Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei!

Jeg har en føflekk påhaken som jeg går og irriterer meg over. Den er ikke farlig, jeg liker den bare ikke. Hrav bestemt meg for at jeg vil fjerne den, men fastlegen min synes ikke jeg skal gjøre det fordi den er ikke farlig så det er ikke noe poeng i å fjerne bortsett fra at jeg ikke syns den er fin. ( er vel mer plasseringen jeg ikke liker...)

Har bestemt meg for å gå til privat klinikk. Kan noen anbefale meg hvor jeg kan få fjernet den uten at det blir arr? Helst i bergens området...

Noen som vet hvor mye det koster når man gjør det privat?

Videoannonse
Annonse
Gjest Niniel
Skrevet

Jeg betalte 1200 på Medi3, og da kunne jeg fjerne så mange jeg ville. Tok to som var i ansiktet, og de har blitt helt fine. Arr vises ikke. De brukte laser, mener jeg å huske. Medi3 er ikke i Bergen da, vet ikke hvor de gjør slikt her..

Gjest Anonymous
Skrevet

Kan gjøre det på BMS (volvat medisinske senter) oppe ved Lagunen. Koster 1200 å fjerne en føflekk.

Gjest Anonymous
Skrevet

Legen min sier at alle føflekker må skjæres vekk dersom det er fare for kreft, mens det bare er pigmentflekker som kan fryses bort. stemmer det?

Har et par føflekker jeg vil fjerne, men jeg vil ikke skjære de vekk og få enda større arr! Legen min vil heller ikke skjære bort de føflekkene jeg snakker om, fordi det er helt vanlige føflekker som ifølge ham ikke er nødvendig å fjerne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...