Gå til innhold

Temafest - Bokstaven B

Fremhevede innlegg

Skrevet

En del merkelige forslag, synes jeg. Hvordan kler man seg ut som bergenser eller bibliotekar f.eks?

Anonymous poster hash: e14f5...1d3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En del merkelige forslag, synes jeg. Hvordan kler man seg ut som bergenser eller bibliotekar f.eks?

Anonymous poster hash: e14f5...1d3

TS her... joa, mye merkelige forslag, men også my kult! Sånn er det når man brainstormer! :)

Anonymous poster hash: 40113...f0b

Skrevet

Sliter med å velge her... :)

Skrevet

Sliter med å velge her... :)Anonymous poster hash: 40113...f0b

Jeg stemmer fremdeles på at du skal kle deg ut som en jente på en eller annen måte! Bimbo, ballerina osv.!

• Liker 1
Skrevet

Jeg stemmer fremdeles på at du skal kle deg ut som en jente på en eller annen måte! Bimbo, ballerina osv.!

Jeg er åpen for å kle meg som jente ja... men hvor gjennomført bør jeg gjøre det?

Gjest Blondie65
Skrevet

Se videoen "I Want To Break Free" med Queen - der får du fire forslag (Bimbo, Britney, Burugle og bestemor :fnise:).

Gjest Blondie65
Skrevet

Bergensere er brannsupportere og ellers henviser jeg lenger opp til paraply, regnfrakk, gummistøvler og et lite vokabular av Berrrrrrrgensk (gå-man, konemorrrrrren, heia Brrrrrrrrann, "eg ve te Bergen" sangen etc).

Skrevet

Haha! Kreativt forslag, men usikker på om jeg takler en hel fest iført brudekjole... ser ikke videre komfortabelt ut... :)

Det trenger jo absolutt ikke å være ubehagelig selv om du har på deg kjole :) Du trenger bare en hvit kjole og så slør, tiara, pen veske, gjerne noen lange silkehandsker osv. :) Kanskje til og med strømpebånd :D

http://www.ebay.com/sch/Wedding-Dresses-/15720/i.html?_from=R40&_sop=15&LH_BIN=1&_nkw=bridal+dress

Anonymous poster hash: 034fd...a58

• Liker 2
Skrevet

Det trenger jo absolutt ikke å være ubehagelig selv om du har på deg kjole :) Du trenger bare en hvit kjole og så slør, tiara, pen veske, gjerne noen lange silkehandsker osv. :) Kanskje til og med strømpebånd :D

http://www.ebay.com/sch/Wedding-Dresses-/15720/i.html?_from=R40&_sop=15&LH_BIN=1&_nkw=bridal+dress

Haha! :) spørs om jeg blir et lekkert syn i de vakre store kjolene der...

Skrevet

Jeg er åpen for å kle meg som jente ja... men hvor gjennomført bør jeg gjøre det?

Hvis jeg skal kle meg som jente, blir det mest moro for meg og de andre om jeg stiller som et håpløst transetilfelle? Eller bør jeg gjøre det veldig gjennomført, ala Great Garlic Girls? Setter pris på tips! :)

Skrevet

Hvis jeg skal kle meg som jente, blir det mest moro for meg og de andre om jeg stiller som et håpløst transetilfelle? Eller bør jeg gjøre det veldig gjennomført, ala Great Garlic Girls? Setter pris på tips! :)

Ingen som har noen meninger om dette? :)

Skrevet

Ingen som har noen meninger om dette? :)

Gjennomført, synes jeg. Gjennomført er alltid kulest. Men husk at det må begynne på B da ;)

Skrevet

Gjennomført, synes jeg. Gjennomført er alltid kulest. Men husk at det må begynne på B da ;)

Ja, B skal jeg huske! ;-)

Gjest Fluttershy
Skrevet

Buffy the vampire slayer - Blond parykk, og en trepinne :D

Støttes!!
Skrevet

Støttes!!

Hehe! Vil nok tippe at minst 9 av 10 ikke vil skjønne hvem jeg er... mora til Knerten?!? :-)

Gjest Fluttershy
Skrevet

Hehe! Vil nok tippe at minst 9 av 10 ikke vil skjønne hvem jeg er... mora til Knerten?!? :-)Anonymous poster hash: 40113...f0b

:skratte: er vel ikke alle som er så Buffy fan som meg nei :P
Skrevet

Ja... tror jeg dropper Buffy! :-)

Men hvilke andre kule jenter på B kan jeg være? Og hva bør jeg isåfall ha på meg av klær, sko og sånn?

Skrevet

Ja... tror jeg dropper Buffy! :-)

Men hvilke andre kule jenter på B kan jeg være? Og hva bør jeg isåfall ha på meg av klær, sko og sånn?

Du kan jo kle på deg en svane og være Björk.

Som burlesque-danser har du også mange valg i klesdrakt. Korsett (eventuelt en litt fancy BH), lange strømper (gjerne med hofteholdere), lange hansker, fjær og pynt hører med. Så kan du også kjøpe sånne små patcher å sette på brystvortene (kanskje en ide å barbere seg i så fall). Og så må du få deg noen høye hæler, selvsagt.

Ellers kan du jo kle på deg skoleuniform og fletter og være Britney Spears i gjennombruddsvideoen.

Mulighetene er da uendelige.

Skrevet

Bonnie Parker

Anonymous poster hash: 9b6f1...547

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...