AnonymBruker Skrevet 30. januar 2014 #1 Skrevet 30. januar 2014 Er det slik at alle kjendiser i det ringe land kjenner hverandre, eller er det slik at man som kjendis føler seg så spesiell at man har vetorett på å dra i alle andre kjendisers begravelse? Jeg bare lurer. Selv om jeg er lærer ser jeg liksom ikke for meg at alle lærere til lands dukker opp i kirken for å vise meg den siste ære. Anonymous poster hash: 96f5d...b21 2
hjärterdam Skrevet 30. januar 2014 #2 Skrevet 30. januar 2014 (endret) dobbeltpost Endret 30. januar 2014 av hjärterdam
hjärterdam Skrevet 30. januar 2014 #3 Skrevet 30. januar 2014 Jeg vil tro de til en viss grad kjenner hverandre, kanskje har jobbet sammen og slikt. Vi har ikke SÅ mange kjendiser her til lands tross alt... 4
Fuglen Skrevet 30. januar 2014 #4 Skrevet 30. januar 2014 De møter vel hverandre på hagefester og andre arrangement der det er mange kjendiser, så mange av de kjenner nok hverandre litt ihvertfall
Erazor Skrevet 30. januar 2014 #5 Skrevet 30. januar 2014 Mange «kjendiser» tilhører miljøer der mange får mye eksponering, for eksempel tv, musikk, teater og lignende. Da er det naturlig at de vil kjenne en del andre som også regnes som kjendiser. 1
Gjest Kim Skrevet 30. januar 2014 #6 Skrevet 30. januar 2014 Husk at Norge er lite og "kjendis" miljøet deretter.
Bergensjenten Skrevet 30. januar 2014 #7 Skrevet 30. januar 2014 Er det slik at alle kjendiser i det ringe land kjenner hverandre, eller er det slik at man som kjendis føler seg så spesiell at man har vetorett på å dra i alle andre kjendisers begravelse? Jeg bare lurer. Selv om jeg er lærer ser jeg liksom ikke for meg at alle lærere til lands dukker opp i kirken for å vise meg den siste ære.Anonymous poster hash: 96f5d...b21 Jeg tipper du, i likhet med meg, reagerte på at alle i kjendis-Norge kom til Anbjørg Sætre Håtun sin begravelse idag. Jeg kan ikke skjønne hvorfor alle ungene til Märtha og Ari kom i begravelsen! Kjente de henne også? 1
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2014 #8 Skrevet 30. januar 2014 Jeg tipper du, i likhet med meg, reagerte på at alle i kjendis-Norge kom til Anbjørg Sætre Håtun sin begravelse idag. Jeg kan ikke skjønne hvorfor alle ungene til Märtha og Ari kom i begravelsen! Kjente de henne også? Ja, de kjente henne. Faren min var nokså kjent, men jeg var ikke klar over hvor kjent han var før en hel del kjendiser dukket opp i begravelsen hans. Det viste seg at de kom med god grunn. Norge er et veldig lite land, og i enkelte miljøer kjenner alle alle. Anbjørg Sætre Håtun hadde jobb i NRK og en kjent partner, så det er ikke rart at mange av vennene hennes er kjendiser. Anonymous poster hash: 7904d...cb9 8 1
hjärterdam Skrevet 30. januar 2014 #9 Skrevet 30. januar 2014 Märtha og Ari er vel gode venner av Jono El Grande og Anbjørg Sætre Håtun såvidt jeg har sett i media de siste årene.Tror Anbjørg var fadder til en av jentene også, så det er vel ikke unaturlig at de er i begravelsen. 1
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2014 #10 Skrevet 30. januar 2014 Anbjørg var fadder til den ene av Behn-barna og Jon er fadder til et annet av dem. Så vil tro de kjente henne, ja. Anonymous poster hash: 9a8d9...d41 3
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2014 #11 Skrevet 30. januar 2014 Vetorett? Anonymous poster hash: fb1ce...25a 3
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2014 #12 Skrevet 30. januar 2014 Det er så typisk norsk å baksnakke folk i sorg: "herregud hun gråter bare for oppmerksomhet, hun kjente nesten ikke avdøde engang", "se som hun har pyntet seg for begravelsen a!", "hun kom bare fordi han som døde var kjendis"Anonymous poster hash: f24d3...9dd 2
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2014 #13 Skrevet 30. januar 2014 Er det slik at alle kjendiser i det ringe land kjenner hverandre, eller er det slik at man som kjendis føler seg så spesiell at man har vetorett på å dra i alle andre kjendisers begravelse? Jeg bare lurer. Selv om jeg er lærer ser jeg liksom ikke for meg at alle lærere til lands dukker opp i kirken for å vise meg den siste ære.Anonymous poster hash: 96f5d...b21 Hvis du er lærer, lurer jeg litt på dine kvalifikasjoner. Med teskje: Lærer er et yrke. Kjendis er ikke et yrke. Det er ganske naturlig at mange kjendiser kjenner hverandre, både her i Norge og utenlands. Og du som er lærer: Hva har ordet "vetorett" å gjøre i den sammenhengen som du bruker det? Anonymous poster hash: ec6cd...de3 9
hippyskippy Skrevet 30. januar 2014 #14 Skrevet 30. januar 2014 Slutt å spekuler i sånt da, ærlig talt. 1
Gjest Passing by Skrevet 30. januar 2014 #15 Skrevet 30. januar 2014 Norge er et lite land og har et begrenset antall kjendiser og innen de forskjellige sjangerne har vel alle hatt noe å gjøre med hverandre en eller annen gang.
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2014 #16 Skrevet 30. januar 2014 Altså - det har vært en rekke begravelser blant kjendiser nå, og nesten like mange kjente fjes dukker opp i hver. Men da har jeg fått svar på at de tydeligvis kjenner hverandre. Var ikke noe mer enn det. TsAnonymous poster hash: 96f5d...b21 1
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2014 #17 Skrevet 30. januar 2014 Eh, vetorett? Og du er lærer? Anonymous poster hash: ceb10...d70
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2014 #18 Skrevet 30. januar 2014 Eh, vetorett? Og du er lærer?Anonymous poster hash: ceb10...d70 Nei. Jeg bare lurte om de faktisk kjenner hverandre alle sammen. Herregud. Anonymous poster hash: 96f5d...b21
Gjest Blomst83 Skrevet 30. januar 2014 #19 Skrevet 30. januar 2014 Jeg tipper du, i likhet med meg, reagerte på at alle i kjendis-Norge kom til Anbjørg Sætre Håtun sin begravelse idag. Jeg kan ikke skjønne hvorfor alle ungene til Märtha og Ari kom i begravelsen! Kjente de henne også? Fordi hun var en varm og fantastisk person(har møtt hun),og de ville gi hun en siste ære.Hva er det som er så galt med det?
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2014 #20 Skrevet 30. januar 2014 Nei. Jeg bare lurte om de faktisk kjenner hverandre alle sammen. Herregud.Anonymous poster hash: 96f5d...b21 Du trenger ikke "herregude", men forklar bruken av "vetorett". Siden du er lærer? Anonymous poster hash: ec6cd...de3 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå