AnonymBruker Skrevet 29. januar 2014 #1 Skrevet 29. januar 2014 Er jeg gal? Jeg vurderer nemmelig å tatovere bryllupsdatoen vår på en nokså synlig plass. Jeg vil ha det håndskrevet og ikke siffer men med bokstaver. Feks. Tiende juli tjuetolv. Hva synes dere?Anonymous poster hash: dd448...f8d
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2014 #2 Skrevet 29. januar 2014 Er jeg gal? Ja, definitivt. Anonymous poster hash: f1f38...425 13
Gjest Skrevet 29. januar 2014 #3 Skrevet 29. januar 2014 (endret) Gal er du ikke. Det er jo mange som tatoverer masse rart, men er jo synd om det ikke skulle holde. Men om du virkelig vil det, så er det nok ikke noe vi på et forum kan si noe på. Endret 29. januar 2014 av Calavi
Hjarte Skrevet 29. januar 2014 #4 Skrevet 29. januar 2014 Da bør du være rimelig sikker på at det blir dere to for bestendig. 2
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2014 #5 Skrevet 29. januar 2014 Da bør du være rimelig sikker på at det blir dere to for bestendig. Men det kan jeg jo aldri være sikker på.. Det er iallefall det jeg tror, og håper. TSAnonymous poster hash: dd448...f8d
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2014 #6 Skrevet 29. januar 2014 Synes det er litt white trash, for å være ærlig. Men så skal man heller ikke velge tatovering ut fra hva andre synes - man skal velge noe man selv vil ha! Noen vil alltid mene noe negativt om det du velger uansett. Anonymous poster hash: 93331...c0b 12
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2014 #7 Skrevet 29. januar 2014 Ikke gjør det. Anonymous poster hash: 7b4f3...430 3
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2014 #8 Skrevet 29. januar 2014 Skulle det ikke bli dere for bestandig så kan man tatovere over noe annet! Syntes det er bedre med en dato enn navn på mannen/kona...Anonymous poster hash: de7ff...3fe
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2014 #9 Skrevet 29. januar 2014 Det eneste son stopper meg er at den plasseringen er egentlig tenkt ut til noe annet. Et motto. Feks the sky is the limit eller face your fears. Men samtidig så vet jeg ikke hvor jeg evt kunne tenkt meg bryllupsdatoen da... :-(Anonymous poster hash: dd448...f8d
miramis Skrevet 30. januar 2014 #11 Skrevet 30. januar 2014 Det eneste son stopper meg er at den plasseringen er egentlig tenkt ut til noe annet. Et motto. Feks the sky is the limit eller face your fears. Men samtidig så vet jeg ikke hvor jeg evt kunne tenkt meg bryllupsdatoen da... :-(Anonymous poster hash: dd448...f8d Første guiden til vellykket tattovering, _ingen_ skrift eller tall! 7
JamesHardy Skrevet 30. januar 2014 #12 Skrevet 30. januar 2014 Gal er du vel ikke, men det er jo ganske drastisk å merke seg for livet med dette. Tatoveringer kan være så mangt. Synes nå en del kanskje burde hatt litt mer estetisk preg da det for har en tendens til å bli litt "klistremerke" over det hele. Å ha et fullt motiv med symbolikk og en subtil måte å vise det på ville nok fått høyere pluss hos meg da. Noe som kan prege huden i lang tid uansett og som kan være en markør for minner fremfor en liten notis liksom. 1
Chloe- Skrevet 30. januar 2014 #13 Skrevet 30. januar 2014 Heller bryllupsdato enn "sky is the limit" og "face your fear"!! Men personlig syns jeg alle tre alternativene var harry. 19
Kåre Kålrabi Skrevet 30. januar 2014 #14 Skrevet 30. januar 2014 Det eneste son stopper meg er at den plasseringen er egentlig tenkt ut til noe annet. Et motto. Feks the sky is the limit eller face your fears. Men samtidig så vet jeg ikke hvor jeg evt kunne tenkt meg bryllupsdatoen da... :-(Anonymous poster hash: dd448...f8d Jeg syns helt ærlig at alle de forslagene der er ekstremt cheesy. Face your fear / sky is the limit / stay strong / andre 'mottoer' som tatovering SKRIKER fjortis i mine øyne. Men det er jo din kropp, og du gjør som du vil. Hvor har du tenkt til å tatovere dette her? 6
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2014 #15 Skrevet 30. januar 2014 Helt grusomt med bryllupsdatoen! Og med tanke på at 50% av alle ekteskap ender i skilmisse, ville jeg vel heller hatt en figur som representerte forholdet enn datoen. Anonymous poster hash: 06f46...790 3
Gjest Blondie65 Skrevet 30. januar 2014 #16 Skrevet 30. januar 2014 Jeg kjenner en som ble skilt 4 ganger. Skulle h*n tatovert bryllupsdatoene sine på en godt synlig plass så hadde det blitt trangt ... Og vedkommende var like dønn seriøst hver gang h*n ble gift men forstod ikke at det kreves noe av to som er gift. Denne lille anektdoten bruker jeg til å illustrere hva jeg synes om å tatovere bryllupsdatoen. Jeg personlig har ikke sansen for slagord heller - i hvertfall ikke noe som er så oppbrukt som de du har nevnt. Det gjelder både som tatovering, putetrekk, plakat på veggen og t-skjorte. Jeg er ingen prinsipiell motstander av tatoveringer, men i min verden er det "less is more". Heldekkedemoverarmer, rygger og legger er lite pent og totalt nei på jenter.
Carazko Skrevet 30. januar 2014 #17 Skrevet 30. januar 2014 Alvorlig talt da folkens, det var ikke måte på pessimisme. TS har jo ikke sagt at tatoveringen skal dekke evt. halve ryggen... Personlig sier jeg gå for det. Det at dere (kanskje) en dag skilles ser jeg ikke på noe som skal stoppe denne avgjørelsen. Det vil fortsatt være en helt spesiell dag i ditt liv.
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2014 #18 Skrevet 30. januar 2014 Alvorlig talt da folkens, det var ikke måte på pessimisme. TS har jo ikke sagt at tatoveringen skal dekke evt. halve ryggen... Personlig sier jeg gå for det. Det at dere (kanskje) en dag skilles ser jeg ikke på noe som skal stoppe denne avgjørelsen. Det vil fortsatt være en helt spesiell dag i ditt liv. Tror dette heller er gode råd enn pessimisme... Men TS, kanskje dere kunne funnet en figur som symboliserer ekteskapet deres? En figur begge kunne tatovert kanskje? Jeg synes det er mye stiligere enn navn og datoer på kroppen (kanskje bortsett fra fødselsdatoene til barna). Anonymous poster hash: 06f46...790 2
Gjest Evans Skrevet 30. januar 2014 #19 Skrevet 30. januar 2014 Har du gifta deg regner jeg med at du har tenkt å være sammen med partneren din resten av livet. Selvsagt har man ingen garanti, og statistikken er jo klar på at mange går fra hverandre. Men målet må jo være å være sammen med personen resten av livet (ellers forstår jeg ikke vitsen med å gifte seg). Og da syns jeg du helt klart kan ta en tatovering med datoen for bryllupsdagen eller en annen tatovering som symboliserer ekteskapet deres. Skulle dere bli en av alle de i statistikken som går fra hverandre kan du fjerne tatoveringen.
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2014 #20 Skrevet 30. januar 2014 Det eneste son stopper meg er at den plasseringen er egentlig tenkt ut til noe annet. Et motto. Feks the sky is the limit eller face your fears. Men samtidig så vet jeg ikke hvor jeg evt kunne tenkt meg bryllupsdatoen da... :-(Anonymous poster hash: dd448...f8d Å herre.......Du vet at den moten gikk ut i 2009?? På lik linje motefenomenet tribals, kinesiske tegn og piggtråd rundt armen. Akkurat nå om dagen er det mote for damer å tatovere sugar skull. Skal du ta en tatovering så ta iallefall noe kreativt og ikke noe fra white trash samlebåndet. Hva med heller å finne ett originalt motiv som er spesielt for deg som du kan linke til bryllupet? Anonymous poster hash: 9beb6...e22 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå