Gå til innhold

Temafest - Bokstaven B

Fremhevede innlegg

Skrevet

Du kan jo kle på deg en svane og være Björk.

Som burlesque-danser har du også mange valg i klesdrakt. Korsett (eventuelt en litt fancy BH), lange strømper (gjerne med hofteholdere), lange hansker, fjær og pynt hører med. Så kan du også kjøpe sånne små patcher å sette på brystvortene (kanskje en ide å barbere seg i så fall). Og så må du få deg noen høye hæler, selvsagt.

Ellers kan du jo kle på deg skoleuniform og fletter og være Britney Spears i gjennombruddsvideoen.

Mulighetene er da uendelige.

Haha! Burlesque-danser tror jeg kanskje blir litt drøyt... svinser ikke de rundt i bare trusa? Hvordan gjemmer jeg junior? :o

Anonymous poster hash: 40113...f0b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha! Burlesque-danser tror jeg kanskje blir litt drøyt... svinser ikke de rundt i bare trusa? Hvordan gjemmer jeg junior? :o

Tja, du kan tape ham mellom bena?

Husk at burlesque-dansere har mange forskjellige påkledninger, og vanligvis er faktisk trusene i relativt stor størrelse. I tillegg begynner de ofte med mer klær enn de har på seg på slutten av en opptreden.

Fjær, skjørt, «frills», sløyfer, blonder - har du litt fantasi er det ikke noe problem å få skjult junior. Et kjapt google-søk gir deg også en rekke bilder som du kan bruke som inspirasjon.

• Liker 1
Skrevet

Det var da fryktelig hvor opphengt vi ble i burlesque? :-)

Hehe, jeg tenkte jeg skulle hjelpe til med en løsning på hvordan du kan gjemme junior, siden du var redd den ville hoppe frem. :ler:

Skrevet

Hehe, jeg tenkte jeg skulle hjelpe til med en løsning på hvordan du kan gjemme junior, siden du var redd den ville hoppe frem. :ler:

Sympatisk av deg! :)

Uansett, mine hårete legger gjør seg neppe bra i nettingstrømper... og man får vel heller ikke tak i høyhælte sko i str. 42-43?

Skrevet

Sympatisk av deg! :)

Uansett, mine hårete legger gjør seg neppe bra i nettingstrømper... og man får vel heller ikke tak i høyhælte sko i str. 42-43?

Det finnes da barberhøvler. Om du ikke ønsker å barbere leggene, så er ikke nødvendigvis det viktigste å ta seg bra ut når man skal velge å kle seg som dame når man er mann.

Et kjapt søk på nettet viste at i alle fall DinSko har pumps opp til størrelse 42. Utvalget er ikke nødvendigvis så stort, men det bør gå greit å finne noe. Hvis ikke finnes det aller meste på nett.

Skrevet

Det finnes da barberhøvler. Om du ikke ønsker å barbere leggene, så er ikke nødvendigvis det viktigste å ta seg bra ut når man skal velge å kle seg som dame når man er mann.

Et kjapt søk på nettet viste at i alle fall DinSko har pumps opp til størrelse 42. Utvalget er ikke nødvendigvis så stort, men det bør gå greit å finne noe. Hvis ikke finnes det aller meste på nett.

Hmm... ja... bør vel frem med barberhøvelen hvis jeg skal være ei gjennomført jente i netting/nylonstrømper...

Det virker som du har erfaring med dette...?

Skrevet

Hmm... ja... bør vel frem med barberhøvelen hvis jeg skal være ei gjennomført jente i netting/nylonstrømper...

Det virker som du har erfaring med dette...?

Kan ikke skryte på meg noen erfaring med crossdressing, da står det bedre til med erfaringen med å søke på nett. Med alt det som er tilgjengelig der er det som oftest ikke vanskelig å finne den informasjonen man trenger.

Skrevet

Kan ikke skryte på meg noen erfaring med crossdressing, da står det bedre til med erfaringen med å søke på nett. Med alt det som er tilgjengelig der er det som oftest ikke vanskelig å finne den informasjonen man trenger.

Det var synd! :) hadde håpet du var en proff drag-artist som kunne guidet meg fra A til Å... :-D

Skrevet

Hvis du lar skjegget gro, kjøper deg en caps, flanellskjorte med en t-skjorte under, donngeribukse, og et lekegevær så kan du være Bobby fra Supernatural :D

http://www.google.no/search?client=safari&hl=no&biw=1024&bih=660&tbm=isch&sa=1&ei=gbj0UsXyA4iM4wSpsYGIAQ&q=supernatural+bobby&oq=supernatural+bobby&gs_l=img.12...15512.17290.0.18385.6.6.0.0.0.0.0.0..0.0....0...1c.1.34.img..6.0.0.EltQ8svjavY

Skrevet

Hvis du lar skjegget gro, kjøper deg en caps, flanellskjorte med en t-skjorte under, donngeribukse, og et lekegevær så kan du være Bobby fra Supernatural :D

http://www.google.no/search?client=safari&hl=no&biw=1024&bih=660&tbm=isch&sa=1&ei=gbj0UsXyA4iM4wSpsYGIAQ&q=supernatural+bobby&oq=supernatural+bobby&gs_l=img.12...15512.17290.0.18385.6.6.0.0.0.0.0.0..0.0....0...1c.1.34.img..6.0.0.EltQ8svjavY

Takk for forslag! :) aldri sett den filmen/serien før... litt usikker på hvor mange som vil forstå hva/hvem jeg er... kjipt å måtte forklare for alle...

Skrevet

Nå er det sånn at jeg halvveis har bestemt meg for å være jente på B på den festen... :-o

Så fyr løs med forslag, tanker og ideer! :) hvordan gjøre dette så proft som mulig?

Skrevet

Man kan være gjennomført og allikevel beholde håra på beina. Noe av det som er morsomt er akkurat den lille clashen.. du kommer uansertt ikke til å se ut som en skikkelig drag queen og det er jo heller ikke meningen. Du har en kostyme for temafest, det er det :)

Skrevet

Man kan være gjennomført og allikevel beholde håra på beina. Noe av det som er morsomt er akkurat den lille clashen.. du kommer uansertt ikke til å se ut som en skikkelig drag queen og det er jo heller ikke meningen. Du har en kostyme for temafest, det er det :)

Okei... så du mener at jeg ikke bør gjøre det gjennomført? Altså stille med hårete legger, skjegg, vanlige sko, etx...

Skrevet

Surr deg inn bandasje :fnise:

Skrevet

Okei... så du mener at jeg ikke bør gjøre det gjennomført? Altså stille med hårete legger, skjegg, vanlige sko, etx...

Om skjegget er noe som du ALLTID går med, da hadde jeg nok beholdt det. Men ellers ville jeg tenke at man barberer seg normalt i ansiktet? Leggene er mindre viktige tenker jeg, men sko ville jeg nok prøve å finne, det er jo en del av antrekket :)

Skrevet

Om skjegget er noe som du ALLTID går med, da hadde jeg nok beholdt det. Men ellers ville jeg tenke at man barberer seg normalt i ansiktet?

Leggene er mindre viktige tenker jeg, men sko ville jeg nok prøve å finne, det er jo en del av antrekket :)

Okei... tenkte først at det hadde vært kult å ligne på B-skikkelsen så mye som mulig... men blir kanskje mest moro nå det er litt mann/litt dame?

Da gjestår det å finne ut hva/hvem jeg skal være... :)

Skrevet

Takk for forslag! :) aldri sett den filmen/serien før... litt usikker på hvor mange som vil forstå hva/hvem jeg er... kjipt å måtte forklare for alle...Anonymous poster hash: 40113...f0b

Har du ikke sett den? Da vet du hva slags serie du må begynne å sjekke ut snarest altså :ler:

Hva med å rett og slett være Barbie om du fortsatt vil gå som dame? Blond, langhåret parykk, rosa kjole med matchende rosa veske og sko, evt i andre lyse pasteller. Enda morsommere blir det hvis du er litt skjeggete, og lar være å gå løs på urskogen på leggene når du kler deg ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...