Fuglen Skrevet 30. januar 2014 #21 Skrevet 30. januar 2014 Bolle Bløtkake Badeball Bomull Boms (denne hadde jeg gått for) Balltre
super-s Skrevet 30. januar 2014 #22 Skrevet 30. januar 2014 TS her... jeg ba om kreative og originale forslag, så her er ALLE forslag hjertelig velkomne. Jeg er åpen for det meste! Vil det være en suksess å "bytte kjønn"? Hva tror dere?Anonymous poster hash: 40113...f0b Ja, det blir alltid en suksess! Det viser at du har veldig selvironi og ikke er redd for å drite deg ut, samtidig som at det blir veldig morsomt!
Marsipan Skrevet 30. januar 2014 #23 Skrevet 30. januar 2014 Bensinpumpe!! Krever ikke så mye kreativitet å gjennomføre, og vekker garantert oppmerksomhet!
Millimani Skrevet 30. januar 2014 #24 Skrevet 30. januar 2014 Bergenser Brudgom Brite Buss-sjåfør Blåklokke Beatles-fan eller medlem Bestefar Bilfører Båtfører Bilmekaniker Bartender Bjarne betjent Barberer Brannmann Brilleslange Bjørn
Gjest Bond Skrevet 30. januar 2014 #25 Skrevet 30. januar 2014 (endret) Selvsagt skal man kle seg som Bond. (og da kan man faktisk noen lunde oppføre seg normalt, mens noen andre kostymer kanskje gjør det vanskeligere med både toalettbesøk og sitting og bevegelse generelt..) Men cross-dressing på temafest vil alltid være populært og noe som er både morsomt og står respekt av (mange som ikke tør)! I så fall ville jeg gå for ballettdanser/ballerina. En mann med en liten hvit/rosa tutu er uslåelig. Om du ikke vil gå for en tutu, da kan du vurdere en eller annen kjent artist - Beyonce? Da kan man sikkert også imponere med noen dansetrinn kanskje også brud? Brudekjole ville jo alltid være en slager.. Endret 30. januar 2014 av Bond
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2014 #26 Skrevet 30. januar 2014 Selvsagt skal man kle seg som Bond. (og da kan man faktisk noen lunde oppføre seg normalt, mens noen andre kostymer kanskje gjør det vanskeligere med både toalettbesøk og sitting og bevegelse generelt..) Men cross-dressing på temafest vil alltid være populært og noe som er både morsomt og står respekt av (mange som ikke tør)! I så fall ville jeg gå for ballettdanser/ballerina. En mann med en liten hvit/rosa tutu er uslåelig. Om du ikke vil gå for en tutu, da kan du vurdere en eller annen kjent artist - Beyonce? Da kan man sikkert også imponere med noen dansetrinn kanskje også brud? Brudekjole ville jo alltid være en slager.. Haha! Er det flere som støtter crossdressing på temafest? :o hadde jo unektelig vært veldig kreativt, men usikker på hva slags rykte man får etter noe slikt... Anonymous poster hash: 40113...f0b
Gjest Bond Skrevet 30. januar 2014 #27 Skrevet 30. januar 2014 De mannfolk jeg kjenner som har gjort det, har nok aldri fått noe veldig suspekt rykte av det, bare at de anses som de som tør å ha det morsomt uten å være for pripne.
The Kitten Skrevet 30. januar 2014 #28 Skrevet 30. januar 2014 Oppfør deg som en drittsekk og si du er en bitch. 1
Hjarte Skrevet 30. januar 2014 #29 Skrevet 30. januar 2014 Buffy the vampire slayer - Blond parykk, og en trepinne :D
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2014 #31 Skrevet 30. januar 2014 Overraskende (og urovekkende) hvor mange som synes at jeg bør kle meg ut som jente... kanskje jeg bør klinke til? Mange gode forslag da... hva er det beste? Anonymous poster hash: 40113...f0b
Erazor Skrevet 30. januar 2014 #32 Skrevet 30. januar 2014 Overraskende (og urovekkende) hvor mange som synes at jeg bør kle meg ut som jente... kanskje jeg bør klinke til? Mange gode forslag da... hva er det beste? Anonymous poster hash: 40113...f0b Mitt forslag, selvsagt - alle elsker da bacon! 1
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2014 #33 Skrevet 30. januar 2014 Bankraner Basketballspiller Betty boop bananer i pysjamas Bohem bassist Bandidosmeldem bystyremedlem Byste Bjørk (Bjork?) Bandgeek Anonymous poster hash: f33d5...937
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2014 #34 Skrevet 30. januar 2014 Mitt forslag, selvsagt - alle elsker da bacon! Tenkte på beste forslag som det motsatte kjønn... Madammen er dessuten veggis, så neppe populært om jeg stiller som bacon...Anonymous poster hash: 40113...f0b
Erazor Skrevet 30. januar 2014 #35 Skrevet 30. januar 2014 Tenkte på beste forslag som det motsatte kjønn... Madammen er dessuten veggis, så neppe populært om jeg stiller som bacon...Anonymous poster hash: 40113...f0b Da foreslår jeg burlesque-danser.
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2014 #36 Skrevet 30. januar 2014 Jeg synes du skal kle deg ut som bacon eller en brud (selv om du er mann, det hadde vært morsomt. Lang blond parykk og en billig brudekjole på ebay.) Anonymous poster hash: 034fd...a58
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2014 #37 Skrevet 30. januar 2014 Tenkte på beste forslag som det motsatte kjønn... Madammen er dessuten veggis, så neppe populært om jeg stiller som bacon...Anonymous poster hash: 40113...f0b Da er det jo enda kulere om du stiller som bacon! Anonymous poster hash: 034fd...a58 3
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2014 #38 Skrevet 30. januar 2014 Jeg synes du skal kle deg ut som bacon eller en brud (selv om du er mann, det hadde vært morsomt. Lang blond parykk og en billig brudekjole på ebay.)Anonymous poster hash: 034fd...a58 Haha! Kreativt forslag, men usikker på om jeg takler en hel fest iført brudekjole... ser ikke videre komfortabelt ut... Anonymous poster hash: 40113...f0b
Millimani Skrevet 30. januar 2014 #39 Skrevet 30. januar 2014 Kle deg i støvler, regnbukse, regnjakke og sydvest! Husk å ta med deg paraply også Har du tilfeldigvis noen andre Bergens-souvenirer du kan "supplere" med så gjør det. Og ikke minst; -snakk bergensk
kongenavtys Skrevet 31. januar 2014 #40 Skrevet 31. januar 2014 Synes det er merkelig ingen har nevnt "blogger" enda... Ta på deg briller uten styrke, hatt og sånn her skjorte og så kan vi vel si at du kvalifiserer veldig godt til å være en typisk Grünerløkka-blogger..?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå