AnonymBruker Skrevet 30. januar 2014 #1 Skrevet 30. januar 2014 Hvor ofte kan en jente ta kontakt med dere før det går over til mas? Anonymous poster hash: eea52...481
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2014 #2 Skrevet 30. januar 2014 Du må nesten bare se ann hvor fort han svarer deg og hvor mye innsats han legger i meldingene. Er veldig forskjellig fra mann til mann. Anonymous poster hash: 53f95...711
Singha Skrevet 30. januar 2014 #3 Skrevet 30. januar 2014 (endret) Om det er ei jeg liker kan du ta kontakt så ofte du vil. Så lenge du ikke blir sur om jeg ikke er tilgjengelig/ikke har så mye å si/ikke svarer med en gang da. Endret 30. januar 2014 av Singha 4
Sophie-Ann Skrevet 30. januar 2014 #4 Skrevet 30. januar 2014 Det er jo ikke mas hvis fyren er interessert!!! 2
Tarsan97 Skrevet 30. januar 2014 #5 Skrevet 30. januar 2014 Haha, det er vel ingen regler for slikt. Liker han deg vil han vel ha kontakt med deg hele tiden. Om ikke....ja da vil han sikkert ikke.
oeas Skrevet 30. januar 2014 #6 Skrevet 30. januar 2014 Det er jo ikke mas hvis fyren er interessert!!! Jo, det kan det være. Man kan fint være interessert, men bli litt i tvil hvis jenta blir kjempepågående.
helloworld Skrevet 30. januar 2014 #7 Skrevet 30. januar 2014 Hva er kjempepågående, oeas? Når man sender melding en gang om dagen for å slå av en prat, spørre hvordan det går osv? 3 ganger i uken? Når man tør å vise at man faktisk er interessert fortsatt? Det kommer jo an på i hvor stor grad han liker deg tilbake sikkert. Jeg har hatt kontakt med en fyr i en måned, og vi har ikke snakket siden søndag.. Vi har begge ganske tette timeplaner og har oftest tid til å møtes i helger. Men jeg er litt i tvil om han egentlig er interessert, selv om han har sagt at han liker meg. Ofte når vi snakker er det jeg som har tatt initiativ, og det har normalt vært 1-2 dager mellom hver gang vi har snakkes. Og han svarer hver gang, veldig informativt og hyggelig. Tenkte kanskje å ringe han ikveld, for jeg liker egentlig best å snakke med folk kontra å sende sms.
Sophie-Ann Skrevet 30. januar 2014 #8 Skrevet 30. januar 2014 Jo, det kan det være. Man kan fint være interessert, men bli litt i tvil hvis jenta blir kjempepågående. Nå tenker jeg på normale mengder med sms..ikke overkill...
oeas Skrevet 30. januar 2014 #9 Skrevet 30. januar 2014 Nå tenker jeg på normale mengder med sms..ikke overkill... Spørs hva du mener er "normal mengde" sms, da. ;-)
Sophie-Ann Skrevet 30. januar 2014 #10 Skrevet 30. januar 2014 Spørs hva du mener er "normal mengde" sms, da. ;-) Og det igjen kommer ann på hvor mye man tekster sammen....men noe særlig mer en 5 for dagen uten at den andre svarer nærmer seg vel overkill....
oeas Skrevet 30. januar 2014 #11 Skrevet 30. januar 2014 Og det igjen kommer ann på hvor mye man tekster sammen.... Så svaret på ts sitt spørsmål er fem?
lalaB Skrevet 30. januar 2014 #12 Skrevet 30. januar 2014 Jo, det kan det være. Man kan fint være interessert, men bli litt i tvil hvis jenta blir kjempepågående. Hva er kjempepågående da? for mye å ha (bittelitt) kontakt hver dag, dersom man dater ca to-tre ganger i uka?
oeas Skrevet 30. januar 2014 #13 Skrevet 30. januar 2014 Hva er kjempepågående da? for mye å ha (bittelitt) kontakt hver dag, dersom man dater ca to-tre ganger i uka? Nja... si det. Vanskelig å forutsi på forhånd hva noen mener er for mye.
cheezewizz Skrevet 30. januar 2014 #14 Skrevet 30. januar 2014 Hvis jeg er interessert i deg kan du nærmest ta kontakt så mye du vil, om jeg ikke er interessert så blir det fort irriterende, men noe tall kan jeg ikke komme med.
Marie90 Skrevet 30. januar 2014 #15 Skrevet 30. januar 2014 (endret) Kommer an paa flere ting. Hvor seriose dere er, hvor ofte dere treffes, hvor ofte han kontakter deg. Hvis du foler at dere ikke hadde hatt kommunikasjon dersom ikke du hele tiden tok kontakt, ville jeg backet noe tilbake. Kommer ogsaa an paa naturen av kommunikasjonen. Mange synes at hele samtaler som gaar over sms kan bli kjedelig - dere boer heller treffes mesteparten av tiden. Clingy jenter er ofte typen som alltid tar kontakt uten aa la det vaere noe rom for han aa gjore det forst og som sender flere sms naar man ikke har faatt svar paa den forrige. Endret 30. januar 2014 av Marie90
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå