Gå til innhold

Noen som har vært i en situasjon der de tjener minimalt? Det å føle seg udugelig..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har vært i en situasjon der de tjener minimalt for å klare seg? Jeg har en jobb der jeg jobber altfor lite. Folk snakker til meg som om det er så lett å få mer arbeid, men jeg kan ikke trylle..... Prøver nå å søke jobber...

Og jeg har spurt sjefen å få mer for lenge siden flere ganger, men han sier bare at han skal se på det.... Ingenting skjer... Han vet situasjonen, og jeg føler meg bare så udugelig som ikke får mer jobbing der, når jeg vet at han kunne prøvd å gitt meg mer hvis han ville...

Noen som kjenner seg igjen i en slik situaasjon? Dette tærer på selvtillit, og jeg føler meg elendig med dette... Er så lei av å gå på jobb nå... for der får jeg ofte kjeft av en av de ansvarlige... føler meg bare så udugelig... Itillegg får jeg bare senvaktene.. Noen som kjenner seg igjen, og har tips?

Jeg prøver å stå på alt jeg kan på jobb osv, men nå er jeg sliten av alt dette...

Anonymous poster hash: 5e88f...968
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jobbet på sykehus som hjelpepleier i to år etter utdannelsen. Måtte gi meg da jeg ikke tjente noe og de ikke ville gi meg fast stilling. Tenkte på min pensjon og at jeg sikkert ikke hadde hatt bra helse etter 10 år... Skuffende. Men jeg hadde ikke lyst til å jobbe i distriktsnorge på sykehjem.

Så jeg søkte på kontorjobber og fikk napp.

Arbeidsgiver brydde seg ikke så jeg sluttet.

Endret av Wonders

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...