Gå til innhold

Altfor mange feite/lubne jenter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg legge merke til at på treningssenteret og i byen ellers er det altfor mange lubne/feite jenter. Hva kommer det av? Er lite attraktivt, dessverre. :(

Anonymous poster hash: e923f...172
  • Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme med feite menn det, lite attraktivt, dessverre. Er vel kanskje derfor de er på treningssenter det da?

Anonymous poster hash: 25424...60c

• Liker 47
Skrevet

Kan ikke si at dette plager meg nevneverdig altså..

• Liker 22
Skrevet

Samme med feite menn det, lite attraktivt, dessverre. Er vel kanskje derfor de er på treningssenter det da?

Anonymous poster hash: 25424...60c

Joda, men nå er ikke jeg homoseksuell. Jeg vil se tynne, slanke jenter.

• Liker 3
Skrevet

Jeg har faktisk ikke lagt spesielt merke til det. Kanskje det er årstiden?

• Liker 2
Skrevet

Bedre å være tjukk i kroppen enn tjukk i skallen, førstnevnte kan faktisk gjøres noe med

:kristin:

• Liker 3
Skrevet

Du får ta prøvetimer på andre treningssentre for å sjekke ut hvordan damene ser ut, før du melder deg inn.

Anonymous poster hash: e489f...352

• Liker 8
Skrevet

Jeg er feit fordi jeg kan plage vettet av slike som deg.

Veit - er full i faen :jepp:

• Liker 22
Skrevet

Jeg legge merke til at på treningssenteret og i byen ellers er det altfor mange lubne/feite jenter. Hva kommer det av? Er lite attraktivt, dessverre. :(Anonymous poster hash: e923f...172

Men det er jo et godt tegn at de er å finne på treningssentrene da, er du ikke enig?

Også kan det jo hende at det ikke er spesielt mange kvinner som liker deg heller. Av diverse årsaker :-)

• Liker 6
Gjest Nanne70
Skrevet

Hva bruker du tiden til på treningssenteret, da? Trene gjør du jo tydeligvis ikke......siden du har så god tid til å kikke på jentene, mener jeg.....

Skrevet

Hva det kommer av tror jeg du vet Ts.

Skrevet

Hvorfor gidder dere ta tråden seriøst? TS er åpenbart ute etter å provosere:)

Anonymous poster hash: d13bf...679
  • Liker 10
Skrevet

Hvis det plager deg så veldig ts, foreslår jeg at du trener litt oftere. Det har du godt av. Anonymous poster hash: a4e10...cd4

• Liker 2
Gjest Passing by
Skrevet

Jeg legge merke til at på treningssenteret og i byen ellers er det altfor mange lubne/feite jenter. Hva kommer det av? Er lite attraktivt, dessverre. :(

Men så fint da, da gjør de jo noe med det :) Eller mener du at treningssentrene skal være forbeholdt de som allerede er tynne og at de andre skal holde seg borte til de er blitt tynne nok til å gå der? Jeg ser ganske mange tykke menn/gutter der også men jeg oppholder meg ikke der for å se på folk, men for å trene. Syns det er positivt at folk trener, uansett størrelse.

• Liker 4
Gjest New_Girl
Skrevet

Jeg vet dette kommer til å sjokkere mange, men føler jeg må si det likevel:

Jenter eksisterer ikke kun for å være attraktiv for menn!!

Sjokkert? Me too!

• Liker 38
Skrevet

Det er åpenbart trolling på gang her. Men om det ikke skulle være det var det ihvertfall fornuftige svar. Hvis oppmerksomhet var det du var ute etter, gratulerer.

Anonymous poster hash: e52af...90d
  • Liker 2
Gjest Passing by
Skrevet

Det er åpenbart trolling på gang her. Men om det ikke skulle være det var det ihvertfall fornuftige svar. Hvis oppmerksomhet var det du var ute etter, gratulerer.

Anonymous poster hash: e52af...90d

Tror ikke unge testosteronbomber skjønner seg på trolling, de bare er sånn..

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...