AnonymBruker Skrevet 30. januar 2014 #1 Skrevet 30. januar 2014 Vil virkelig ikke prøve å virke som en overfladisk bimbo her, jeg håper noen kan kjenne seg igjen og føle med meg. Bruker 75D/DD og jeg har fått fred med at jeg ikke kan finne en pen bh som passer på h&m...men klær derimot. Jeg elsker sånne skjorter uten ermer, og diverse andre klær som ser såå pene ut på modeller og hengerne, men når jeg tar de på meg...ser jeg ut som en idiot. Jeg handlet med en venninne og hun foreslo jeg skulle prøve å ta av bhen, ikke at det gjorde det mye bedre. Vil bare si at jeg ikke følger så veldig mye med på hva som er "in", jeg kjøper som regel det jeg synes ser fint ut. Men jeg aner ikke hva som ser pent ut på en med litt størrelse på brystene...hvilke overdeler passer? Jeg liker å kle meg litt "classy", men vil ikke gjemme puppene helt bort, heller. Noen moteflinke kvinner der ute i samme situasjon eller med råd? Anonymous poster hash: 47227...b14
skyflakes Skrevet 30. januar 2014 #2 Skrevet 30. januar 2014 Her vil jeg følge med. Er jævlig kjipt å kjøpe overdeler i L slik at de passer over puppene, men så ser de ut som en søppelsekk på resten av kroppen. Syns det fins såå mange fine skjorter der ute, når jeg tar de på meg ser jeg jo bare helt malplassert ut..
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2014 #3 Skrevet 30. januar 2014 Syns det fins såå mange fine skjorter der ute, når jeg tar de på meg ser jeg jo bare helt malplassert ut.. Jeg har gitt opp skjorter, det går bare ikke. Anonymous poster hash: 4ef4c...8d8
Gjest Lille-pus Skrevet 30. januar 2014 #4 Skrevet 30. januar 2014 Skjorter går helt fint. 70DD/E her, og bruker italiensk størrelse 40 eller 42 (det er altså 36 eller 38 'på norsk'). Designerstørrelse; max. 2 Velg skjortene fasongsydd, det er alpha og omega, og gjerne med litt stretch. 1
solli89 Skrevet 30. januar 2014 #5 Skrevet 30. januar 2014 Jeg har 75DD, og synes fort jeg ser tykk ut når jeg går med diverse klær. Men jeg trives MYE bedre i slike bh'er: http://nelly.com/no/kl%C3%A6r-til-kvinner/undert%C3%B8y/bh-topper/chantelle-2259/opera-balconette-225050-14/ De gjør ikke puppene for store, men ser fremdeles vanvittig fine ut, fordi du har naturlig store bryster Ellers synes jeg det er veldig fint med litt mer intilsittende plagg, med gjerne en V-hals. Uten å bruke push-up under, for DET er harry
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2014 #6 Skrevet 30. januar 2014 Har samme problem. Kan ikke gå i skjorter uten at de er veldig innsvingte, og da må jeg ha sports-BH under for å skvise puppene inn. Føler jeg ser ut som et telt når jeg har på bluser som går rett ned fra puppene. Bruker normalt xs i topper, men har 65E i bh-størrelse. Utrolig frustrerende. Kan forresten ikke skjønne at folk tar silikon... Uansett! Jeg har funnet ut at det som kler min fasong er v-hals og peplumtopper (men disse er jeg ikke så glad i). Kan bruke tiger of sweden sine skjorter, men må da ha sports-bh under i tillegg. Ellers er skjorte med innsvingt cardigan en mulighet. Anonymous poster hash: 6a683...858
Jolene Skrevet 30. januar 2014 #7 Skrevet 30. januar 2014 Hm har tidvis noen fasongsydde skjorter med stretch, samt New Yorker har noen fantastisk bra skjorter som har fasong og som passer oss med store bryster (65G her forøvrig). Ellers er jeg glad i pushup og v-hals, det er ikke utrigningen som gjør det smakløst, det er hvordan helheten og tilbehør en velger ser ut 1
FantasDick Skrevet 30. januar 2014 #8 Skrevet 30. januar 2014 Bruker normalt xs i topper, men har 65E i bh-størrelse. Utrolig frustrerende. Anonymous poster hash: 6a683...858 Jeg bruker XXS/XS og 60F i BH og har ingen problemer what so ever! Folk er forskjellige. --- Har du forsøkt minimizer-BH om du synes puppene blir for prangende, TS?
halo Skrevet 1. februar 2014 #9 Skrevet 1. februar 2014 Hm har tidvis noen fasongsydde skjorter med stretch, samt New Yorker har noen fantastisk bra skjorter som har fasong og som passer oss med store bryster (65G her forøvrig). Ellers er jeg glad i pushup og v-hals, det er ikke utrigningen som gjør det smakløst, det er hvordan helheten og tilbehør en velger ser ut Enig! Jeg har ikke G men derimot D og bruker en del skjorter og ellers synes jeg det er bedre med str som passer resten av overkroppen fremfor at det blir altfor stort for å passe brystmålet. Klær med stretch er gjerne lurt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå