AnonymBruker Skrevet 30. januar 2014 #1 Skrevet 30. januar 2014 Jeg datet en fyr i ca tre måneder. Jeg følte at jeg gikk på feilskjær med han, for det eneste han ville tilslutt var sex. Etter at vi hadde sex, så var det sex han pratet om konstant. Jeg sa: er du seriøs med meg? Han sa jeg er seriøs. Nå når jeg tok dette opp med han så forsvant han, og sitter pålogget på kontaktkanal uten å si noe til meg. Hørte noen få ord fra han i går morges, siden var han stille. Ville dere ha skrevet noen avsluttende ord eller noen ord til han når han oppfører seg slik?/ eller hadde dere bare stukket?Anonymous poster hash: f406d...756
Pixxie Skrevet 30. januar 2014 #2 Skrevet 30. januar 2014 Nada. Høres ikke ut som det kommer noe godt utav det, set him free!
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2014 #3 Skrevet 30. januar 2014 trådstarter: jeg sier ikke noe mer, og bare går videre og kutter kontakten. Det kan være at han kommer til å mase når han merker det, men han har egentlig spillt sine kort. Han må vise mer interesse for å ha meg i garnet! Føler at dette viser null interesse. Anonymous poster hash: f406d...756 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå