Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vurderer i voksen alder å skifte beite, og lurer litt på en bachelor og bli sykepleier. Ser at dette er et yrke der det ihverfall er mer enn nok jobber å søke på...

Noen som kan fortelle litt om studiet, praksisen og ikke minst om de liker seg i jobben? Og lønn da... Hva kan man forvente i lønn inkl. ekstratillegg ved natt/helg osv.

På forhånd takk for svar!

Anonymous poster hash: 98c54...c8d
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det holder vel å spørre i ett forum, dessuten er det drøssvis av tråder her inne som spør om det samme, bruk søkefunksjonen. Lønn avhenger av om du er ansatt statlig, kommunalt eller privat, om du har relevant tilleggsutdanning, stillingsprosent og erfaring. Oversikt ligger på sykepleierforbundet sine nettsider. .

Anonymous poster hash: 3b688...588
Skrevet

Det holder vel å spørre i ett forum, dessuten er det drøssvis av tråder her inne som spør om det samme, bruk søkefunksjonen. Lønn avhenger av om du er ansatt statlig, kommunalt eller privat, om du har relevant tilleggsutdanning, stillingsprosent og erfaring. Oversikt ligger på sykepleierforbundet sine nettsider. .

Anonymous poster hash: 3b688...588

Oj da! Jeg beklager at jeg først postet i feil forum men ikke får endret pga AB funksjon.

Og ja - jeg skal huske på å ikke spørre om noe som har blitt diskutert her før. Lærte meg en lekse her ja. Beklager at jeg har brukt din tid på å måtte lese og svare på mitt spørsmål...

Anonymous poster hash: 98c54...c8d

• Liker 1
  • 4 uker senere...
Skrevet
Det holder vel å spørre i ett forum, dessuten er det drøssvis av tråder her inne som spør om det samme, bruk søkefunksjonen. Lønn avhenger av om du er ansatt statlig, kommunalt eller privat, om du har relevant tilleggsutdanning, stillingsprosent og erfaring. Oversikt ligger på sykepleierforbundet sine nettsider. . Anonymous poster hash: 3b688...588 [/quot

Ts spør konkrete spørsmål, hvorfor ikke svare da? Oversikten av lønn som ligger på NAF sine nettsider , er ikke relevante da det er store lønnsforskjeller. Jeg foreslår derfor at de som svarer i tråden oppgir hva de tjener.

Jeg er sykepleier i hjemmetjenesten. Grunnlønn med Max ans. 438 000. Tillegg for turnus ca. 4000 pr. Mnd. Nå jobber jeg bare dag da så får ikke med meg disse tilleggene... Verd å merke seg at man får ans fra alle år i arbeidslivet selv om det ikke er knyttet til helsesektoren. Etter endt utdannelse gikk jeg rett i topplønn.

Anonymous poster hash: 560f6...113

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...