Gå til innhold

Jeg skal på date i helgen, hjeeelp - nervøs... Hvorfor er jeg det? og hvordan skal jeg tenke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal på date i helgen....

Hvorfor er jeg så nervøs?

Hvordan skal jeg tenke?

Hva om han ikke liker meg og jeg føler nedsig... / er det bedre å slippe å få dårlig selvtillit å ikke gå på daten og bare gi opp kjærligheten?

Huff, hvordan tenker dere? Samtidig er det slik at det er bedre å ha prøvd enn å ikke ha forsøkt... Tenker på å gjøre det enklest mulig... kjappt og greit..... for det tror jeg er best slik at vi ikke bruker en evighet på førstedaten også blir det ikke noe mer.... Vil helst gå en tur, ikke kafe.. for kafe har jeg gjort før og det er ikke noe festlig når det ikke blir noe mer føler jeg...

Anonymous poster hash: d5e41...06b
Videoannonse
Annonse
Skrevet

hjelpes..om du får dårlig selvtillit bare fordi noen avviser deg så burde du kanskje ikke date enda før du har fått orden på deg selv.

du kommer til å oppleve avslag hele livet. enten det gjelder mannfolk,jobb etc. betyr ikke at det er noe galt med deg men at du ikek er rett for jobben eller mannfolket.

slutt å overanalyser

Anonymous poster hash: 5a2e4...b36
  • Liker 2
Skrevet

Ikke stress deg opp. Tenk at du skal møte en venn du ikke har sett på en stund, og tenk at denne personen gleder seg til å se deg! Hvis du er nervøs og livredd for avvisning kommer han til å lukte det på deg.

Forbered deg på at det kun blir med denne daten, men tenk at det ikke nødvendigvis er en dum ting.

Jeg er enig i mye av det AB sier. Og jeg tror ikke man er helt klar for å date før man har bygd opp en viss grad av selvtillit og selvfølelse.

Lykke til, det går bra :)

Skrevet

Trådstarter: Takk for innspill! Er enig i det. Men jeg ønsker å prøve å gå på daten.... Kanskje jeg egentlig ikke er klar? Kanskje jeg har for dårlig selvbilde til det? Kanskje jeg er for redd for avslag? Men viktigst av alt er å ta dette med knusende ro..... der jeg gir blaffen i om han liker meg eller ikke... går en tur.... og bare tar det helt piano... Tenker at dette kan bli med det ene treffet, men bruker situasjonen som en trimtur eller noe..Også ser jeg om det er noe. Hvis ikke så er det bare å ikke analysere så mye om det, og søke seg videre. Jeg har nok av tilbud på nettet.

Anonymous poster hash: d5e41...06b
Gjest Makemeloveit
Skrevet

Slapp av, pust, kos deg på date og SMIL :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...