Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Finnes dere noen plass ?? Jeg er selv mørk rødhåra. Og møte en jente med samme greia er faktisk ekstrem turn on.. Merkelige greie... Mann 23. Jeg er slank, ser helt grei ut... Kik ?? :D alder tja. 18~25 ;-)

Anonymous poster hash: c6e31...008

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håhhå herrejesus.. Være med ?? :P

Ts

Anonymous poster hash: c6e31...008

Skrevet

Jeg vurderer å ta med mann og barn dit en gang, siden både jeg og vesla har naturlig rødt hår.

Men om det er noe bra sjekkeområde for deg aner jeg ikke! Jeg kunne bare ikke dy meg da jeg så overskriften her! :ler:

Gingers unite! ;)

Skrevet (endret)

Jeg sniker meg inn her for å danne fan-gruppe for rødt hår generelt, asap!

Vennlig hilsen fan nummer 1 :nigo:

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 1
Skrevet

Jeg er nå her iallfall ;)

Skrevet

Jeg har rødlig/rødt hår, men ikke rødt NOK, dessverre.

Skrevet

jeg har rødt hår :D Meeen, jeg er opptatt ;)

Anonymous poster hash: 5d2f5...e36
Skrevet

what-is-balayage-riely-keough.jpg

Rødhåra jenter kan være så sykt digge!

Anonymous poster hash: d2ebf...2f7
  • Liker 1
Skrevet

Jeg har rødlig/rødt hår, men ikke rødt NOK, dessverre.

Ikke rødt nok? Hvem mener det?

Skrevet

Rødhåra jenter kan være så sykt digge! Anonymous poster hash: d2ebf...2f7

Aner ikke hvem dette er, men er det "ekte vare"? Hvis ikke gjelder det ikke. :opplyser:

Skrevet

Ikke rødt nok? Hvem mener det?

Jeg mener det. Det er en blanding av mørk blondt og rødt. Kunne ønske det var mye sterkere i fargen, men det er det ikke. Så det må frisøren ordne. Dessverre er det ikke lett å finne en frisør som har fornuftige nyanser av fargen, da det riktignok ikke er så mange som farger håret sånn.

• Liker 1
Skrevet

Jeg mener det. Det er en blanding av mørk blondt og rødt. Kunne ønske det var mye sterkere i fargen, men det er det ikke. Så det må frisøren ordne. Dessverre er det ikke lett å finne en frisør som har fornuftige nyanser av fargen, da det riktignok ikke er så mange som farger håret sånn.

Høres ut som en pen blanding. Kan ikke huske å ha sett den noe sted. Må nesten google den nå :P

Skrevet

Høres ut som en pen blanding. Kan ikke huske å ha sett den noe sted. Må nesten google den nå :P

Ganske kjedelig farge, egentlig. Derfor jeg farger det. :P

Skrevet

Google var ikke så flink egentlig, fikk bare opp masse redheads :P Så da glemte jeg resten av søkingen :P

Skrevet

Mener du strawberry blonde? :)

Skrevet

fb4d.jpg

Ser da rødt ut det.

Anonymous poster hash: e0ace...488

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...