AnonymBruker Skrevet 30. januar 2014 #1 Skrevet 30. januar 2014 Jeg møtte en mann for noen måneder siden, vi datet, spise middag sammen osv.. Jeg falt for han og fortalte han dette rett før jeg reise til utlandet (skal være her i 4 mnd). Jeg har vært her en måned allerede, tiden går veldig fort.. Men jeg tenker på han dag og natt. Jeg har aldri følt det slik før. Jeg er i midten av 20-årene, og for første gang i mitt tenker jeg at jeg kan få barn med en mann.. Høres kjempe dumt ut, men jeg vil faktisk hjem og gjøre alt med han. Flytte med han, gifte meg med han, få barn med han........ Jeg vet ikke riktig hva han tenker. Han sier han savner meg, men samtidig er det vanskelig å lese signalene hans. Å si at jeg elsker han er vel litt for skremmende, og å si at jeg vil ha barn med han er 100 ganger mer skremmende.. Men jeg vil ikke at han skal glemme meg, eller oss, og vil at han ta meg imot med åpne armer når jeg kommer hjem. Alt er bare vanskelig, og det jeg vil aller mest nå er å glemme han, men det er umulig... Hva skal jeg gjøre? Anonymous poster hash: 5d402...a8e
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2014 #2 Skrevet 30. januar 2014 hva du skal gjøre? er det så mye å gjøre da enn å være i utlandet i 4 mnd for så å dra hjem igjen. er vel strengt tatt ikke så mye mer du kan gjøre enn det. rart at man kan elske noen så raskt Anonymous poster hash: 6991e...564 1
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2014 #3 Skrevet 30. januar 2014 Jeg synes absolutt ikke det er rart at man kan føle man elsker noen etter den tiden. Altså.. Med noen sier det bare PANG! Om det er "elsker" i den betydning som jeg tenker elsker nå, vet jeg ikke noe om selvfølgelig, men jeg tenker det kan være flere stadier av "elsker". Hvis det du skriver stemmer, så tror jeg nok han venter på deg Anonymous poster hash: b267c...30e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå