AnonymBruker Skrevet 30. januar 2014 #1 Skrevet 30. januar 2014 Jeg er dame over 40 og har fått råd fra flere om å prøve datingsider. Så da gjorde jeg det, laget en profil på Møteplassen. Var ikke komfortabel med å legge ut bilde, og jeg forstår at med bilde vil det bli mer aktivitet. Men jeg har vært inne på ulike menns profiler og de tilbake på min, men verken de eller jeg har tatt kontakt. Kanskje det er andre sider hvor det er mer aktivitet? For nå er det så stille at jeg tror kanskje jeg er for gammel for å treffe noen på datingsider? At det er forum mer for de yngre? Eller tar jeg feil her... Anonymous poster hash: 88285...b2b
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2014 #2 Skrevet 30. januar 2014 Jeg var på Møteplassen før. Men inntrykket mitt er at kvaliteten på jentene på Møteplassen er lavere enn f.eks. Sukker. Så jeg har meldt meg ut derfra. Anonymous poster hash: f0401...cd3
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2014 #3 Skrevet 30. januar 2014 Møteplassen er helt ræva, slett deg der og lag heller profil på Sukker, folk er mer seriøse der (med forbehold, useriøse finnes alle steder og gjelder å luke dem vekk). Ikke minst, ta noen gode bilder av deg og legg ut, kommer ingen vei uten bilder. Anonymous poster hash: 93cc7...33c
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2014 #4 Skrevet 30. januar 2014 Sukker! Fant kjæresten min dær<3 hadde bare hatt profil i nesten 2 uker da vi møttes!Anonymous poster hash: 25f15...618
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2014 #5 Skrevet 30. januar 2014 jeg merket en annen tendens... Jeg fikk mye mer respons på møteplassen. Var mer trøkk der, og den er best reklamert. Anonymous poster hash: 00d70...a5a
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2014 #6 Skrevet 30. januar 2014 Jeg var på Møteplassen før. Men inntrykket mitt er at kvaliteten på jentene på Møteplassen er lavere enn f.eks. Sukker. Så jeg har meldt meg ut derfra. Anonymous poster hash: f0401...cd3 Kvaliteten? Hvordan da? Anonymous poster hash: ffee8...2e7
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2014 #7 Skrevet 30. januar 2014 ja grøss og gru... er kvaliteten på damene værre på møteplassen? hehe.. jeg er seriøs og mener jeg har gode kvaliteteter. Og jeg er på Møteplassen! Anonymous poster hash: 00d70...a5a
Barcelone Skrevet 30. januar 2014 #8 Skrevet 30. januar 2014 Er da masse aktivitet på møteplassen. Var nok av det motsatte kjønn å chatte med. Jeg møtte mannen min der. Tok ikke lang tid heller. For min del så spilte det er rolle om folk hadde lagt ut bilde av seg eller ikke. Blir skeptisk til hva folk har å skjule når de ikke kan legge ut et uskyldig bilde av seg selv. 1
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2014 #9 Skrevet 30. januar 2014 Jeg tror ikke du kan forvente særlig stor respons uten bilde ,uansett hvilken datingside du registrerer deg på. Da jeg laget profil på Møteplassen la jeg ikke inn profilbilde før det hadde gått noen uker. I løpet av den tiden var det lite meldinger å få. Dette forbedret seg med en gang jeg la inn profilbilde. Anonymous poster hash: ffee8...2e7 1
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2014 #10 Skrevet 30. januar 2014 En bør ha profilbilder på møteplassen. Jeg ser på de som useriøse dersom de ikke har profilbildet ute. Da ser jeg på de som menn som ønsker å leke seg.... og gjerne har litt svin på skogen Anonymous poster hash: 00d70...a5a 1
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2014 #11 Skrevet 30. januar 2014 Du må ha bilder. Er det virkelig så ille å innrømme at du er på jakt etter kjærligheten? Folk gjør da dette på tv nå om dagen. Anonymous poster hash: db675...e0d 1
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2014 #12 Skrevet 30. januar 2014 Du må ha bilder. Er det virkelig så ille å innrømme at du er på jakt etter kjærligheten? Folk gjør da dette på tv nå om dagen. Anonymous poster hash: db675...e0d Ja, det er vel der jeg har en vei å gå. Synes det er så vanskelig å innrømme at jeg må på en datingside for å finne kjæreste.... Dum holdning, jeg vet det. Mange fine par har nettopp funnet hverandre på en datingside. Jeg tenker jeg sletter profilen nå, og så får jeg vurdere om jeg legger inn en med bilde til sommeren, kanskje. Anonymous poster hash: 88285...b2b 1
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2014 #13 Skrevet 31. januar 2014 Ja, det er vel der jeg har en vei å gå. Synes det er så vanskelig å innrømme at jeg må på en datingside for å finne kjæreste.... Dum holdning, jeg vet det. Mange fine par har nettopp funnet hverandre på en datingside. Jeg tenker jeg sletter profilen nå, og så får jeg vurdere om jeg legger inn en med bilde til sommeren, kanskje. Anonymous poster hash: 88285...b2b Du bør ha bilde, for jeg stempler de uten bilde som useriøse.... En kan tenke seg at den som ikke tør å vise hvem han eller hun er... har svin på skogen... altså at de gjerne er gifte eller har en partner, og vil ha det gøy på si.... Anonymous poster hash: 00d70...a5a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå