Gå til innhold

Må ha hjelp til hvordan å ordlegge meg når jeg skal spørre om vi skal bli sammen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal spørre han jeg holder på med om han vil bli sammen med meg!

Men jeg vet ikke helt hvordan jeg skal ordlegge med.

Har dere noen ideer? Trenger ikke å legge ut om alt og ingenting for å komme til poenget...men vil heller ikke plumpe ut med "vil du bli sammen med meg" ut av intet.

Kan det være lurt å si noe lignende: "Hva tenker du om oss? Vi har jo kjent hverandre en stund nå". Bare for å se reaksjonen hans? Jeg er egentlig rimelig sikker på at han liker meg også, men da får jeg jo på en måte en bekreftelse før jeg spør.

Eller kan det funke bedre med noe som: "Vi har jo kjent hverandre en stund og du har vel forstått at jeg har vært interessert i deg en stund? Hadde det ikke vært koselig/kjekt/fint å blitt kjærester?

Jeg er så dårlig på slikt...PLIS, kom med tips!

Anonymous poster hash: bc9be...9fb
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes vi har blitt veldig som kjærester, kanskje vi skal bli det?

Sånn forøvrig er sånt ting som kommer av seg selv når det er naturlig

Anonymous poster hash: a011a...1df

Skrevet

Det er jo veldig mange måter å gjøre dette på da. Tror vel ikke man trenger å gjøre det helt "riktig" heller.

For min del så er jeg vel eksklusiv så fort jeg roter meg bort i en jente og tenker liksom ikke så mye på definisjonen av en relasjon. Det er jo greit å ha satt ord på det, men det flyter kanskje litt mer naturlig den veien. Tar også opp dette når en føler at det er alvorlig nok.

Om jeg hadde styret med ei jente og hun hadde kommet og satt seg på fanget mitt, kost litt inntil og så sett meg dypt inn i øynene og sagt: "Du, jeg vil at du skal være kjæresten min!"

Ja da hadde jeg nok smeltet litt..

Sikkert mange andre måter og ordlegginger som kunne fått det til å krible forsåvidt. Er vel en liten romantiker som bor inne i kassa et sted. ;)

Skrevet

Det er jo veldig mange måter å gjøre dette på da. Tror vel ikke man trenger å gjøre det helt "riktig" heller.

For min del så er jeg vel eksklusiv så fort jeg roter meg bort i en jente og tenker liksom ikke så mye på definisjonen av en relasjon. Det er jo greit å ha satt ord på det, men det flyter kanskje litt mer naturlig den veien. Tar også opp dette når en føler at det er alvorlig nok.

Om jeg hadde styret med ei jente og hun hadde kommet og satt seg på fanget mitt, kost litt inntil og så sett meg dypt inn i øynene og sagt: "Du, jeg vil at du skal være kjæresten min!"

Ja da hadde jeg nok smeltet litt..

Sikkert mange andre måter og ordlegginger som kunne fått det til å krible forsåvidt. Er vel en liten romantiker som bor inne i kassa et sted. ;)

Liker denne, det høres koselig og søtt ut. Kjærestemannen min spurte rett ut om jeg ville være kjæresten hans, og det var sommerfugler på høyt plan! :3

Om du har en god feeling på at du får ja, spiller det nesten ingen rolle hvordan du gjør det, men gjør det på et tidspunkt der dere har det koselig og er nære hverandre (f.eks mens dere koser dere med en film eller slik), og bare si ting du føler deg komfortabel med. Det er ikke nødvendig å smøre så tykt på alltid, det enkle er ofte det beste. Lykke til!

Skrevet

Jeg og kjæresten min spurte aldri på den måten, vi bare ble kjærester. Begynte bare å kalle hværandre for kjæresten min:))

Anonymous poster hash: 3284e...d83

Skrevet

To måneder etter at vi ble sammen sa mannen min til meg: "Du er kjæresten min, du". Ja, det var jeg. Det visste jeg, det visste han - og det hadde vi visst i to måneder, uten å ha et behov for å presisere og definere oss.

Vi var 15 og 16 år gamle den gang.

Ta ting som det kommer. Slapp av. Kos deg.

Anonymous poster hash: 3d365...14d
  • Liker 1
Skrevet

Vi har en hel gjeng felles venner på grunn av en felles hobby. Flere av dem hadde spurt meg om det var noe mellom oss. En sen nattekveld da vi pratet sammen, sa jeg : "Det er mange som lurer på om vi er sammen... er vi det?"

Slik var det :)

Anonymous poster hash: 9affc...695
Skrevet

Jeg tror det er best å komme til saken ganske snart i "samtalen". Å si det rett ut.

Anonymous poster hash: b61cc...823

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...