AnonymBruker Skrevet 30. januar 2014 #1 Del Skrevet 30. januar 2014 Du som var på jobb i resepsjonen da jeg ankom med min venninne i går kveld (29.01). Ja, DU, ja! Hvem er du? Det er sjeldent jeg mykner opp på den fronten, men sukk, du var skjønn. Anonymous poster hash: 434f1...fdc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2014 #2 Del Skrevet 30. januar 2014 - Med fare for å høres ut som en klassisk stalker med mentale forstyrrelser, må jeg innrømme at jeg faktisk ble så nysgjerrig på deg at jeg tittet innom SATS Bisletts hjemmeside bare for å se om du kunne være blant de personlige trenerne som står oppgitt med navn og bilde, men den gang ei. Som nevnt er det ytterst sjelden jeg opplever å "mykne opp" slik, så dette er veldig uvant for meg, og får meg desto mer nysgjerrig. Er det kanskje noen som var innom SATS Bislett i går, og som vet hvem jeg mener? Ganske ung fyr, lys i håret, smilende og med litt sånn "uskyldig" preg i ansiktet. Herregud, jeg føler meg så patetisk Anonymous poster hash: 434f1...fdc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2014 #3 Del Skrevet 30. januar 2014 Gå tilbake dit og se om han er der :-) Anonymous poster hash: 07a79...5c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2014 #4 Del Skrevet 30. januar 2014 Det var meg. Anonymous poster hash: b493a...504 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2014 #5 Del Skrevet 30. januar 2014 Jeg skal på trening i kveld, så det hadde jo vært ekstra gøy om han faktisk var på jobb i kveld også. Herregud, hva er det som egentlig skjer med meg Men, dersom det skulle vise seg at jeg ser ham der i kveld, så kjenner jeg meg selv godt nok til å vite at jeg ikke kommer til å tørre å "gjøre noe ut av det". Sukk. Anonymous poster hash: 434f1...fdc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Roookk Skrevet 30. januar 2014 #6 Del Skrevet 30. januar 2014 Jeg skal på trening i kveld, så det hadde jo vært ekstra gøy om han faktisk var på jobb i kveld også. Herregud, hva er det som egentlig skjer med meg Men, dersom det skulle vise seg at jeg ser ham der i kveld, så kjenner jeg meg selv godt nok til å vite at jeg ikke kommer til å tørre å "gjøre noe ut av det". Sukk. Anonymous poster hash: 434f1...fdc Du kan jo slå av en liten prat med han, tror du klarer det jeg. Du har ingenting og tape på det. Må fortelle oss isåfall om hva som skjer!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2014 #7 Del Skrevet 30. januar 2014 Du kan jo slå av en liten prat med han, tror du klarer det jeg. Du har ingenting og tape på det. Må fortelle oss isåfall om hva som skjer!! Jeg tøyset faktisk såvidt litt med han ved resepsjonen i går kveld i forbindelse med noe greier, men det var før jeg virkelig begynte å tenke over hvor sjarmerende jeg syntes han var, så da var det jo ingen "nerver" tilstede. Men nå som jeg er blitt oppmerksom på ham på den måten, så blir jeg umiddelbart skikkelig pinglete. Var bare såvidt jeg fikk meg til å se på ham da jeg sa hadet idet jeg gikk, herregud Anonymous poster hash: 434f1...fdc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cathrine88 Skrevet 30. januar 2014 #8 Del Skrevet 30. januar 2014 Jeg er ikke akkurat fan av å bli sjekka opp på jobb, men dette forstår jeg rett og slett ikke. Er det bedre at han tenker på deg som hun som startet en stalkertråd på Kvinneguiden enn at du faktisk snakker med ham når du er der? 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Roookk Skrevet 30. januar 2014 #9 Del Skrevet 30. januar 2014 Jeg tøyset faktisk såvidt litt med han ved resepsjonen i går kveld i forbindelse med noe greier, men det var før jeg virkelig begynte å tenke over hvor sjarmerende jeg syntes han var, så da var det jo ingen "nerver" tilstede. Men nå som jeg er blitt oppmerksom på ham på den måten, så blir jeg umiddelbart skikkelig pinglete. Var bare såvidt jeg fikk meg til å se på ham da jeg sa hadet idet jeg gikk, herregud Anonymous poster hash: 434f1...fdc Haha, har en episode hvor det var omvendt. Jeg var på treningssenteret her jeg bor, og en personligtrener begynte og glo sånn på meg, jeg tenkte med engang " gjør jeg noe feil? " , men han snakket ikke til meg med engang, jeg var der 4 ganger i uken. Og da glodde han alltid på meg, og tilslutt så kom han bort til meg og spurte om jeg trengte hjelp fordi jeg gjorde noe feil på treningsapparatene. Og da så jeg han skikkelig, kjempe sjarmerende og kjekk. Så viste han meg hvordan det skulle brukes, også plutselig snakket vi sammen under hele økten og når jeg skulle gå så spurte han om nummeret mitt, men ga han det ikke før noen dager etterpå og da spurte han meg om jeg ville ut på date med han, var faktisk kjærester i 3 år. SÅÅÅÅ tviler på at du har noe og tape på, du må bare "manne " deg opp :D 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cheezewizz Skrevet 30. januar 2014 #10 Del Skrevet 30. januar 2014 Fysj det er så lite sjarmerende med jenter som oppfører seg som fjortiser når de blir betatt. Ha litt selvrespekt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2014 #11 Del Skrevet 30. januar 2014 Om du ser han igjen kan du jo bare spørre om han kan vise deg en øvelse eller et apparat. Anonymous poster hash: cdba4...8f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2014 #12 Del Skrevet 30. januar 2014 Han var ikke der i kveld Anonymous poster hash: 434f1...fdc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2014 #13 Del Skrevet 30. januar 2014 Blå øyne, brede skuldre og antydning til kanintenner? I så fall tror jeg at jeg vet hvem du snakker om. Sender ham linken, jeg, så kan han sjekke selv Anonymous poster hash: bde85...b2a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2014 #14 Del Skrevet 30. januar 2014 Som ex- Sats Bislettresepsjonist vet jeg også hvem du mener Skal tipse ham om denne jeg! Anonymous poster hash: f28bc...4cb 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 31. januar 2014 #15 Del Skrevet 31. januar 2014 Som ex- Sats Bislettresepsjonist vet jeg også hvem du mener Skal tipse ham om denne jeg! Anonymous poster hash: f28bc...4cb Og fortell oss hvordan det går! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kråkefjas Skrevet 31. januar 2014 #16 Del Skrevet 31. januar 2014 Er det kanskje noen som var innom SATS Bislett i går, og som vet hvem jeg mener? Ganske ung fyr, lys i håret, smilende og med litt sånn "uskyldig" preg i ansiktet. Herregud, jeg føler meg så patetisk Anonymous poster hash: 434f1...fdc Det er meg. Er du hun tjukke, stygge som var innom på torsdag? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2014 #17 Del Skrevet 31. januar 2014 De folka prøver å sjarmere damer på over 50 som trener også. Anonymous poster hash: 0659b...22d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2014 #18 Del Skrevet 31. januar 2014 Blå øyne, brede skuldre og antydning til kanintenner? I så fall tror jeg at jeg vet hvem du snakker om. Sender ham linken, jeg, så kan han sjekke selv Anonymous poster hash: bde85...b2a Kannin-tenner haha jeg tror jeg dør av latter her Anonymous poster hash: 30c1d...4e5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøytigern Skrevet 31. januar 2014 #19 Del Skrevet 31. januar 2014 Du som var på jobb i resepsjonen da jeg ankom med min venninne i går kveld (29.01). Ja, DU, ja! Hvem er du? Det er sjeldent jeg mykner opp på den fronten, men sukk, du var skjønn. Anonymous poster hash: 434f1...fdc Har du tenkt på at "sjarmisen" kanskje ikke liker at du legger ut på nettet hvor han jobber og beskriver han på den måten? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mb26 Skrevet 31. januar 2014 #20 Del Skrevet 31. januar 2014 Haha! Oppdatering plz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå