeg kan ikke skjønne hvorfor alle ungene til Märtha og Ari kom i begravelsen! Kjente de henne også? 1