AnonymBruker Skrevet 30. januar 2014 #1 Skrevet 30. januar 2014 Jeg har lyst å overraske daten min (eller han jeg driver på med, har holdt på leeeeenge nå) med noe! Men jeg vet ikke helt hva! Vil ikke at det skal være noe som handler om sex. Vil gjøre noe koselig eller kanskje noe litt romantisk med han. Forslag? Anonymous poster hash: 9aa3f...6e5
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2014 #2 Skrevet 30. januar 2014 "Jeg er gravid" Anonymous poster hash: eaad7...69f 1
JamesHardy Skrevet 30. januar 2014 #3 Skrevet 30. januar 2014 Tok med meg ei jente på en måneskinnstur en gang. Tenkte jeg skulle være litt romantisk så jeg skrev navnet hennes i snøen når jeg pissa. :D Fra spøk til alvor.. Om det er noe du kan gjøre som relaterer til noe mellom dere som bare er deres så vil nok det skape størst effekt. Er litt ettersom hva slags type du holder på med også. Hva folk reagerer på er jo veldig individuelt. Jeg er vel en som blir mest berørt av tanken bak ting. Det finnes sikkert tusen idéer også. Dog så vil det være hensiktsmessig om dette er noe som kommer genuint fra deg og ikke bare er noe du har funnet et annet sted som du kopierer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå