missfidget Skrevet 23. mai 2004 #1 Del Skrevet 23. mai 2004 I går morges klatre hunnkatten våres opp på sengen, som vanlig, for litt kos. Hun er 6 mnd gammel og en veldig aktiv katt kan man si. Så plutselig gikk hun bort til mannen og i mens han klappet henne på ryggen, så tisset hun rett der på dyne! Vi var helt målløs og skikkelig forvirret. For siden dag 1 har hun vært så utrolig flink å tisse i tissekassen. Har aldri i disse 6 mnd tisset en andre sted. Jaja, renset dyne og seng. Men I DAG gjørt hun det IGJEN! Hva i verden? Jeg har løst henne i rommet med tissekassen, få håpe hun forstår at DER skal hun tisse og ikke andre plasser. Hva holder hun på med? Noen som har tips? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Xavia Skrevet 23. mai 2004 #2 Del Skrevet 23. mai 2004 Jeg har ikke noe tips, men må bare vise min medfølelse. Kattetiss i senga!! Dyna må vel bare kastes den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missfidget Skrevet 23. mai 2004 Forfatter #3 Del Skrevet 23. mai 2004 Nei, jeg vaske den nå.... :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. mai 2004 #4 Del Skrevet 23. mai 2004 Kan hun ha blitt redd..? Eller fått urinveisinfeksjon? Hadde en gang ei katt som fikk UVI, tissa hele tida og skreik når hun gjorde det.. *stakkars pusen* Og nå husker jeg ikke når katter blir kjønnsmodne, men kan det være første brunsten, markeringsbehov? *tenker høyt* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå