AnonymBruker Skrevet 30. januar 2014 #1 Skrevet 30. januar 2014 Hei! Jeg bor på landet og har for tiden ikke tilgang på bil, hvilket gjør det å komme seg til treningssenteret for å trene styrke litt vanskelig. Jeg kan ta buss, men de går ikke så ofte her i området. Vet dere om noen fine treningsprogram som jeg kan utføre hjemme med relativt lite utstyr? Jeg tenker da styrke, og på hele kroppen: rumpe, lår, mage, rykk, armer... Anonymous poster hash: 458e3...410
Strix Skrevet 30. januar 2014 #2 Skrevet 30. januar 2014 Ja, det går fint an. Jeg har selv trent styrke hjemme helt uten utstyr og det ga godt resultat på hele kroppen. Fikk noen tips til 10 øvelser som dekket det meste av en venninne... Vil tro det er et hav av videoer, tips og inspirasjon på nettet. Bare viktig å utføre øvelsene skikkelig
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2014 #3 Skrevet 30. januar 2014 Det går kjempefint så lenge en er standhaftig og ikke hopper over treningen. Anonymous poster hash: 8b882...726
Gjest Coolaid Skrevet 30. januar 2014 #4 Skrevet 30. januar 2014 100% mulig. Svenske verdensmesterinne Heide trener veldig my hjemme. Har sett en dokumentar som ble laget om henne. Hun bruker mye sin egen kroppsvekt. http://heidiandersson.com/english/
Gjest Coolaid Skrevet 30. januar 2014 #5 Skrevet 30. januar 2014 Sjekk ut Yngvar Andersen. Han har gode treningsprogram og en fin filosofi på å trene med seg selv. Tenk også på øvelser som er militære, for eksempel push ups osv... det er mye å ta av. Dette klarer du helt fint.
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2014 #6 Skrevet 30. januar 2014 Ja, man kan komme et stykke med kun kroppsøvelser. Men det kan være lurt å supplementere med manualer og evt. stang og evt. trx tau. Man kan få kjøpt manualer med avtagbare vekter. Anonymous poster hash: 02d3a...88c
iilers Skrevet 30. januar 2014 #7 Skrevet 30. januar 2014 jeg vet om en veldig bra youtube kanal som poster nye treningsøkter hver eneste dag! De bruker noe utstyr, men det meste går nok helt fint an å gjøre uten også http://www.youtube.com/user/charliejames1975
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå