Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg er sammen med en i slutten av 20årene, selv er jeg i starten av 20årene. Vi har vært sammen siden en stund før jul. Jeg elsker ham, han er en utrolig herlig og god mann og jeg har ikke følt så sterkt for noen før jeg traff ham.

Problemet er.. Jeg sliter sterkt med å stole på ham. På grunn av tidligere svik hadde jeg store problemer med å klare å stole på ham i starten, men etterhvert ble det litt etter litt lettere. Jeg fikk mer og mer tillit til ham. Så for ikke lenge siden oppdaget jeg (tilfeldig) at han hadde en profil på et nettsted hvor man kan treffe personer av motsatt kjønn, og jeg så av meldingene der at han flørtet med mange av dem og byttet MSN Messenger-adresser. Dette såret meg, da jeg trodde han ikke hadde såne behov når han var sammen med meg. Stilte ham til veggs med dette, fortalte hva jeg visste og hvordan jeg følte meg. Følte meg lurt og sveket siden han hadde sagt at han brukte det nettstedet til helt andre ting enn jeg så da jeg kom inn der.

Det var rett før det ble slutt mellom oss, men jeg elsker ham trossalt og ga ham en sjanse til. Sa til ham at dette var hans siste sjanse. Etter det har han sletter profilen sin på det nettstedet og bruker svært sjelden PCen lenger. Han sa også at jeg legger mye mer i de meldingene enn han gjør, fordi for ham var det bare svada og tidsfordriv.

Her om dagen skulle jeg låne mobilen hans og sende en melding til noen som sto på hans telefonliste. Han satt ved siden av og visste dette. På listen sto det ei jente med navn Elisabeth som jeg ikke kjente til, hadde aldri hørt ham prate om henne eller noen ting. Da jeg spurte hvem det var ble han stille litt før han sa det var dama til broren hans. (Hun heter det samme). Poenget er at jeg har hennes tlfnummer og vet at det ikke er samme nummer som han hadde på sin telefon. Så jeg forsto med en gang at han løy for meg og at dette er en av jentene han har blitt kjent med gjennom det nettstedet. Jeg orket ikke mer bråk da, så jeg latet som ingenting da jeg også er redd for at han skal tro jeg er kontrollerende og sykelig sjalu.

Men på bakgrunn av alt dette sliter jeg med å stole på ham.. Og jeg trenger råd. For jeg elsker ham virkelig, og vil ikek miste ham. Det er derfor jeg blir så redd og sjalu og tenker så mye på dette også.

Er det noen som kan komme med noen råd til meg? Noen beroligende tanker, eller hva som helst? Jeg vet ikke hva jeg vil høre, bare kanksje noen tanker fra andre utfra det de leser her?

*Frustrert*

Videoannonse
Annonse
Gjest Phair
Skrevet

Hvordan du kan stole på han spør du? Du kan ikke det! Det har han jo bevist selv. Så får du vurdere selv om du ønsker å være i et forhold hvor kjæresten din ikke er til å stole på.

Skrevet

Vel, du kan jo prøve å få lånt telefonen hans en gang til mens han er til stede, og så sier du: "Oi! Elisabeth har visst byttet nummer! Jeg må lagre dette nummeret på min mobil så jeg har riktig nummer jeg også! Kanskje jeg skal sende henne en melding nå med en gang?" Da bør han begynne å ro veldig, eller innrømme det...

Ingen morsom situasjon du har havnet i. :trøste:

Gjest Umoden guttevalp
Skrevet

Denne "mannen"/gutten er da altfor umoden til å være i et seriøst forhold, spesielt når du sier han er i slutten av 20-årene.

Han kan du nok ikke stole på..

Skrevet

Jeg har bare et spørsmål til deg:

Hva må til for at du skal stole på han??

Skrevet
Hvordan du kan stole på han spør du? Du kan ikke det!

Dette er jo opplagt spørsmålet .. og så må du ta et valg.

(Jeg vet med meg selv at det valget ville vært "lett" for meg - jeg kunne ikke satse på en mann som ikke er redelig og ærlig .. men vi tar alle valg og må leve med dem..)

Gjest Virvar
Skrevet

Moblier og internett er roten til mye smerte, usikkerhet og savn :evil:

Skrevet

Still han til veggs og spør han direkte om han synes han selv er til å stole på -og hvorfor. Og fortell hvorfor du ikke synes du kan stole på han, så han kan få forsvare seg.

Skrevet
Moblier og internett er roten til mye smerte, usikkerhet og savn :evil:

:enig_animasjon:

Jeg ønsker at du finner en løsning og at han er verd tiliten din.

Koldbruna :vinke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...